مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش تصویری جلسه گیلان با مدیران ارتباطات

مخابرات ما – پیرو خبر قبلی، تصاویر ارسالی گیلانی ها را در این خبر ببینید.

1344500cookie-checkگزارش تصویری جلسه گیلان با مدیران ارتباطات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. مهدی می گوید

    باسلام
    جناب سردبیر:
    بازهم برگی دیگر از تبعیض در مخابرات!
    متاسفانه در شرایط یکسان کاری و زیر یک سقف شامل کارکنان شرکتی نمی شود!!!

    در اجرای بدون تنازل آئین نامه استخدامی و پرسنلی و مطابق بند 3 از ردیف 1 مرخصی استحقاقی سالانه از بخش انواع مرخصی ها در دستورالعمل اجرائی ساعات کار و مرخصی ها (پیوست شماره 8 ) آئین نامه مذکور، ” تعطیلات رسمی که با تعطیلات توافقی (پنجشنبه ها) مصادف می شود به میزان یک روز کاری به ازاء هر روز به مانده مرخصی کارکنان اضافه می شود” و در همان سال قابل استفاده است، لذا در همین راستا موارد را به شرح ذیل به آگاهی می‌رساند :

    1-    در سال 1400 به مرخصی استحقاقی کارکنان شاغل متناسب با روزهای حضور تا سقف 6 روز اضافه می‌گردد، این مدت با هماهنگی مافوق تا پایان سال قابل استفاده است و در پایان سال بیشتر از 9 روز مرخصی قابل ذخیره نمی‌باشد.

    2-    برای کارکنانی که بخشی از سال 1400 مرخصی استعلاجی، بدون حقوق و غیبت بوده‌اند و یا در اواسط سال مشغول به فعالیت شده اند، میزان تخصیص مرخصی مذکور با توجه به تعداد تعطیلات رسمی تلاقی با پنجشنبه‌ها در ایام حضور آنها می باشد.

       لذا مقتضی است حوزه‌های منابع انسانی مناطق مطابق ضوابط اعلام شده درخصوص مشمولین در سیستم اقدام لازم به عمل آورند.

    چرا نباید شامل شرکتی ها بشه نیروهای قراردادی و رسمی کم حقوق می گرفتن مرخصی بیشتر هم شامل حالشون شده!!!

    1. پیرمرد 🥸 می گوید

      نمیدونم چرا بعضی ها به جای اینکه ( صرفا ) مشکلات خودشونو مطرح کنن و در پی حل آن باشند، چمشان به دریافتها و … دیگران است و به جای اینکه خود را بالا بکشند در پی پایین کشیدن دیگرانند. این طرز تفکر ره به ترکستان میبرد. تا همدل نشویم ، مشکلات حل نخواهد شد.

نظرات بسته شده است.