مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ارزیابی سالانه و نتایج آن، در گفتگو با مهندس شکوری معاونت راهبرد مدیر عامل مخابرات ایران

مخابرات ما- در حاشیه نشست مدیران در شهر مشهد، پس از اعلام نتایج دقایقی با معاونت راهبرد مخابرات ایران و متولی اصلی ارزیابی های استانها به گفتگو نشستیم.
بخش اول از این گفتگو در مورد ارزیابی، نتایج و ویزگی های آن بود که به نظر معاون راهبرد، ارزیابی همیشه می تواند عامل حرکت به جلو باشد.ایشان معتقد است شاخص های ارزیابی با نظرسنجی از استانها و مدیران ستادی انتخاب شده است.

در بخش دوم، راه های مخابرات برای برون رفت از مشکلات جاری مطرح شد و سپس انتظارات ستاد از استانها برای رسیدن به هقطه بهینه.

1369070cookie-checkارزیابی سالانه و نتایج آن، در گفتگو با مهندس شکوری معاونت راهبرد مدیر عامل مخابرات ایران
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    مسئولین ایران درفکر آمدن امام زمان هستن شما درفکر زدن احکام

  2. فنی می گوید

    یکی از راههای که میشه فهمید یک شرکت درست کار میکنه وضعیت کارکنان و رفاه آنهاست شوربختانه در مخابرات کارکنان در رده های آخر تصمیم گیری برای شرکت هستند هیچ کدام از مدیران مخابرات پس از خصوصی سازی نتوانسته رایزنی خوبی با دولت در هیچ زمینه ای داشته باشه از جمله تعرفه

    1. ناصر می گوید

      دوست عزیز عامل این عدم رایزنی های موفق فقط یک نفر هست که برای کل مخابرات تصمیم گیری و تصمیم سازی میکند و باعث شده بین دولت و مخابرات کدورت و ناهماهنگی نهادینه شود تا آقای ….. در راس امور مخابرات هست این بدبختیها وجود خواهد داشت تا اینکه آقای نوروزی رییس ستاد اجرایی ایشان را کنار بگذارند

  3. ناصر می گوید

    سلام آقای مهندس شکوری مدیری توانمند و باسواد روز مخابرات و پاکدست می باشند

  4. محمد می گوید

    هردو فایل صوتی مشابه هستن . اصلاح کنید لطفا

  5. مریم می گوید

    احکام را کی میزنن ؟؟ همکارها اطلاعی دارند ممنون که اطلاع رسانی کنید.

نظرات بسته شده است.