مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آماری از بازنشستگان سال 1400

مخابرات ما- امروز تعداد کارکنانی که در دو هفته جاری بازنشسته شده اند اعلام شد.
مخابرات ما- در پایان سال 1400 و با اعلام محدودیت های اعمالی در سال 1401 برای کسانی که سابقه بیش از 30 سال داشته باشند، سرعت اعلام آمادگی کارکنان برای بازنشستگی در Hr  و همچنین طی کردن گام های بعدی برای بازنشستگی، بیشتر شده است.
تا لحظه مخابره خبر، خبرنگار مخابرات ما اعلام می کند که تعداد متقاضیان بازنشستگی به ۱۳۰۰ نفر رسیده است  که بیش از ۲۰۰ نفر از آنان رییس اداره و بالاتر هستند.
هر چه به انتهای سال نزدیکتر می شویم، تعداد درخواستها، بطور قابل ملاحظه و  بطور روزانه  در حال افزایش است.بر اساس همین گزارش  پیش بینی می شود تا آخر اسفند تعداد بازنشستگان به ۲۵۰۰ نفر برسد. یعنی همان آمار 60 درصدی که در نظرسنجی مخابرات ما آمده بود.
1356300cookie-checkآماری از بازنشستگان سال 1400

Please rate this

0 1 2 3 4 5
17 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    همدان 98 نفر درخواست دادن یعنی همه

  2. ناشناس می گوید

    افراد منطقی می روند و کاسه لیس ها می مانند

  3. محمدي می گوید

    خدمت دوستان محترم سلام:
    بکارگيري نبرو وظيفه سازمان هست و هنر مديريت متاسفانه بعد خصوصي شدن شرکت و انتخاب مديران سمت سو بودن با مديران بالا مبنا انتخاب آنها (به عبارتي شعار جوان گرايي )باعث شد نيروهاي متخصص با سابقه توسط اين مديران کنار گذاشته شده اند و وضعيت شرکت به اين شکل شود براي رهايي شرکت نياز به اين است سياست مهندسي مجدد در ساختار انتخاب شود و سايه کارمند سوابق مشابه سنوات گذشته در سازمان (چهت احيا احترام و حرمت قائل شدن به کارمند و کارش )مجددا گسترده شود تا سازمان استحکام لازم پيدا کند تا زماني اين بي احترامي به کارمند و کار کارمند صورت گيرد اميد نداشته باشيد شرکت شرايط آن بهتر شود

  4. حبیب می گوید

    قصد داشتم، بازنشسته بشم و برم اما وقتی دیدم با بازنشستگی معاون شبکه با ۳۳ سال موافقت نشده، من هم میمونم تا مثل تیری توی چشمشان باشم. کرمان هستم.

  5. علی ایمانی می گوید

    دوستان و همکاران محترم
    بیایید کمی واقع بینانه به قضیه نگاه کنیم،الان در استان ما(مرکزی)از حدود 250 نفر رسمی و قراردادی 92 حدود 100 نفر بازنشسته میشن که اگر بخواهیم منصفانه حرف بزنیم حدود 70 نفر انها کارایی چندانی نداشتن(نه اینکه انها نیروی کارایی نباشن بلکه وظیفه محوله در ساختار سازمانی معیوب به انها وظیفه ای بوده که بود و نبودش تاثیری در عملکرد شرکت نداشته9 ولی 30 نفر باقی مانده هر کدام به تنهایی اندازه 3 تا 4 نفر کار میگردن.اما اینکه این 70 نفر کارایی نداشتن اولا تماما تقصیر خودشون نبوده بلکه این سیستم معیوب بوده که باعث شده اونها مثمر ثمر نباشن و در ثانی بعد سالها بودن در مخابرات (ولو اینکه کار نکرده اند)نمی شود انها را با بی احترامی راهی کرد.انصاف نیست کسی که سی سال در این شرکت عمر گذرانده اینگونه و باتهدید بازنشسته کرد.هر چند کاش به جای انها حداقل نیروی جوان جایگزین می کردن.
    اما سمت دیگر ماجرا هم افرادی هستن که با مثلا 40 سال سابقه به صندلی ها چسبیده اند.بابا بس دیگه برو.بخدا این صندلی واسه هیچ کس نمونده.حتی واسه اونی که 50 سال هم روی این صندلی ها نشسته نمونده

  6. رسمی می گوید

    مگه چند تا مدیر داریم کلا؟؟؟آمار فیکه

  7. نادری می گوید

    چرا همکاران محترم بدون هیچ مقاومتی درخواست بازنشستگی می دهند؟باید کارگزاران مخابرات روستایی را الگو قرار بدهیم که با تجمع و اعتراض به همه خواسته های خود رسیده‌اند….نباید میدان را برای عد ای نادان که ۴۰ سال تو سپاه بوده اند قبول کنیم که ما نمی توانیم بیش از ۳۰ سال خدمت کنیم…چرا باید کسانی که ۴۴ سال درسابریر نهادها و ارگان ها کار کرده‌اند و حالا مخابرات را به اسارت گرفته اند به ما بگویند شما بیش از ۳۰ سال نمی توانید لماند؛؟
    همکاران محترم جای تلاش برای حق جذب باید دست بدست هم بدهیم و با تجمع و اعتراض با اصل طرح بازنشستگی اجباری مبارزه کنیم

  8. م می گوید

    سلام
    آقای محمدی پس معلوم شد شما رو آمار نشستی وآمار ۱۰ روز پیش میگی شما کارمند های مثل شما که فقط روی آمار نشیتن حال ندارین که آمار را به روز و درhr رصد کنند به هر حال برای بازنشسته نشدن یک بهانه واهی میاری امیدوارم در انتهای سال۱۴۰۰ از روی آمار بلند بشی وآمار دقیق بشه تا بلکه افسوس وتاسف در سال ۱۴۰۱ از اینکه بازنشسته نشدین نخورین

    1. ناشناس می گوید

      شما چرا ناراحتی برادر ؟ اگر آب قندی چیزی لازم داری بدم خدمتتون
      کارکنانی که حتی درخواست دادن هم خیلی هاشون دارن منصرف میشن و میتونن از لحاظ قانونی

      1. ناشناس می گوید

        سلام خدمت همکاران ایثارگر
        تاسه سال دیکه وقت داریم همه آنهایی که با جامعه ایثارگری مبارزه نمایند به یاری خدا زمین خواهند خورد

    2. ناشناس می گوید

      شما چه هدفی رو دنبال میکنین وبا نوشته هاتون به همکاران استرس میدین ، در تمام پست ها دارید جملات یاس و نا امیدی میگین . برین سرکارتون . برین در فکر خودتون باشین و موج منفی ارسال نکنید ، هرکس مصلحت خودشه میدونه .

  9. محمدی می گوید

    علنا داری آمار دروغ میدی و شانتاژ می کنی
    منکه الان رو آمار نشستم نمیدونم چه هدفی داری از این کارت ؟
    امروز چند تا از مدیران به خاطر کم بودن و نرسیدن آمار کلی حتی به 500 نفر در کل کشور ناسزا شنیدن ، آمار کاذب میدی و تازه ازاون مهمتر اینو میگی که تا 2500 خواهد رسید

  10. مصطفی می گوید

    بیشتر کسانیکه بازنشسته نمیشوند ایثارگران دیپلمه هستند. (نظر شخصی)

  11. مهرداد می گوید

    سهم هر استان چقدره؟

  12. ناشناس می گوید

    ما بازنشسته های قبل از ۱۴۰۰ را تا بینهایت تکریم کردند ،کاری کردن که شب و روز را قاطی می کنیم، دلم به حال این بنده های خدایی که به جمع ما اضافه میشند می سوزد.

  13. سما می گوید

    سلام سردبیر جان
    مگر چند تا رسمی تو کل کشور داریم که ۲۵۰۰ نفرشون بازنشسته میخوان بشن؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      زیادن.میتونی خودت محاسبه کنی.مطلب رو دقیق بخونید دستتون میاد

نظرات بسته شده است.