مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- دیگر حتی ارزش نظر دادن هم ندارد!

مخابرات ما- در این بخش نظرات مستقیم سردبیر منتشر می شود!

مخابرات ما (سردبیر)- دوستان گرامی سلام! اجازه بدهید چند کلامی با بزرگان مدیریتی مخابرات صحبت کنم!

 

پس کلامی بدون تعارف با مدیران!

این حرکات نسنجیده و بی ریشه، باعث شده امروز به این نتیجه برسیم که حتی دیگر این حرکات ارزش نظر دادن هم ندارد! شما ارزش دوستی کارکنان را که هیچ، حرمت نان و نمک مخابرات را هم نگه نداشتید!

همه ما کارکنان تلاش کرده ایم در عرصه های تقابل تنها نمانید! البته منتی نداریم بخاطر هستی مخابرات جنگیده ایم اما شما حتی یک قدم کوچک در جهت آرامش ما برنداشتید!

اگر می خواستید ۵۰ درصد از حقوق را پرداخت کنید همان شنبه وامانده پیش پرداخت می کردید می رفت پی کارش!

از آن روز تا امروز که صد در صد نقدینگی فراهم شده، تامل کردید، نمی فهمم چرا امروز باز همان ۵۰ درصد را هم پرداخت نکردید!

خسته ایم! خسته از این حرکات نسنجیده! اگر شما را نمی شناختیم می گفتیم با قصد قبلی و برای از هم پاشیدن شاکله نیروی انسانی آمده اید!

 

اما این رفتار قطعا بدون پاسخ نمی ماند! اعتماد عمومی را که مدتهاست از دست داده اید، اما چندی قبل اخطار کردیم که اگر این رفتار ادامه پیدا کند بزودی با هزاران شکایت نامه در مراکز قضائی روبرو خواهید شد به یاد دارید! …

 

امروز همان روز است! فقط کافی است فیش ها را روی سرور بگذارید! خواهید دید که چه می شود! خدا می داند تهدید نمی کنم! مرد تهدید نیستیم! اما مرد پیش بینی های درست دقیق و قطعی هستیم! این گونه رفتار با پرسنل، بازی با آتش است! بازی با آتش!

هر چه شرایط شکایت های صدهزار تایی را با گرو گذاشتن آبرو نزد تشکل ها، به تعویق انداختیم، شما موفق شدید یک باره همه را مصمم به شکایت کنید!

از روز شنبه بشمارید! ………… شمارنده های خود را روشن کنید و شکایت نامه های ثبت شده را بشمارید! فقط کافی است فیش ها روی سرور برود و اولین پرداختی پس از ۶ ماه به حساب کارکنان برود!

همه چیز را از بین برده اید!

ما راهم خسته کردید دیگر!

 

1392020cookie-checkسردبیر سلام می کند- دیگر حتی ارزش نظر دادن هم ندارد!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
74 نظرات
  1. علی می گوید

    باسلام
    بی وجدان ها چرا قسط مرداد ما بازنشسته را پرداخت نمی کنند آن زمان ابلاغیه پشت سر ابلاغیه می فرستادن و تعهد می دادند حق مارا می دهند
    چی شد؟

  2. علی می گوید

    سردبیر جان قهر نکن.ما دوستت دارم..پست بزار دلمون تنگ شد برات

  3. شایان مهر می گوید

    سلام جناب سردبیر بنده به نوبه خود و از طرف جمع کثیری از همکارانم که مطالب شما رو مطالعه می کنیم از زحمات شما در پیگیری و اطلاع رسانی مطالب صنفی و اخبار مخابرات سپاسگزاریم و آرزوی سلامتی و تندرستی شما و همکاران تان در سایت مخابرات ما را داریم

نظرات بسته شده است.