مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تفاهم نامه مخابرات ایران و مبین نت امضا شد.

مخابرات ما تفاهم نامه همکاری بین شرکتهای مخابرات و ارتباطات مبین نت برای شکل گیری بزرگترین اپراتور سازمانی و با هدف توسعه زیر ساخت های سرویس های مختلف به امضا رسید.

مخابرات ما (صبا- از سایت مخابرات ایران) – مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در مراسم امضا این تفاهمنامه استفاده از ظرفیتهای مبین نت در عمده فروشی سرویسهای مخابراتی و عاملیت فروش سرویسهای سازمانی را، از موارد این تفاهمنامه اعلام کرد و افزود: این تفاهمنامه در قالب مشارکت در سرمایه گذاری و در زمینه طراحی، اجرا و توسعه ظرفیتهای زیرساختهای سرویسهای مختلف مانند FTTH، VDSL، ADSL و … است.

همچنین همکاری در فراهم کردن امکان استفاده از تجهیزات و زیرساختهای دو طرف برای راه اندازی سرویسها و اطلاع رسانی و تجاری سازی آنها و نیز باندل کردن محصولات و ارایه سرویس به مشتریان به صورت یکپارچه و مدیریت شده از دیگر موارد مورد بحث در این تفاهمنامه بود.
مهندس سلطانی در ادامه با اشاره به اینکه فرایندهای مشارکت در شرکت مخابرات ایران تسهیل شده و مشارکت و هم افزایی با دیگر شرکتهای همکار افزایش می یابد، گفت: با انعقاد این قرارداد و همکاری دو طرف، امیدواریم ضمن سودهی بیشتر، سطح خدمات نیز بالا برود تا سرویسهای مطلوبی با توانمندی های دو شرکت به مردم ارایه شود.
وی با تاکید بر توانمندی ها و ظرفیت های شرکت مخابرات، آمادگی این شرکت ایران را برای هر گونه همکاری اعلام کرد و گفت: امیدواریم با امضای این تفاهم نامه همکاری اثربخشی برای توسعه شبکه مخابراتی کشور صورت گیرد.

 

1368110cookie-checkتفاهم نامه مخابرات ایران و مبین نت امضا شد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.