مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در مراسم افتتاح پروژه های مخابراتی مدیر عامل مخابرات چه گفت

مخابرات ما – گفته های مهم مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران درمراسم افتتاج پروژه های مخابراتی

مخابرات ما – (مستقیم از محل برگزاری مراسم) – مجید سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران در مراسم افتتاح پروژه های مخابراتی به مناسبت روز جهانی ارتباطات در حضور بیش از ۵۰ نماینده مجلس که مهمان جلسه بودند  با اعلام افتتاح ۳۴۰۰ میلیارد تومان پروژه که از دهه فجر گذشته تا امروز آماده بهره برداری شده است گفت::

برای شرکت مخابرات در دو بخش سیار و ثابت ارقامی برای افتتاح پروژه ها اعلام می شود این مبلغی که گفته می شود ۳۴۰۰ میلیارد تومان در بخش ثابت است. .

شرکت وظیفه توسعه زیرساخت اصلی مخابرات را دارد. با حمایتی که از سوی وزیر نمایندگان وسیاستگذاران می شود سال آینده بیش از ده هزار میلیارد تومان پروژه خواهیم داشت.نمایندگان بهتر از ما می دانند وضع  تلفن ثابت در استانها و روستاها چگونه است.

اگر  در حوزه ارتباطات و فناوری بخواهیم شعار سال را محقق کنیم کلید آن شرکت مخابرات ایران است.  شرکت مخابرات به عنوان بزرگترین پیشران این صنعت باید تقویت شود.

توسعه شبکه و نگهداری شبکه کند بود اما نگذاشتیم خاموش شود.بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان تجهیزات نصب شده در حال کار داریم.هزینه نگهداری همین تجهیزات  طبق یک عدد استاندارد نگهداری ۷ درصد است.شبکه به این ارقام نیاز دارد تا به روز شود.در حد ممکن با چنگ و دندان در این زمینه کار کرده ایم تا تجهیزات آماده فعالیت بماند.

وقتی مصرف بالا می رود باید پهنای باند تامین شود پهنای باند به یک شبکه مطمئن و درست نیاز دارد  وگرنه کندی سرعت خواهیم داشت یعنی به سرعت شبکه انتقال و دیتا و سوییچ باید توسعه پیدا کند وگرنه با افزایش مصرف کندی سرعت پیش می آید.

۵ هزار روستا باید با اتصال فیبر مجهز شود که به ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد وزارت ارتباطات این اعتبار را اعلام می کند ما آماده انجام کار هستیم اما اگر اعلام اعتبار تاخیر بیفتد کار مشکل می شود.شرکت مخابرات در اجرا هیچ مشکلی ندارد ۵۰ هزار نفر نیروی مستقیم آماده بکار داریم.

در این مراسم ۴ استان به صورت مستقیم افتتاح داشته اند.

 

 

1367640cookie-checkدر مراسم افتتاح پروژه های مخابراتی مدیر عامل مخابرات چه گفت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
34 نظرات
  1. حمبد حامل شرکتی می گوید

    چیزی به نام رسمی وغیر رسمی نداریم این دکان بازیست تا بتوانند ی عده رو به بیگاری بکشن با حداقل مزد

  2. ناشناس می گوید

    مدیران خیانتکار شرکت مخابرات ایران را برکنار کنید از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون حق وحقوق بازنشسته های شرکت مخابرات را در سراسر کشور پایمال و ضایع کردند.

  3. ناشناس می گوید

    کسانی که تاکنون از ناتوانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و سایر مدیران مخابرات دفاع و حمایت می کنند عامل اصلی مشکلات کارکنان رسمی و بازنشسته های مخابرات هستند.

  4. ناشناس می گوید

    به آن قرارعمل نشد هنگام خصوصی سازی شرکت مخابرات اعلام شده بود وچه مزایای کارکنان قطع نمی شود اما درحال حاضربه مدت ۱۳ سال است ازکارکنان دچارمشکل شده است

  5. ناشناس می گوید

    بخش خصوصی مردم و کشور گرفتارکرده است.
    واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی یک خیانت بزرگ برای کارکنان رسمی است.
    بخش خصوصی هیچ سود برای مردم و کشورندارد و تاکنون هم نداشته است.

  6. ناشناس می گوید

    هیچ بازرسی ونظارتی در ادارات ها شرکت ها و بیمارستان ها و ارگان ها و سازمان ها و… درسراسر کشوروجود ندارد.
    بازرسی کل کشورعملکرد ضعیفی دارد وپاسخگوی مشکلات کارکنان و مردم و… نیست.
    دولت ونمایندگان مجلس و مسئولان فقط حرف می زند ودرعمل هیچ کاری برای کارکنان رسمی و مردم انجام نمی دهند.

  7. ناشناس می گوید

    به منابست روزجهانی کارگر هرسال مخابرات ایران روزجهانی کارگر را تعطیل اعلام کرد ولی کارگران رسمی سرکارهستند مزایا بابت این آن را به ما نمی دهند.

  8. ناشناس می گوید

    این مشکل را به طریق رسانه ها اطلاع رسانی به دولت و نمایندگان مجلس ودیگر مسئولان مطرح کرده ایم. ولی درمدت ۵ ماه متاسفانه رسیدگی نکرده اند.

  9. ناشناس می گوید

    تا چه زمان باید بی عدالتی ها را تحمل کنیم

  10. ناشناس می گوید

    ۱- چرا فرقی بین کسانی که از تعطیلات رسمی و پنجشنبه و جمعه سرکار هستند و آنهایی که سرکار نیستند فرقی وجود ندارد چرا که نظارتی در کار نیست
    ۲- عدم استفاده ازتعطیلی ۴۰ درصد اضافه برمزد دریافت خواهند کرد
    ۳- به شرط آنکه مجموع ساعات کار هر هفت از ۴۴ ساعت تجاوز نکند
    ۴- ساعت کا در شبانه روز نباید از ۸ ساعت تجاوز نماید

  11. ناشناس می گوید

    که صدای رسانه های داخلی هم درآمده است وتازه مسئولان بی توجهی به فکررسیدگی افتاده اند.

  12. ناشناس می گوید

    چرا دولت قرارداد واگذاری مخابرات به سپاه را ‘فسخ’ کرد؟

  13. بازنشستگان ۱۳۹۵ هنوز سکه های بازنشستگیمان وجشن پایان خدمت را دریافت نکرده ایم می گوید

    با عرض سلام. بازنشستگان ۱۳۹۵ هنوز سکه های بازنشستگیمان وجشن پایان خدمت را دریافت نکرده ایم. لطفا پیگیری نمایید. از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران پس لطفا پیگیری فرمایید

نظرات بسته شده است.