مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- دوستان تمامی کامنتها تایید و پاسخ داده شد

سردبیر- دوستان تمامی کامنتها تایید و پاسخ داده شد

مخابرات ما- (سردبیر) – دوستان خوبم! پس از دو هفته امروز برای اولین بار کامنتهای مانده به صفر رسید. یعنی همه ، هم تایید شد و هم در حدامکان پاسخ داده شد.

می خواهم از شما عزیزان خواهش کنم کامنتها را تا می توانید خلاصه بنویسید.خلاصه نویسی هم به خواننده کمک می کند هم به ما. زمان خواندن و پاسخ دادن کم می شود. شاید شما خودتان متوجه نباشید اما  این در حق ما لطف خیلی بزرگی است.

 

روزانه خداقل ۵۰۰ کامنت می رسد که اگر هر یک فقط دو دقیقه وقت بگیرد خواهید دید که زمان بسیاری می خواهد. هر چند که اصلاحات املایی و انشایی و ویرایش های ادبی عموما بیش از این وقت می برد.

بنابراین خلاصه نویسی کمک بسیاری به ما می کند تا بتوانیم پاسخ مناسب تهیه کنیم.

 

از شما، حضور شما، نوشتن کامنتهای شما، بسیار ممنونیم

سردبیر شما

1370460cookie-checkسردبیر- دوستان تمامی کامنتها تایید و پاسخ داده شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
28 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    چرا حقوق اردیبهشت کارمندان مخابرات واریز نمیشه؟؟؟؟؟،،

  2. چالوسی می گوید

    سلام وقت بخیر سردبیر عزیز،متاسفانه همکار عزیزمون آقای مهندس منوچهر پیروزی تو سانحه رانندگی به رحمت خدا رفته،لطف کن خبرشو بزار تا ی فاتحه برای اون بنده خدا خوانده بشه،واقعا حیف شد جوان بود،مازندران چالوس😔😔😢

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ای خدا …
      حیف …
      خدا رحمت کنه! سانحه رانندگی ….. رانندگی …. خدایا تا کی باید از این خبرها بخونیم؟

  3. حقوق می گوید

    ادم دلش بحال سلطانی و مشاوران و بنیاد تعاون میسوزه اینا می‌خوان کارکنان رو صداشونو در بیارن به افزایش درامد از طریق تعرفه برسند ولی بندگان خدا از این موضوع غافلند که مدیران قبل هنگام جذب و چیدمان نیروها با توجه به حساسیت شغلی مخابرات جوری گزینش کردند که اگه شش ماه هم حقوق ندند صدایی از کسی در نمیاد یعنی اصلا اتحاد بین نیروها شدنی نیست. اب در هاون میکوبند بندگان خدا.

نظرات بسته شده است.