مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نتیجه نهایی نظرسنجی اول از مشمولین بازنشستگی 1400

مخابرات ما- می دانستیم که نتایج اولیه نظرسنجی تقریبا روی 50 درصد خواهد بود چرا که هنوز خیلی ها تصمیم خود را نگرفته اند.اما پس از آن، هر چه به پایان سال نزدیکتر شویم نظرات واقعی تر خواهد بود.و باید آن را به عنوان نظرات پایان سال بپذیریم.

از روز شنبه نظرسنجی دوم را بالا خواهیم آورد.

مخابرات ما- در روز 13 اسفند  نظرسنجی را بستیم تا دوباره بعد از یکی دو روز باز کنیم.دلیل آن را هم در خلاصه خبر خواندید. تا روز 13 اسفند که نظرسنجی اول را بستیم نتایج نظرات عزیزانی که مشمول طرح بازنشستگی هستند به این ترتیب است.

همانطور که می بینید حدود 800 نفر در این نظرسنجی شرکت کرده اند.58 درصد پایخ مثبت داده و 42 درصد نیز پاسخشان منفی بوده است.

 

1354230cookie-checkنتیجه نهایی نظرسنجی اول از مشمولین بازنشستگی 1400
4 نظرات
  1. صبور متقاضی بازنشستگی می گوید

    در منطقه ما از مدت ها پیش رییس اداره کارگزینی به دستور مدیر منطقه بطور مستمر با ماهایی که بیش از 30 سال خدمت کردیم تماس می گرفته و تهدید میکردند که پست مثلا کارشناس مسئولی را از ما خواهند گرفت.
    این در حالی است که مدیر منطقه خودش بیش از 30 سال خدمت کرده و باید اول او بازنشسته شود.
    ماها که درخواست بازنشستگی دادیم و بازنشسته خواهیم شد
    ولی وای به حال مدیر منطقه اگر درخواست بازنشستگی ندهد
    تا کنون تمام مشکلاتش را تحمل کردیم بدین دلیل که آخر خدمتش است و نگذاریم آبروی ایشون ریخته شود.
    بعد از سال یعنی نوروز 1401 اگر همچنان بر مسند مدیریت باشد
    تمام مشکلاتش را رسانه ای خواهیم کرد.
    تا درس عبرتی باشد برای سایرینی که مفت خوری و ظلم و تجاوز را از حد می گذرانند.

  2. همکار بالای سی سال می گوید

    امار واقعی متقاضیان بازنشستگی تاکنون خیلی پائین است به جو سازی ها توجه نکنید در بعضی از استانها از تعداد انگشتان دست هم کمتر است

  3. همکار بالای سی سال می گوید

    سلام این بار هم کارکنان 9% گرفتارند و باز بخشنامه به سود کارکنان بیمه ای 7% است مدیریت مشکلات برای 9 % را حل کنه در استان ما بالای 200نفر مدیر بالای سی سال داریم تا به امروز هیچکدام تقاضا ی بازنشستگی نداده است

  4. ناشناس می گوید

    سال آینده افزایش حقوق بیشتر از 15 درصد نیست! به علاوه همسانسازی هم در مجلس داره تصویب میشه! هر کی از ترس عقب افتادن از افزایش سال آینده داره میره، اشتباه بزرگی میکنه. مخابرات سنوات قانونی بازنشستگان جدید رو به این راحتی پرداخت نخواهد کرد و این طرح اقساط مدیرعامل هم یکی مثل طرح های پرداخت معوقات از طریق وصول لاوصولی ها، پرداخت معوقات از فروش املاک و سهام و پرداخت معوقات در چهار قسط تا پایان سال، خواهد بود که همین مدیر عامل وعده داده بود و به هیچکدوم هم عمل نکرد! و همین مدیر عامل به وعده ش عمل نخواهد کرد.
    البته شاید عده ای دوست داشته باشند سنوات قانونیشون رو، بعد سی سال و بیشتر خدمت در مخابرات، به شرکت ببخشند و از آن چشمپوشی کنند، در این صورت خوشا به حال شرکت که چنین کارکنان وفاداری داره و از حق و حقوقشون هم به نفع شرکت میگذرند!
    ضمن اینکه با رفتن عده ای دیگر از شاغلین، عملاً حکم مرگ آئین نامه برای بازنشستگان هم امضا خواهد شد، و در اواسط میانسالی دیگه بیمه تکمیلی هم نخواهید داشت! بازنشستگی در این شرایط اشتباه بزرگی خواهد بود، برای کسی که به ارتباطاتش با مخابرات، پس از بازنشستگی، هنوز امید و نیاز داره.

نظرات بسته شده است.