مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- نظرات خوانندگان در مورد انتصابات اخیر

مخابرات ما- نظرات بسیاری از سوی خوانندگان خوب مخابرات ما در مورد انتصابات اخیر مدیر عامل مخابرات ایران ثبت شده است.چند نمونه را انتخاب کرده ایم.لطفا بخوانید.

 

حسین از قم

دو سوالی دارم از شیخ مجلس بپرسید
آیا مدیران که عوض شدند کارنامه خوبی در مدیریتشون داشتند و یا خیر
اگر بله هست چرا عوضشون کردید و اگر خیر هستش الان چه پستی بهشون دادید
دومی :مدیرانی که الان انتخاب کردید بر چه اصولی بوده ایا تجربه کاری خوبی دارند یا براساس رابطه انتخاب شدند ولی تجربه بالای دو دهه من در مخابرات این بوده که انتخاب مدیر از کارشناس مسول به بالاتر منوط به رابطه هست و اگه اون رابطه و سفارش نباشه مجربترین و باتجربه ترین کارشناسان شانس صعود ندارند این که میگم تجربه و دیدگاه شخصی بنده هست و الله اعلم.

 

ناصر

سلام آقای سردبیر عزیز
بنده خودم در طول سی سال خدمت از رئیس مرکز گرفته تا مدیر میانی بوده ام و همیشه با تغییرات مثبت موافق بوده و آرزو می کردم تمام تغییرات در راستای اعتلای اهداف سازمانی باشد این چهار مورد که اتفاق افتاده صرفا به دلیل تعداد زیاد شرکت کنندگان از چهار استان یاد شدع در تجمع دیروز در تهران بوده و چنین است که افرادی در مدیریت مناطق باشد که بتواند اعتراصات بحق شاغلین و بازنشستگان را سرکوب نمایند البته تعیین جانشین حکایت از آن دارد که توافق اصولی بین مدیرعامل مخابرات و هیات مدیره وجود نداشته است در خصوص آذربایجان شرقی اگر یک نظر سنجی از نظر توانمندی و مقبولیت بین پرسنل در رابطه با جانشین منصوب شده صورت گیرد حتما نتیجه نطرسنجی زیر ۵ درصد خواهد بود انشاءالله در تعیین سرپرست و مدیر دائمی بیشتر تامل فرمایند تا منطقه مخابرات آذربایجانشرقی از همه لحاظ متضرر نشوند و خدمات و سرویسهای مخابراتی زیر سوال نرفته و انگیزه کم و فعلی شاغلین دچار تزلزل نشود

 

!!!!!!

فقط سوابق شون ریس یک قسمت بودن است
با چه پشتوانه ای همچین مسولیت خطیری رو قبول می فرمایند! افرادی که فقط و فقط ریس ی منطقه با کارکنان زیر مجموعه انگشتان یک دست بودند!
الان تصمیم و تخصص شون برای ۱۰۰۰ نفر کارمند و چند میلیون جمعیت باید گرفته بشه

واقعا ایول الله داره پیدا کردن این افراد اونم از طرف مخابرات ایران
که اینقدر به کارایی افراد جایگزین یقین داره که هر فردی با هر مسئولیتی را برای یک مسئولیت کلان حتی چندین روزه می خواد انتخاب کنه

شما نمی خواهید نظرتان را ثبت کنید؟

 

1343450cookie-checkشما نوشته اید- نظرات خوانندگان در مورد انتصابات اخیر

Please rate this

0 1 2 3 4 5
35 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام و احترام
    الحق که انتخاب جناب آقای مهندس شهبازی بسیار بجا بوده و ایشان شایستگی خود را طی سالیان طولانی از خود نشان داده اند . بنده در تبریز بصورت مستقیم با ایشان کار میکرده ام . همه تهمت هایی که دوستان زده اند احتمالا از سر حسادت یا غرض بوده است ایشان مدیری شایسته و لایق و حامی کلیه پرسنل هستند . این را آمار و ارقام نشان میدهد .

  2. ناصر می گوید

    بلی داخلی بهتره ولی انتصاب شده توانایی اینکار را ندارد در دو یا سه ماه با چندین نفر دست به یقه خواهد شد

    1. همکاررسمی می گوید

      آقای ناصر ،مطالب چندروزگذشته راکه مرورمیکردم ازحرفهای جنابعالی چنین استنباط میشودکه با مهندس شهبازی غرض شخصی داریدوالا علاوه سایرشایستگی های ایشان،خیلی مودب وباشخصیت هستند

  3. احداسماعیلی می گوید

    سردبیرگرامی
    ازاینکه فرصت ایجادکردیدتاهمکاران درموردانتصابات اخیراعلام نظرنمایندبی نهایت سپاسگزارم.
    ان شاالله ماهانیزظرفیت داشته باشیم ومنصفانه نظردهیم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

  4. مردی از سوادکوه می گوید

    این متن را تنها برای شما! می نویسم
    برای رسول ِ مخابرات منطقه مازندران
    که به گواه ِ تمام ِ همکاران ِتان!
    نماد ِ سختکوشی و تعصب به مخابرات و سیستم محور بودی
    و همانطور که در تودیع ِتان کمترین جملاتی که توانستند به زبان بیاورند :
    ” جوان… پر تلاش… و با برنامه! ” بود
    آری این بُغض را کجای دل َم مغز َم حِسّ َم و گلو یم حلاجی کنم
    در این زمانه ی بی برنامه گی ها…
    در تودیع ِ شما! گفتند: “با برنامه…”
    اما تو! عاری از بُغض بودی
    و خوشا به حال ِ کسانی که بعد از این کنار شان خواهی ایستاد و همکار ِشان خواهی بود
    خداحافظ مَرد ِ جوان پرتلاش و با برنامه (به گواه ِ آنان که برداشتند َت) ی مخابرات منطقه مازندران

  5. همکار قراردادی می گوید

    والا اینکه همکاران رسمی میگویند ایشان فرد خوبی هست میخواهم عرض کنم چی میشد اگر به همکاران قراردادی که سالهاست در معاونت ایشان هستن هم نگاهی بکنید،والا ما هر وقت درد و مشکلمان رو گفتیم چیزی بغیر از جواب تند و خصمانه از ایشان دریافت نکردیم . در خود مخابرات اذربایجان شرقی بین معاونین گزینه های بهتری هم بود منتها چه شد که ایشون سکاندار شدند الله اعلم….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بدجنسی نکنید دیگه

    2. لطیف لطیفی می گوید

      همکار قراردادی گرامی ، نمیدانم در کدامین اداره معاونت تجاری مشغول می باشید ؟! خدا قوت
      ولی از همکاران قراردادی شاغل در حوزه فروش 2020 شنیدم که می گفتند که حمایت و تلاش آقای مهندس شهبازی نبود ، امکان قرارگیری در طرح اخیر طبقه بندی نبودند ، لطفا با آن همکاران تماس و بررسی مجدد نمایند .
      از همکاران شاغل در آن حوزه نیز خواستار اعلام نظر دارم .
      لطیف لطیفی

  6. لطیف لطیفی می گوید

    جان فدای قدم نادره مردانی باد

    که کم و بیش نگردند ز هر بیش و کمی
    با کمال احترام به نظر همکاران گرامی در مورد انتخاب و انتصابات اخیر در مناطق چهارگانه ، در مورد استان آذربایجان شرقی رفتن آقای مهندس شکوری و انتخاب آقای مهندس شهبازی بقدری غیر منتظرانه بود که همه همکاران را غافلگیر کرد حتی خود آقایان شکوری و شهبازی را ‌.
    صرفنظر از روش اقدام و نحوه برگزاری جلسه تودیع و معارفه که به هیچ تردیدی در شأن مخابرات و مدیرانش نبود .‌‌.. و بلاشک اثرات ناخوشایند بر بدنه نیروی انسانی وارد خواهد کرد .
    لکن از همکاران گرامی خودم در این منطقه مخابراتی ، عاجزانه درخواست رعایت اخلاق و انصاف را دارم ، آنچه در منش و اخلاقیات آقای مهندس شکوری گفته باشیم ، کم گفتیم و سند آن صحبت این حقیر در مراسم تودیع آن بزرگوار است .
    سالیان متمادی در خدمت این دو بزرگوار بوده ام (تقریبا مستقیم با آقای مهندس شکوری و مستقیم با آقای مهندس شهبازی) و خدا را گواه می گیرم که شاید از همه بیشتر آقای شهبازی از رفتن آقای مهندس شکوری ناراحت بودند که خود شاهد قبل از این انتخاب و بعد از انتخاب بوده ام .
    اما همکار گرامی و عزیزم که آقای مهندس شهبازی را فردی مغرور و ناکارآمد و … معرفی نموده آید !? آیا با ایشان کار در یک اداره کار کرده آید ؟ آیا از نزدیک با تفکر و مدیریت ، درایت و جسارت ایشان آشنایی دارید ! ؟
    بنده چندین سال است که رییس اداره تحت مدیریت ایشان هستم و به صراحت می گویم که کار کردن همکار غیر کاربلد و غیر فعال و … بسیار سخت و ناممکن است ، ولی انصافا همکاران تلاشگر و … براحتی با ایشان کار خواهند کرد و برخلاف تعدادی از مدیران امکان پیچاندن مسایل را نمی دهند ، می دانید چرا ؟؛ چون خودشان زحمت بررسی و تحلیل را بخود روا می‌دارند و باید از روسای سایر ادارات حوزه تجاری باید پرسید که چندین و چند بار در مورد کارهای اداری حتی نصف شب برایتان نوشته و خواسته و خود تحلیل و نتیجه را نیز ارسال کرده اند ، امروز کمتر مدیری خود را وقف سازمان بطور کامل می نماید ولی ایشان این خصلت نیکو را بهمراه دفاع جانانه از همکاران را دیده و شهادت می دهم .
    البته اضافه می نمایم که هیچ نفع شخصی در ارتقای ایشان برای بنده حقیر (لطیف لطیفی) متصور نیست که خدای نکرده بخواهم تملق و چاپلوسی کرده باشم و در نهایت از اخلاقیات بسیار نیکو و منش جوانمردانه آقای مهندس شکوری را نیز پاس داشته و از درگاه ایزد منان برای ایشان ، توفیقات روزافزون خواهانم ‌.
    لطیف لطیفی ، رییس اداره فروش خانگی adsl معاونت تجاری منطقه مخابراتی آذربایجان شرقی
    ا

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      از ارسال نظرات تشکر می کنیم

  7. احداسماعیلی می گوید

    آقای ناصر ، اینجانب تصمیم دارم درپایان سال بازنشست شوم وآنچه درموردمهندس شهبازی عرض کردم بادرنظرگرفتن خیروصلاح سازمانی بود. متاسفانه عادت خیلی بدی است که قصدتخریب همکار خود راداشته باشیم .اگربجای مهندس شهبازی فردی دیگری راازبیرون می آوردن به نفع استان بودیاحالاکه همکاری باسابقه وازمدیران استان انتخاب کرده اند.؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قطعا شناخت داخلی خیلی بهتره

  8. همکاررسمی می گوید

    مهندس شهبازی مدیری شایسته وتوانمندهستندممنون ازجناب سلطانی بخاطرانتخاب وانتصاب ایشان

    1. حوزه تجاری می گوید

      عجب
      شایستگی اش کجا بود که در این بیست و اندی سال ندیدیم !!!
      خدا وکیلی غیر از کبر و غرور افراطی در او چیزی هست ؟ لطفا به آمار استان در باره عملکرد غلط ایشان تامل کیند استان در همه شاخص ها در نیمه پایین جدول است

  9. احداسماعیلی می گوید

    اینجانب ازنزدیک بامهندس شهبازی کارکرده ام وشهادت میدهم که مدیری شایسته وتوانمندهستن وهمیشه مدافع همکاران کاربلدبوده اندومدیری است که برای کارهایش فقط می گذارندوکارهارابدقت اززیرمجموعه اش پیگیری می نمایند.ودرواقع کسی شایسته ترازایشان برای این پست بغیرازایشون نبوده ونیست

    1. اکبر می گوید

      جناب ………

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        اکبر آقا
        این دیگه …
        نه! انتظارشو نداشتم از شما
        همه حق نظر دادن دارن

  10. ناصر می گوید

    انتخابی نشده و ایشان قطعی نیستند لطفا با قاطعیت نفرمائید شب آبستن هست تا چه زاید سحر از این پیام شما هم اسکرین شات بگیرید و کامنت در پیش من خواهد بود حدود دو ماه بعد تا ببینید من حرف واقعی را گفته ام مطمئن به این جانشینی حتما نباشید که قطعا در حد جانشین و حداکثر تا دو سه ماه بیشتر نخواهد بود

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

  11. ناشناس می گوید

    تقی رو نباید به جای نقی مجازات کرد!!!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چرا؟!!! مگه چه اشگالی داره؟!!
      اتفاقا آنقدر فاز میده !!! چند بار منو بجای دیگری مجازات کردن!

  12. ناصر می گوید

    دوست و همکار گرامی بنده بارها و بارها در جلساتی که حضور داشتند بوده ام و عدم توانمندی وی نه تنها برای بنده به کل ۳۰ تا ۴۰ نفر از عزیزان که در جلسات متعدد با حضور آقای شهبازی برگزار شده ثابت شده فرد مغرور و استفاده نکننده از پیشنهادات همکاران چیزی جز تزلزل به بار نمی آورد ضعیف کشی یکی دیگر از خصایص ایشان می باشد من در زندگی روز مره با همه خوش برخورد کنم ولی زمانیکه میروم پشت میز معاونت فرد دیگری باشد خود نشان دهند ذات درونی این فرد هست هدف از نگارش این مطالب فقط اعتلای اهداف سازمانی هست و لاغیر .. که انشاءالله در تعین مدیر دایمی مد نظر خواهد بود انشاءالله

  13. همکاررسمی می گوید

    جناب سردبیر همکاری که درموردجانشین مدیرآذربایجانشرقی اظهارنظرنموده یا شناخت ندارند ویا اینکه مغرضانه بوده چون مهندس شهبازی ازکارشناسی کارش راشروع کرده ورییس مرکز،مدیرفناوری وچندین ساله معاون تجاری منطقه بودن وانصافافردی متخصص وکاربلدومتعهدمیباشند وبخاطرجدی بودن به افرادپرادعا ی بدون عملکرد مناسب که فقط دنبال سواستفاده و… باشند، فرصت نمیدهندکه فیلم بازی نمایندلذا افراددلسوزوکاری هیچوقت مشکلی باایشان نداشتن. لطفااعلام نظر انصاف داشته باشیم

    1. از تبریز می گوید

      دوست عزیز
      اینکه کسی از کارشناسی شروع کرده دلیلی بر موجه بودن او برای تصدی جایگاه مدیر منطقه آذربایجان شرقی نیست سوال من این است که عملکرد چندین ساله ی چه بوده است ؟
      کجا از خودش تدبیر نشان داده و چه رتبه های برتری را کسب نموده
      حتی رییس اداره بودن او با رانت شروع شده و با چاپلوسی مقامات بالاتر کارش را به جلو برده است
      اگر دوربین های فرودگاه تبریز را بروید کنترل کنید همیشه با دست پر از قرابیه و آجیل به پایتخت رفته و همواره چاکر دست بر سینه ستاد بوده است
      انشاالله موضوع به نحو مطلوب توسط جناب آقای مهندس سلطانی ختم به خیر شود چرا که وضعیت اسفناک مخابرات شهر اولین ها دست پخت همین آقایان است

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        دوست من
        اینکه کسی بخواهد آداب اجتماعی را در حد معمول رعایت کند چه اشکالی دارد؟
        در حد سوغات استان نوعی آداب دانی است
        اینقدر برداشت منفی نکنید

        1. از تبریز می گوید

          جناب آقای سر دبیر محترم
          مشکل اینجاست که او برای زیر دستان نه ادب دارد و نه خیری میرساند
          استدعا دارد در مورد اخلاق او حتی در جلسات رسمی از دوستان خودتان در تبریز سوال فرمایید

        2. سوشیانس می گوید

          سلام ، بی انصافی هم حدی دارد ، نباید از حدش بگذره
          جناب شهبازی مدیری کار بلد هستن ، با اکثر همکارا هم رابطه خوبی دارن و آدم خشک و خودگیری نیستن منتهی در مورد مسائل کاری هم با کسی شوخی ندارن
          بلاخره هریک از ماها آدمیم و هیچک یک عاری از ایراد نبوده و معصوم هم نیستیم
          ولی ایشان بنظر بنده در عین حالی که با همکاران رابطه صمیمی و با نزاکتی دارند در امور کاری و مدیریتی قاطع هستند
          برای ایشان آرزوی توفیق و موفقیت دارم و امید وارم که همواره مدافع حق و حقوق همکاران باشند
          البته جناب شکوری نیز آدم کاربلد و متشخصی بودند و از زحمات ایشان در منطقه تشکر می کنیم ولی قاطعیت نداشتن و …

      2. لطیف لطیفی می گوید

        با احترام به همکار گرامی ،
        همکار گرانقدرم ، اتفاقا به جهت ارتباط کاری بنده چندین بار شاهد سوغات بردن آقای مهندس شهبازی به تهران بوده ام …‌ولی می دانید قرابیه را برای کیا برده بودند ؟!!!!!!
        کارشناسان شرکت کننده در کمیته ای ایشان عضو و یا رئیس آن کمیته بودند …. لطفا هر اخلاق نیکو را به چشم بد و منفی ننگریم .
        اگر با ایشان به مأموریتی رفته باشید حتما ناهار مهمان ایشان خواهید بود ، بدون استثنا
        چندین بار خودم که در رده پستی بسیار پایین از ایشان بوده ام ، مهمانان بوده‌ام بهمراه سایر همکاران در معیت ایشان … آیا این اخلاق حسنه ایشان ، نقطه قوت ایشان است یا ضعف ؟
        لطیف لطیفی

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

  14. همکار می گوید

    مراسم تکریم و معارفه مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی با حضور جمعی از معاونین و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران و مدیران منطقه آذربایجان شرقی از( طریق ویدئو کنفرانس)؟!!! برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی ، در این مراسم از خدمات و تلاش های مهندس شکوری تقدیر و تشکر و مهندس شهبازی به عنوان جانشین مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی معرفی گردید.

    دکتر زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در سخنانی ضمن تشکر از خدمات و زحمات مهندس شکوری به عنوان یکی از مدیران خوشنام و فعال گفت : با توجه به سلایق ، علائق و ذائقه های متفاوت مردم و شکل گیری فضای رقابتی در حوزه ارتباطات ، دوران تنوع بخشی به محصولات و سرویس های مخابرات شروع شده ولی باید تحولی در این حوزه ها ایجاد شود.

    وی همچنین افزود : در این فضای رقابتی شرکت هایی می توانند پیروز شوند که درک درستی از فضای رقابت داشته باشند.

    در این مراسم مهندس شهبازی جانشین مدیر مخابرات منطقه ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و تقدیر و تشکر از تلاش های مهندس شکوری اظهار امیدواری کرد که با تلاش و همت همه همکاران و رهنمودهای مدیران ستادی بتوانیم سیاست ها و استراتژی های شرکت را در راستای رسیدن به اهداف عالیه شرکت به کار بندیم.

  15. صادق می گوید

    سلام همانطور که قبلا هم عرض کردم مدیران مناطق هم بایستی از طریق کارکنان منطقه مورد ارزیابی قرار گیرند این نباشد که بیایند و چند صباحی در راس باشند و هر کاری که میلشان بود انجام بدهند و بروند نه سوالی و نه پرسش و ارزیابی.باید پاسخگوی مسئولیت خود باشند که به همچنین روزهای گرفتار نشویم.روایط کاری در ادارت خود بهترین عامل تعیین کننده افراد در راس مسئولیت هستند اینکه مدیر غیر بومی و یا پروازی درراس امور قرار می گیرد یعنی اینکه آن مکان ساز مخالف مدیر عامل را میزند.

  16. ناشناس می گوید

    از بیرون میارن میگید چرا بیگانه میارید از بین خودمون انتخاب میکنن میگید چرا رئیس اداره آوردید عزیز جان اگه شما رو بیارن حله ؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب ببینید
      معاون که ندارن بذارن!
      مدیر که ندارن جاش بذارن!
      باید رئیس اداره یا رئیس مرکز بذارن!
      ما با انتخابش مشکل نداریم. یه رئیس اداره داریم که مقبولیت داخلیش از مدیر منطقه بیشتره
      حکم کلی نمیشه صادر کرد اما در این موقعیت ها باید نزدیکترین فرد به شرایط جاری بیاد چون موقتی است تا سیستم آسیب نبینه

  17. همکار می گوید

    سلام ، بنده در خصوص بیانات عزیزان بالا (حسین ازقم ، ناصر ، !!!!!!) نظری نمیدهم اما آنچه واقعیت دارد و قابل گفتنن ، با تنگ نظری و احساسی مطرح کردن و دور زدن حقایق فقط به باورهای درست و انگیزشی لطمه میزنم . البته درخصوص 3 استان دیگر چون شخصا شناختی ندارم صحیح نمی بینم که اظهار نظری بنمایم لکن آنچه در طول بیش از سی سال خدمت (و بیش از بیست سال قدمت آشنائی) دراین بحبوحه میتوانم با جرات و صادقانه بگویم اینکه در مورد انتخاب جانشینی مدیریت منطقه مخابرات آذربایجانشرقی (آقای مهندس شهبازی) بهترین و سالم ترین اتفاق نادر رخ داده و اصلح ترین گزینه ممکن منصوب و منتفی گردیده است انشاالله . قطع یقین بدانید و لا غیر.

نظرات بسته شده است.