مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

صادقانه با شما در مورد بیمه خدمات کشوری

مخابرات ما- در مورد بیمه خدمات کشوری مطلبی نوشته ایم که نیاز به توضیح دارد.
مخابرات ما – روز گذشته در مورد وضعیت احکام بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در سال ۱۴۰۰ مطلبی نوشتیم (در اینجا) و در آنجا توصیه کردیم بهتر است برای صرفه جویی در زمان، بازنشستگان از طریق دیوان عدالت اداری تقاضای اجرای حکم صادره توسط دیوان را داشته باشند.همان حکمی که صندوق بازنشستگی را مجبور کرده مشابه تامین اجتماعی عمل کند.

 

پس از آن دوستانی با من تماس گرفتند و از ما خواستند این مطلب را از روی سایت برداریم.آنها می گفتند همین امروز در استان خود به صندوق بازنشستگی مراجعه کرده اند.صندوق در پاسخ آنان گرفته تا ۱۵ خرداد احکام آنان با حق جذب صادر می شود به همین دلیل بهتر است بازنشستگان با مراجعه به دیوان، صندوق بازنشستگی را عصبانی نکنند.

 

من برای آنان توضیح دادم که صندوق استان شما منتظر است جوابیه تهران برسد.پس به زمان نیاز دارد و ما با صبر کردن زمان به آ«ها می دهیم ضمن اینکه عصبانی شدن استانها تاثیری در تصمیم تهران ندارد.

مهمترین موردی که لازم است دوستان بدانند این است که مسئول و مدیر صندوق در پی عدم اجرای حکم دیوان است.فرصت پیدا کند برای همه مشکل درست خواهد شد.

آخرین مسئله این است که در صورت تقاضای بازنشستگان برای اجرای حکم، حداقل یک انفصال ۶ ماهه در انتظار کسی است که مانع اجرای حکم می شود.

در هر حال من به عنوان وظیفه تمام آنچه گذشت برای شما هم گفتم.اینک تصمیم با خود شماست.

 

1369480cookie-checkصادقانه با شما در مورد بیمه خدمات کشوری

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    باید در برابر ظا لمان مخابرات همه بایستیم والا هر ما بدتر میشود انها نگاه ما میکنند که همه کارمند وکارگر خوابیده اند

  2. جاوید می گوید

    با سلام و تشکر از زحمات سایت وزین مخابرات ما همکاران عزیز بازنشسته ۹ درصد شمارا به خدا قسم روی این مطلب دقت کنید اولا با احساس برخورد نکنید برای مثال فلانی عصبانی می شود – خوب عصبانی شد آب خنک میل می فرماید و دوما استانها گوش به فرمان تهران هستند و لاغیر . سوما دادنامه ۲۳۶۰ به شدت مورد مخالفت صندوق است و لایحه ای اماده کرده و به دیوان ارسال نموده تا ان را لغو نماید چهارما این اخرین شانس ۹ درصدی هاست که اندکی از الام و ظلمی که در این ۱۳ سال بر انها رفته با اجرای رای ۲۳۶۰کاهش یابد.

  3. فرهادکوهکن می گوید

    میشه یک حکم که تامین اجتماعی صادر کرده بذارید روسایت؟خودتون گفتید تامین اجتماعی هم هنوز مشکلش حل نشده….
    تنها راه برقراری حق جذب همه پرسنل تازمان رفع اساسی مشکل بیمه هاست .آن هم تاپایان سال

  4. خدمات اولی ازیاسوج می گوید

    سردبیر پیگری حقوق را نکردید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      هر خبری بشه میدم بهتون
      فعلا هیچ خبری از حقوق نیست
      یعنی پرداختی در کار نیست
      هر ساعت نمی تونم بگم خبری نیست

      1. ناشناس می گوید

        😃😃خیلی جالب گفتید

  5. ناراضی می گوید

    عزیزان همانطور که با یک بخشنامه جلو حق جذب و رفاهیات را گرفتند و دو ماه شب و روز را از ما بازنشستگان ۱۴۰۰، بازهم میتوانند دوماه پرداخت کنند و جلو پ داخت های بعدی را بگیرند. چرا رفاهیات را که ۲۸ ماه بینه آنرا دریافت کرده اند پرداخت نمیکنند؟
    اگر واقعا راست میگویند اول معاونت نیروی انسامی بخ‌شنامه قیلی خوردا باطل اعلام کند و صریحا بگوید که محاسبات بازنشستگی کارکنان مخابرات طبق دادنامه ۲۳۶۰ دقیقا شلیه بازنشستگان تامین اجتماعی خواهد بود.

  6. بازنشسته ۹درصد۱۴۰۰ می گوید

    سلام جناب سردبیر حق با شماست اگر هم استانی حکم با حق جذب صادر کند علی الحساب می باشد و بعلت فشار مخابرات می باشد و اگر رئیس صندوق عوض شود همه توافق های شفاهی از بین میرود اگر صندوق حسن نیت داشت احکام را بر اساس معدل دوسال حقوق شامل کسورات همانند تامین اجتماعی صادر میکرد ان هم قطعی دوما مدیر فنی صندوق در تاریخ ۰۱/۰۱/۸ پرداخت حق جدب را ممنوع کرد که بایستی طی بخشنامه ای دستور فوق را لغو کند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      ما هر چی اینجاتوصیه می کنیم قطعا بر اساس اطلاعات دقیق مشاورین است
      افرادی که هم در مخابرات تجربه دارن هم در بیمه

نظرات بسته شده است.