مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مجامع عمومی و فوق العاده شرکت ارتباطات سیار، یکشنبه برگزار شد

مخابرات ما -مجامع عمومی و فوق العاده شرکت ارتباطات سیار، امروز یکشنبه ۲۲خردادماه برگزار شد
مخابرات ما(به نقل از سایت مخابرات ایران)

مجامع عمومی عادی سالیانه، عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و عمومی فوق‌العاده شرکت ارتباطات سیار ایران، پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۱ ، برگزار و علاوه بر تصویب تقسیم سود ۵۹۰ ریال به ازای هر سهم همراه اول، موارد مربوط به اصلاح اساسنامه و تعیین اعضای حقوقی هیأت مدیره به صورت قانونی با حضور اکثریت ۹۰درصدی سهامداران همراه اول انجام شد.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران،، مجامع «عمومی عادی سالیانه»، «عمومی عادی به طور فوق العاده» و «عمومی فوق العاده» صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران از ساعت۹ صبح تا ۱۲، در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

در این مجمع که مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، مهندس دهناد، نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به عنوان ناظر مجمع ، دکتر اخوان بهابادی، مدیرعامل و دکتر بقایی رییس هیات مدیره همراه اول و جمعی از مدیران ارشد حوزه ارتباطی کشور و سهامداران حقیقی و حقوقی شرکت ارتباطات سیار حضور داشتند، در ابتدا رییس هیات مدیره همراه اول نکاتی مطرح کرد.

دکتر بقایی با اشاره به لزوم سرمایه گذاری سنگین برای تطابق با تکنولوژی های نوین و سرمایه گذاری های ارزی که اکنون با ارز آزاد تامین می شود، این چالش را از مهم ترین دغدغه های تمام شرکت های پیشران اکوسیستم فناوری کشور عنوان کرد و افزود: علی رغم تمام این مسائل همه در تلاشیم بهترین خدمات را ارائه دهیم اما از سازمان تنظیم مقررات و نهادهای ذی ربط خواهشمندیم در این حوزه تمام اپراتورها را یاری دهند.

وی افزود : بستر تحول دیجیتال، شبکه تلفن همراه قدرتمد و پیشرو است که باز هم نگاه ویژه ای به شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و بستر این تحول را از سمت نهادهای بالادستی می طلبد.

در ادامه مجمع عمومی، دکتر اخوان بهابادی ،مدیرعامل شرکت ارتباطات سیاربه ارائه گزارش سالانه هیات مدیره به مجمع عمومی پرداخت و خاطرنشان کرد:در سالی که گذشت برای بیش از ۱۰۵ میلیون مشترک خود با تکیه بر شعار دانش بنیان ، اساس فعالیت های همراه اول را بنیاد نهادیم.

اخوان گفت: ۵۱ میلیون مشترک دیتا داریم و با ارائه سرویس های بومینو، ذره بین،انارستان و کمپین های شخصی سازی شده فعالیت های زیادی داشتیم. همچنین ۱۷۶۰۰۰پاسخگویی در ماه در شبکه های اجتماعی از دیگر نکات به روز و برجسته همراه اول در سال ۱۴۰۰ بوده است.

دکتر اخوان همچنین از راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در راستای بومی سازی کارکردهای اصلی فناوری برای مواجهه با عدم قطعیت های محیطی خبر داد و درباره اهداف این تصمیم بیان کرد: شناسایی نیازمندی های سخت افزاری و نرم افزاری گروه همراه اول از مهم ترین راهبردهای این فعالیت است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران ، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و شرکت های نوپا، طراحی توسعه و بومی سازی سامانه های سخت افزاری و نرم افزاری متناسب با نیاز در سطح ملی و اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات، ایجاد فرآیندهای اکتساب فناوری با پیاده سازی فرآیند از ایده تا پیاده سازی، و همچنین ارائه سرویس های نوآورانه و ایجاد کسب و کار دیجیتال مبتنی بر پلتفرم های نوین را بخشی اهداف اصلی این پلتفرم عنوان کرد.

در ادامه این مجمع، گزارش هیأت مدیره درباره عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹، و گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت، بررسی شد و پس از طرح جزییات در مجمع، و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، درباره میزان سود تقسیمی تصمیم گیری و ۵۹۰ریال به ازای هر سهم همراه اول اجماع و تعیین شد.

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده» همراه اول نیز از ساعت ۱۱ به تعیین اعضای حقوقی هیأت مدیره پرداخت. در این بخش با تصمیم گیری انجام شده، شرکت مخابرات ایران، شرکت گسترش الکترونیک تدبیر ایران،شرکت مهر اقتصاد مبین، شرکت گسترش خدمات ارتباطی کاراشاب و شرکت مدیریت سامان سازه غدیر به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره برگزیده شدند.

در ادامه «مجمع عمومی فوق العاده» این شرکت بورسی نیز از ساعت ۱۱:۳۰ به اصلاح ماده ۱۹ اساسنامه و سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم گیری مجمع عمومی فوق العاده است، پرداخت.

بنا بر اعلام این شرکت، با توجه به ابلاغیه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۴ سازمان بورس و اوراق بهادار، حضور سهامداران در مجمع با شرط رعایت شیوه نامه های بهداشتی جدید و ارائه کارت واکسن امکانپذیر بود.

گفتنی است سهامداران امکان داشتند تا نسبت به مشاهده برخط (آنلاین) جلسه از طریق سایت این اپراتور به نشانی live.mci.ir اقدام کنند.
1374040cookie-checkمجامع عمومی و فوق العاده شرکت ارتباطات سیار، یکشنبه برگزار شد
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    آفتابه لگن هفت دست، نهار شام هیچی

  2. ناشناس می گوید

    ما که درجایی خوانده بودیم هرسهم ۷۰۰۰ریال پس چطور شد؟آیا بابت اون افزایش سهمی که دادند پولی برداشت کردند؟

  3. علی سیبیل می گوید

    این ماه حقوق نیست

نظرات بسته شده است.