مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – واگذاری ساختمان مرکزی مخابرات در فارس مخالف منافع برندینگ است

مخابرات ما- نظر یکی از همکاران : واگذاری ساختمان مرکزی مخابرات در فارس مخالف منافع برندینگ است

مخابرات ما- گفته می شود مخابرات منطقه فارس ساختمان اصلی و مرکزی خود را برای تامین هزینه هایش واگذار کرده است (اجاره یا فروش نمی دانیم).این ساختمان در حال تخلیه است.

ما این امر را خلاف منافع مخابرات می دانیم اما مایل بودیم نظر شیرازی ها را در این مورد بدانیم.آنچه می خوانید نظر یکی از خوانندگان ما در شیراز است.

مهندس ایزدی تصمیمش رو گرفته و می خواهد این کار را بکند و این کامل در تضاد با منافع دراز مدت مخابرات و برندینگ شرکت مخابرات هست و ایشان این حق رو نباید داشته باشند که نماد یک شرکت و حاصل زحمات همه مدیران و پرسنل قبلی و فعلی که در به وجود آوردن این امکانات استخوان خرد کرده اند یک شبه و با یک تصمیم آنی و به سفارش یکی از مدیرانش با داشتن ذهنیت های خاص چوب حراج به اموال و آبروی شرکت بزنند و لازم است مقامات استانی و مخابرات ایران در این خصوص دخالت کنند و جلوی تصمیمات شخصی مدیران استانها که غالبا نیز تحت تاثیر افرادی در زیر مجموعه هستند گرفته شود این اموال متعلق به نسلهای بعدی هست..

در طی این دو سال تصمیماتی گرفته می شود که تا ابد در حافظه مخابرات باقی خواهد ماند! به عنوان تصمیمات تاریک و کور!

 

1392780cookie-checkشما نوشته اید – واگذاری ساختمان مرکزی مخابرات در فارس مخالف منافع برندینگ است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. یاحقی می گوید

    سلام به سردبیر محترم .هر دم از این خرابه گنجی می رود که با خون دل همکاران وتلاش شبانه روزی سالها به اینجا رسیده که داریم می بینیم.چوب حراج به بیت المال.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عجب مثالی زدین!
      واقعا جالب بود

  2. دلسوز آگاه می گوید

    سردبیر عزیز سلام ، گویی مدیران مخابرات هم دست کمی از گردانندگان فدراسیون فوتبال ندارند ، انگار در مخابرات پر شده از معاملات ویلموتسی ، و به باد دادن سرمایه های بیت المال .

  3. سعدی می گوید

    بهتر بود به جای ساختمان اصلی شرکت مخابرات در استان کمی از تجملات این شرکت از جمله چهار انومبیل لوکس خارجی و داخلی که ماهیانه هزینه های زیادی به همراه رانندگان و خدمه آنها برای استان دارد را میفروختند

نظرات بسته شده است.