مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات

مخابرات ما – نشست تخصصی اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات، پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت

مخابرات ما (صبا) – به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نشست تخصصی اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات، پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار شد.

در این نشست مدیران شرکت‌های بزرگ صنعت ارتباطات کشور از قبیل پرتو تماس نوین، ارگ جدید، فراز ارتباط، صنایع ارتباطی پایا، اتصال صنعت میانه و رهنمون فناوری اطلاعات به تشریح نیازمندی های خود در چهار حوزه سرویس‌های پایه و خدمات کاربردی، زیرساخت اطلاعاتی، ارتباطات رادیویی و ارتباطات نوری پرداختند.

جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات ضمن حمایت های مادی از ایده ها و طرح های برگزیده تا سقف ۲۰ میلیارد تومان، حمایت معنوی شامل امکان همکاری با بزرگترین شرکت های صنعت ارتباطات، تضمین خرید، راهبری صنعتی و تخصصی را نیز انجام خواهد داد.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند حداکثر تا ۳۱ خردادماه سال جاری، ایده ها و طرح های خود را در سایت کنفرانس برق به نشانی https://b2n.ir/d29788 ثبت کنند.

1369370cookie-checkبرگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات
4 نظرات
  1. درصف بازنشستگی می گوید

    همکارایی که ۱۴۰۰بازنشست شده اند.و۹درصدی هستند.هرجه زودتر به سرکارشان برگردند.۱۰۰میلیون هم نوش جونشون.

  2. ناشناس می گوید

    دقیقا همه جلسات و موضوعاتی که خارج از مشکلات پرسنل زحمتکش میباشد رو میزارن موقعی که میخوان حقوق بدن

  3. ناشناس می گوید

    ای ول

  4. کارمند منگ منگو می گوید

    این خبرایی که تو این سایت داده میشه از نظر کارکنان مخابرات ارزشی نداره چون تو سایتهای رسمی هم داده میشه . به ما چه ربطی داره که مخابرات که چه سرویسهای جدیدی داره . این خبرای مسئول پسنده . ما منتظر شنیدن خبرایی هستیم که کارمند پسند باشه مثل خبر از حقوق و ….

نظرات بسته شده است.