مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- بر خلاف تمایل قلبی خودم و درخواستی از برگزار کنندگان جلسه ۲۸ اردیبهشت

مخابرات ما- سردبیر نظراتش را در مورد جلسه سالانه مدیران در مشهد نوشته است.
مخابرات ما (سردبیر) – اجبار وظایف سردبیری گاهی واقعا آزارم می دهد. گاهی که مجبورم بر خلاف عقاید خودم اما به دلیل حرمت مدیران و حفظ مخابرات درخواستی از مجموعه مدیریت  یا حتی از همکارانم داشته باشم.
این یکی هم از همین موارد است.
۲۸ اردیبهشت جلسه سالانه مخابرات ایران با حضور تمامی مدیران استانی و مدیران ستادی و اعضای هیئت مدیره در مشهد برگزار می شود.جمع افراد مهمان با حساب و کتاب من شاید به ۶۰ نفر نرسد.
برگزاری این نشست سالانه بسیار نیکو و امر پسندیده است حرفی در آن نیست.
اما شنیده ام کلیه مدیران به همراه اعضای خانواده به مشهد می آیند. سفری کاری برای مدیران و در عین حال سفری زیارتی برای اعضای خانواده.این هم بسیار امری پسندیده است.هیچ اشکالی در آن نمی بینم.مدیرانی که یک سال تلاش کرده اند فرصتی پیش می آید که همراه خانواده به زیارت بروند.
اعتقاد قلبی من این است که حتی باید بیش از اینها به قشر مدیران رسیدگی شود وامکانات برایشان فراهم شود.مدیری که شبانه روز تلاش کرده و با یک امضا میلیاردها تومان سرمایه را جابجا می کند قطعا ارزش یک سفر با خانواده را دارد. اگر من در جایی مدیر باشم همه افراد را به سفرهای اجباری به همراه خانواده خواهم فرستاد. خدا را شکر نشده ایم …
اما ….

اما در مخابرات  ایران و استانها، شرایط ما خوب نیست. وضعیت مالی به حدی بحرانی است که امروز خدمات درمانی قطع شده.بیمه ها را نتوانسته ایم پرداخت کنیم.بهره وری نیروها دو سه سال است پرداخت نشده. رفاهیات بازنشستگان را سه چهار ماه است نداده ایم. مطالبات که بماند ….

 

اوضاع بسیار وحشتناک است! بسیار!

در این شرایط و با توجه به میزان نارضایتی کارکنان و احتمال تجمعات و اعتراضات  بهانه جویی های غیر منصفانه و منصفانه برخی همکاران، این امر (سفر خانوادگی مدیران به مشهد) تعریف درستی ندارد.

خدا می داند با تمام ارادت قلبی ام و از راه دلسوزی می گویم، نمی خواهم بخاطر یک سفر ساده که سرتاپایش شاید ده میلیون تومان هم برای مدیر هزینه نداشته باشد حرفهایی شنیده شود که تلاش های عادیشان را زیر سوال ببرد.

 

لذا بر خلاف میل قلبی و روش زندگی خودم، از دو گروه سه درخواست دارم:

  • ابتدا از مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران می خواهم سفرهای خانوادگی را برای مدیران لغو کنند.
  • اگر بند اول ممکن نشد، مدیران خود، از همراه آوردن خانواده خودداری کنند.
  • در نهایت اگر هم این دو خواسته ممکن نشد، هزینه سفرخانوادگی توسط مدیران با نرخی متعادل پرداخت گردد.  هتل که مخابراتی است و باید برای همه مخابراتی ها در سفرها مجانی باشد باقی می ماند هزینه های ساده حضور و یک بلیط رفت و برگشت به مشهد.این هزینه ها توسط مدیران پرداخت گردد یا از حقوقشان به قسط کم شود تا صدایی از کسی شنیده نشود.

 

از تلاش های شبانه روزی مدیران شرمنده ام که چنین پیشنهادی می کنم! اما آنان را بیش از این دوست دارم که در مسیر انتقادات غیرمنصفانه رهایشان کنم.

امیدوارم مثل همیشه همه دوستان، سردبیر را منتقدی منصف، و دوستی مهربان بدانند.جز این قصدی ندارم.ضمن اینکه حتی اگر این دوستان با خانواده حضور یابند من به حرمت تلاش هایشان کاملا سکوت خواهم کرد اما نمی توانم مانع از انتشار کامنتهای خوانندگان شوم.

با سپاس- سردبیر

1366020cookie-checkسردبیر- بر خلاف تمایل قلبی خودم و درخواستی از برگزار کنندگان جلسه ۲۸ اردیبهشت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
26 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام پول برای سفر خانوادگی به مشهد و یا اروپا با فرست کلاس و شرکت در نمایشگاه بارسلون اسپانیا هست ولی برای خواربار و بیمه نیست. یا امام رضا اینها رو سپردم به خودت.

  2. ناشناس می گوید

    نفری ده میلیون فقط .تو بازار نیستیا

  3. علی.گیلان می گوید

    باسلام پیشنهاد می‌شود همه همکاران(بازنشسته و شاغل و..‌.) هم باتفاق خانواده هایشان حضور داشته باشند. !!!

  4. همکار می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    مدیری که ماهیانه بیش از دویست میلیون تومان عوائد و درآمد از شرکت مخابرات دارد ، هزینه های این سفر چیز مهمی نیست . اصلا موضوع مهمی نیست . ضمنا کسی هم گوشش به حرف ما و شما بدهکار نیست …..

  5. همکار بازنشسته می گوید

    این چه طور زیارتی است که حق الناس پشتش خوابیده!!!!!!!!
    بترسید از آه مظلومان که سخت میسوزاند.

  6. ناشناس می گوید

    من اگه چیزی هم بخوام بگم ، به احتمال زیاد بخاطر بد عهدیشان ، فقط نفرینشان میکنم

  7. بازنشسته ۹۳ می گوید

    بازنشستگان محترم خراسان باید برنامه ریزی کنند و به طرز باشکوهی از مدیران بابت مشکلات ایجاد شده استقبال شایان و در خور ایشان انجام دهند .😡😡

  8. همکار می گوید

    سلام
    من به نوبه خودم از این ولخرجیها راضی نیستم، وقتی بیمه تکمیلی بیش از هفده میلیون هزینه تایید شده من را نمیده و دلیل آن را عدم واریز حق‌السهم توسط مخابرات ایران اعلام می‌کند. وقتی طلب حق جذب ۹۸ – ۹۹ (علیرغم کسورات بیمه و مالیات) هنوز پرداخت نشده من راضی نیستم. قطعاً سایر همکاران شاغل و بازنشسته و رسمی و شرکتی در این موقعیت ناراضی هستند. این مدیران را به خدا وا می‌گذارم. …………….

  9. رسمی خراسانی می گوید

    خب همه ماهم ۲۸ اردیبهشت با زن و‌بچه بریم جلوی هتل شاید اینطوری صدای همکاران رو بشنون شاید زن و بچه یکی از این مسئولین از پدر خانوادش بپرس درد این همکاران چی هست شاید یکی از مسئولین از خواب بیدار بشه شاید

  10. ناشناس می گوید

    سلام سردبیرعزیز سپاس ازدلسوزی شماا اگرباشدکه اشکالی ندارد اما آیا آقایلن مدیر میدانندچون نزدیک به پنج ماه است رفاهیات بازنشستگان راپرداخت نکرده اند بردل بعضی چه میگذرد دیروز زنگ خانه به صدا درآمد گفت مامورگاز گفتم بفرما گفت تادرب منزل بیاییدرفتم برگه اخطار قطع گاز منزل به علت عدم پرداخت چند دوره ؛ماندم چه کنم !حال خودحدیث مفصل خوان ازاین مجمل دیگرمدیران خود دانند؟(تصویربه پیوست درفایل)

  11. خسته ام می گوید

    انشالله همون امام رضا جوابتون رو بده، اخه این چه زیارتی هست…!؟

  12. داود می گوید

    برن.بخورن.خوش باشن.از ته دل نوش جونشون.ولی یذره بفکر همکار هم باشن
    بخدا از فکر قسطها شبها بد خوابم

  13. ناشناس می گوید

    از جیب چه کسی؟مخابرات شرکت سهامی است،اگر حتی شخصی که یک سهم مخابرات دارد از این سفر ناراضی باشد ،دین همان یک سهم به گردنشان خواهد بود.

  14. حمید می گوید

    این ویدیو کنفرانس را برای چی درست کردند؟

  15. حقیقت می گوید

    بابا دست مدیران واسه خودشون خیلی بازه !
    واسه خودشون این هزینه ها هیچ اشکالی نداره حتی حلال هم هس تو ذهنشون؛
    مثلا : مدیر مخابراتی واسه اتاقش تو اداره مبلمان و میز و صندلی گرون قیمت سفارش میده بعد میبره میزاره تو شرکت شخصی خودش .
    اینا ک چیزی نیس

  16. ناشناس می گوید

    از مدیری که دوغ و ماست و ماهی را با هم می خورد تا پولی که مخابرات برای هزینه غذا به او می دهد خدایی نکرده از جیب مبارکش نپرد، چه توقعی دارید.

  17. حاتم می گوید

    از ماست که بر ماست واقعا که
    حیف شهدای که تقدیم این نظام شد چه خواستیم چی شد وقتی ریس مجلس سیسمونی در شب قدر میچیند توقع از مدیران مخابرات چه هس الان میفهمیم که چقد ………

  18. همکار.. می گوید

    اینها اگر مدیر بودند که اوضاع نابسمان مخابرات این نمی شد..این سفر هم از محل بودجه شرکت تصرف در مال غیر هست..

  19. بازنشسته ازاصفهان می گوید

    سلام جناب سردبیر دل سووووز..انشالله امام رضا به خواب این مدیران وسهامداران بیاید وآنها را تکانی بدهد مابازنشستگان که۴ماهه خواربار مون واریز نشده و همکارانی که مشکل دارن چه گناهی کردیم…یاامام رضا جان جوادت قسمت میدهیم شما این مدیران رو سرعقل بیار..امین یارب العالمین

  20. ناشناس می گوید

    دم عید ماموریت مسیولین و کیف و حال اون موقع هنوز زیر زبونشون هست و حالا بهانه ای دیگر برای تفریح و‌ماموریت و پول و …. قابل ذکر هست‌ که بی پولی بهانه ای بیش نیست کیسه های گشاد مسئولین، پولی برای پرداخت کا رکنان و بازنشستگان نمی گذاره

نظرات بسته شده است.