مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده های حقوقی و مالی-دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱- ۰۸:۴۷

مخابرات ما- شنیده های حقوقی و مالی را در اینجا بخوانید -دوشنبه

مخابرات ما-  گفته می شود  ظاهرا امکان واریز حقوق از امروز دوشنبه فراهم شده است و مخابرات ایران بر اساس نقدینگی واریز حقوق بخشی از کارکنان را آغاز خواهد کرد.شنیده ایم  ابتداحقوق نیروهای شرکتی در خدمات اول و شسکام واریز خواهد شد.

شنیده های دیگری حاکی است که دریافت مبلغ کمی آن هم بصورت چک  از همراه اول ممکن شده است که به اندازه بخشی از حقوق نیروهای شرکتی است.یعنی اگر چک ها وصول شود حقوق شسکام و بخشی از خدمات اول پرداخت خواهد شد.

باور کنید نوشتن خبر در این بایدها و نباید ها و احتمالات مثل رفتن تا قله قاف است.اگر چیزی ننویسیم و منتظر خبر نهایی باشیم هم شما راحت تر هستید هم ما. اما وقتی شما میخواهید خبرها را بصورت روزانه بنویسیم، چاره ای جز همراهی نداریم.ولی ناچاریم همه شنیده ها را بنویسیم و نتیجه گیری را به خودتان واگذار کنیم.

1370950cookie-checkشنیده های حقوقی و مالی-دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱- ۰۸:۴۷

Please rate this

0 1 2 3 4 5
35 نظرات
  1. فلک زده می گوید

    خدایا شکرت که حداقل تندرست هسیم

  2. مصیبت می گوید

    حقوق کی میدن بدیم قسط. ما که زیاد نمیاریم

  3. امیر می گوید

    زمانی بود که می‌گفتند مخابرات بخشی از حقوق آموزش و پرورش رو میده آقایون مدیر چه بلایی سر مخابرات آوردید که تو پرداخت حقوق پرسنل خود مخابرات موندید این اگه اسمش بی کفایتی نیست پس چیه شما مثل پدری هستید که از بچه هاش کارمیکشه ولی همیشه عزای پول نون سفره رو میگیره این درآمد مخابرات کجا خرج میشه شما که عرضه یه نون گرفتن هم ندارید …. بر سرتون.

  4. علی سیبیل می گوید

    دوستان به اطلاع شما میرسانم که اصلا” نگران حقوق نباشید احتمالا” تا پایان هفته دیگر حقوق پرداخت خواهد شد

  5. ناشناس می گوید

    کارگزاران مخابرات دیگه توان سکوت برظلم مخابرات ندارن باید به برنامه اساسی وتجمع بزرگ و جلوی ظلم بزرگ این شرکت داشته باشیم

  6. ناشناس می گوید

    با سلام
    واقعا جای تاسف دارد که عده ای که خودرا مدیر میدانند هنوز نتوانسته اند اوضاع حوزه خودرا مدیریت کنند . اگر ریخت و پاش هایی که در مخابرات ایران وجود دارد جلوش گرفته بشه مسلما بخش بزرگی از مشکلات حل خواهد شد . از زمانی که مدیریت در مخابرات عوض شده هر روز سوء تدبیر ها عیان تر از سال قبل یاس و نامیدی را به کارکنان شاغل و بازنشسته تزریق مینماید . بهتر است حاکمیت فکری به حال مخابرات بنماید .

  7. رضا می گوید

    حقوق خراسان رضوی واریز شد سه شنبه ۱۰ خرداد ساعت ۸:۱۲

    1. رضا ازمشهد می گوید

      ما رسمی ها را که حقوق نداده اند 🙃🙃مشخص کنید tct هستید یا …..

  8. ناشناس می گوید

    سلام دوستان
    وقتی شرکتی به این بزرگی را بدون
    برنامه ریزی درستی ۱۳ سال رها کنی
    معلومه آخر و عاقبتی نخواهد داشت
    انشاالله خداوند کمک کند و دست
    ظالمین از مخابرات کوتاه بشه

  9. ناشناس می گوید

    منم موافقم پول دارن نمیدن فقط قصددارن نشون بدن اختیارش باخودشونه

  10. بازنشسته 93 لرستان می گوید

    حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اندوخته خودشونه دولت حق ندارد دخالتی در کم و زیاد کردن ان کند شورای عالی کار و کانون بازنشتگان با هماهنگی مسئولین تامین اجتماعی متولی اینکار هستند .چند میلیون بازنشسته را سرگردان کردند و دولت جلوی افزایش حقوقشان را گرفته که کاری کاملا غیرقانونی است چون حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اصلا دولتی نیست . با وجود تذکر ۳۱ نماینده مجلس و لیدرهای تشکل های کارگری به رئیس جمهور اما بازم با کارشکنی چند نفر در سازمان برنامه و بودجه جلوی افزایش قانونی مستمری بازنشستگان گرفته شده که قطعا تبعات خوبی ندارد.

  11. مصیبت می گوید

    والله ما داریم کار میکنیم زحمت می کشیم عمر و.وقتمون داریم صرف این اداره می کنیم. گدا که نیسیم که دارن منت میذارن حقمون هست چطور وقتی کار انجام نمیشه زبونسون درازه. ما هم بشر هستیم آدم هستیم آبرو داریم خانواده داریم

  12. علی نجفی می گوید

    سلام هر روز با شماره ۱۱۱ تماس بگیرید تا آقای رییس جمهور ببینند در مخابرات چی میگذره چون خودشون دستور دادند حقوق کارگران در هر شرایطی باید به موقع واریز بشه آقای وزیر ارتباطات که انگار اصلا نمیدونن مخابرات هست نیست سفره خونه خودشو نگاه میکنه فکر میفرمایند همه شرکتها زیر مجموعه ایشان همینه

نظرات بسته شده است.