مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اعمال محدودیت در درج امتیاز ارزیابی

مخابرات ما – درخواست معاونت توسعه نیروی انسانی مخابرات برای رفع محدودیت ارزیابی برای بازنشستگان 1400

مخابرات ما – معاونت توسعه نیروی انسانی مخابرات اعلام کرده است که محدودیت برای درج امتیاز ارزیابی عملکرد همکاران دارای سنوات خدمت بیشتر از ۳۰ سال ( بدون احتساب خدمت سربازی) و مشمول بازنشستگی در سیستم پیاده سازی گردیده است.

بر همین اساس از استانها خواسته شده برای برخورداری همکارانی که تا پایان سال جاری به افتخار بازنشستگی نائل می گردند از مزایای نظام مدیریت عملکرد، لیست این همکاران به معاونت نیروی انسانی اعلام گردد تا حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱/۱۵ برای اصلاح امتیازات آنان اقدام شود.

1357330cookie-checkاعمال محدودیت در درج امتیاز ارزیابی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
29 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    واژه افتخار را ازبازنشستگان مخابرات حذف کنید مخابرات برای همیشه آبرو ریزی کرد فقط نبایدبه 9درصد اجازه میداد از30سال ببعدبمونه 7درصدی درزمان شاغلی بابت بیشترآیتم های حقوقش مالیات میده که رفاه بیشتری دربازنشستگی داشته باشه وبه تبع اون سابقه ش هم به 35افزایش یافت اونوقت ما تا 30شدیم بخاطر خیل عظیم 9درصدی ها اجبارا بازنشسته شدیم حیف اونهمه تلاش وتعدیل هزینه ای که من یکی برای مخابرات کردم .

  2. ناشناس می گوید

    کارمندانی که با سی سال خدمت صادقانه مورد غضب قرار گرفتن،احتمال زیاد سیاست موازنه منفی را در پیش خواهند گرفت،یعنی باری بهر جهت.فقط انگشت ورودی و خروجی..بقول یکی از دوستان بالا از سیستم پیاده سدن..مخابرات پتانسیل خیلی عظیمی را از دست میده…واقعا واسه این تصمیم بدون فکر و بچه گانه مناسفم.

  3. همکار می گوید

    درگیرشدن با ایثارگران که ازحمایت بسج ،سپاه ونظام برخوردارند برای دست اندرکاران ومجریان این بازی عواقب سختی خواهد داشت .

    1. لیبرال می گوید

      یکی از مشکلات اصلی مخابرات اتفاقا همینه.
      تجربه تاریخی بشر در حوزه سازمان و مدیریت بیانگر اینه که حوزه مدیریت باید از سیاست جدا باشه. جذب، بکبرگیری، انتصاب، ارتقا و جدایی کارکنان از سازمان بر اساس ارزشها و معیارهای سازمانی باشه نه ارزشهای فراسازمانی، ایدئولوژیک و سیاسی.
      باید به تجربه بشر که حاصل آزمون و خطا در طول تاریخ بوده احترام گذاشت و دوباره آزمون نکرد. همه باید فرصت برابر داشته باشند.

      1. کارمند می گوید

        نمیدونم ازنظر شما بشر کیه واطلاعاتت رو ازکجا آوردی ؟ولی اگر مثل اکثر پرسنل، کشورهری غربی را الگوی پیشرفت میدانی ،درکشورهای اروپایی هنوز سربازان جنگ جهنی از مزایای بالایی برخوردارند ومورد تکریم دولتها ومردم هستند.بله بهتره به تجربه بشر احترام گذاشت …..
        مطمئن باش اگر حساب معیار های سازمانی وتجربه وتحصیلات هم باشه خیلی از ایثارگران ازنیروهای شرکتی که با روابط وبدون ضابطه وبدون نیاز به آنها وارد شرکت شدند سرترند…

  4. قراردادی مخابرات می گوید

    خیلی خوشحالم که جا برای جوانتر ها باز شده.

    1. کارمند مخابرات تهران می گوید

      شما دارید بیگاری می کنید من هم مثل شما خودتان را نجات دهید

    2. همکار می گوید

      خیلی خوشحال نباش برادر، بخصوص از بدبخت شدن دیگران.مطمئن باش نوبت بعدی شما هستید .این سیاست انگلیسی هاست ..آسیاب به نوبت…..

  5. ناشناس می گوید

    سلام ایین نامه استخدامی داخلی مخابرات از کجا میشه مطالعه نمود

    1. روشنک می گوید

      توی hr همه آئین نامه ها هست

  6. حمزه می گوید

    سلام به همه همکاران
    مخابرات ایران بازی خطرناکی رو شروع کرده چون با اینکار حقوق همکاران رسمی بالای 30 سال بین 2 تا 4 میلیون کم میشه واین کار باعث اعتراض و شکایات های حقوقی و حضور در تجمعات خیابانی بیشتر همکاران میشه هم اینک هم نامه های بسیاری به سمت رییس جمهور و قوه قضایه و نمایندگان مجلس ودفتر رهبری توسط همکاران ارسال شده و در سال جدید خبرهای زیادی خواهیم داشت.

  7. غلامرضا می گوید

    الان توی منطقه خراسان رضوی برای یه نفر با ۳۳ سال خدمت ۱۰۰ دادند درصورتیکه درخواست بازنشستگی نداده.

    1. ناشناس می گوید

      والا ما درخواست بازنشستگی دادیم وحکم گرفتیم و ترک خدمت هم اعلام کردیم اما با بی تربیتی تمام دیدیم نمره مان صفر وبعد 33 شد!!!!این دیگه چه لوس بازیه که سیستمی ندارید وهماهنگ نیستید که کی درخواست داده وچه کسی نداده؟بعدهم علیرغم قانون 35سال خدمت کارکنان 7درصد همه را به یک چوب زدید .دراستان ما ازهر 50نفر فقط 5نفر تامین تامین اجتماعی بودند بیشتربالای 33و34سال خدمت 9درصد بودند .کارمخابرات شرم آوربود.

  8. رضا می گوید

    سلام سردبیر گرامی.
    الان موضوع داغ بعد از بازنشستگی و پرداخت سنوات ها همین موضوع کاهش نمره ارزیابی حتی برای ایثارگران علی رغم نامه مدیریت(کهدر آن فقط به حذف نمره مدیران اشاره شده بود نه کارمندان عادی) است. روی این کار کنید.ممنون

  9. کاکتوس می گوید

    آئین نامه استخدامی مخابرات
    ماده ۴۴: شرکت مکلف است کارکنانی را که به حداکثر سن بازنشستگی و حداقل سابقه پرداخت بیمه می رسند و یا داشتن حداکثر سنوات قابل قبول صندوقهای بازنشستگی بدون رعایت میزان سابقه خدمت بازنشسته کند.
    سوال: آیا شرکت میتونه ۳۵ سال به بالا رو یکطرفه بازنشسته کنه؟ چون بالای ۳۵ زیاد هستند و نیاز به بازنشسته کردن ۳۰ تا ۳۵ نبوده. الان ۴۰ سال به بالا هم داریم که نرفتند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حداکثر سن بازنشستگی برای مردان 65 و برای خانمها 60 سال است
      درخواست بازنشستگی از فرد شروع میشه

      1. کاکتوس می گوید

        مکلف است…. به حداکثر سن…..و یا داشتن حداکثر سنوات……بازنشسته کند.
        به قسمت آخر توجه بفرمایید.

      2. ناشناس می گوید

        حداکثرسن بازنشستگی هم خانمها وهم آقایان 65سال است مخابرات برای خودش نرخ گذاشته.فقط اگردر65سال فرد تقاضای بازنشستکی نکند کارفرما میتواند فردرا بازنشسته کند.

  10. همکار رسمی می گوید

    سلام
    منظور اینه که بهشون لطف کنند یا از امتیازاتشون کسر کنند؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      لطف نیست
      نرم افزار نمره همه رو 59 کرده حالا باید برن دستی نمره بازنشسته ها رو تغییر بدن

  11. رسمی می گوید

    وارد بازی خطرناکی شدن خدا عاقبتش را ختم بخیر کنه .خیلی ها ممکنه دراین جریان ازسیستم پیاده شن

  12. ناشناس می گوید

    این بازنشستگی اجباری هیچ افتخاری ندارد ، تنها افتخار آن جدا شدن از مخابرات واین مدیران قدرنشناس است.

  13. ناصر می گوید

    باز رحمت به پدر معاونت محترم نیروی انسانی کاش مدیرعامل مخابرات ایشان بودند اینهمه بدبینی در نزد همکارانیکه بازنشسته می شوند یا حتی با داشتن سابقه بازنشستگی می خواهد بمانند ایجاد نمی شد نتیجه این بخشنامه بازنشستگی دو ماه طول نمی کشد که مخابرات را در تمام زمینه ها خصوصا فنی زمینگیر می کند آن وقت مدیرعامل محترم در می یابند که چه کار خطایی انجام دادند و یا اینکه مدیرعامل می داند بعد از مجمع آتی از پست مدیرعاملی کنار می رود این لقمه گلوگیر را برای مدیر بعدی گرفته است

    1. ناشناس می گوید

      برای هر مدیر عاملی در بدو تصدی، نقشه راه و ماموریتی در نظر گرفته می شود . وقتیکه برای یک سازمان کاملا تخصصی یک نظامی بدون هیچ تخصص در زمینه مخابرات را دراین مقام منتصب میکنند ، قطعا ماموریت ایشان نابودی مخابرات خواهد بود ،پروژه ای که به نام خصوصی سازی از سال 86 شروع و تا به الان ادامه دارد

      1. ناشناس می گوید

        کارسلطانی نیست کارهیئت مدیره ست .ایشون مجری طرحهای اون هاست

    2. محمدرضا می گوید

      نگران زمین‌گیر شدن مخابرات نباشید چون در مناطق نیروهای بسیار درست درمونی داریم که از دید مخابرات ایران مخفی کردند.
      اگر مخابرات ایران اینها رو شناسایی کنه و از پستوخانه ها بیاره بیرون مشکل حل خواهد شد.

      1. ناشناس می گوید

        منظورت هموناست که تا پول بیشترندی گفتندکارنمیکنیم واندازه حقوق فعلی کلرمیکنیم .که اتفاقا سواد آبکی دارند.

      2. ناشناس می گوید

        اون نیروی متخصص شمابرای پول کارمیکنه اگراون نیروی درست ودرمون واقعا تخصص داشت مطمئن باش نا الان کارشو نشون داده بود .روز شماهم میرسه که مخابرات رو خراب کردید

        1. همکار می گوید

          کسی که خیلی درست درمون بوده وسالها خودش رانشون نداده معلومه برا کی وبرا چی کار میکنه .خدا آینده مخابرات را بخیر بگذرونه که قراره دست این آدما بیفته…

نظرات بسته شده است.