مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حضور شاغلین مایه اختلاف نظر شده است

مخابرات ما – تجمعی توسط بازنشستگان در تهران برگزار شد اما تعدادی از شاغلین نیز به آنها اضافه شدند.این گروه خودجوش مایه اختلاف شدند.
مخابرات ما- کانون بازنشستگان و تشکل های هماهنگی این کانون های استانی در اطلاعیه ای اعلام کرده بودند که روز دوشنبه در مقابل ستاد اجرائی تجمع خواهند داشت.این تجمع با حضور تعداد زیادی از بازنشستگان انجام شد که خبرهای تصویری آن را دیده اید

اما آنچه خبرساز شد حضور بازنشستگان در تجمع نبود بلکه حضور تعدادی از شاغلین استانها در تجمع بوده است غلیرفم آنکه شاغلین، انجمن های صنفی و شورای هاهنگی برای حضور در تجمع اعلام آمادگی نکرده بودند.

 

حضور شاغلین در این تجمع خبرساز شده است چرا که برخی از مدیران ارشد  انتظار حضور آنان را نداشته اند.به همبن دلیل سوء تفاهمات و یا تفاهماتی ایجاد شده که در باره آن در آینده سخن خواهیم گفت.

1343240cookie-checkحضور شاغلین مایه اختلاف نظر شده است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
11 نظرات
  1. همکار از قم می گوید

    سلام همکاران محترم
    اگر بعد از سه بار تجمع نتیجه نگرفتیم بایستی اعتصاب کرد تا حقمون را بگیریم- اقایان از دیوان محاسبات کشور و یا هر ارگانی که رسیدگی میکند بخواهید بیایند تحقیق و تفحص کنند این مجموعه مدیران حال یا جاهل و یا … دست به دست هم دادند و دارند انقلابی ترین نیرو های جامعه رو مایوس میکنند و پس میزنند این چه فایده ای دارد جز زیان و نکبت برای کشور .اقایان دلسوز بیایید دست این اجانب که از استین مدیران مخابرات بیرون زده قطع کنید

  2. همکار می گوید

    سلام
    حق ملت را بدهند ……. اصلا اسم ستاد اجرایی را به زبان نمی آوریم و اگر خطوط هوایی ایرلاینی از بالای اون ساختمان گذشت سوار اون هواپیما هم نمی شویم. …….
    نقطه چین ها هر کسی فرا خور حال روز این اتفاقات خودش پر کند.

  3. فنی می گوید

    تشکل ها رو ول کنید خودمون بریم مگر ایثارگران تشکل داشتند که خودجوش میرفتن تجمع ؟؟؟ اخرش هم نتیجه گرفتن

  4. ناشناس می گوید

    ما بازنشسته ها غیر از حق جذب که بایستی از سال 1388 اجرائی گردد حدود 70 میلیون تومان از مخابرات طلب داریم حالا دو میلیون دادند کور خوندن میخواهند ساکت بمانیم.
    حق جذب از سال 1388 تا زمان بازنشستگی حدود 120 میلیون تومان (بستگی به شغل دارد)

  5. سوشیانس می گوید

    سلام شاغل و باز نشسته و قرارداد نباید داشته باشیم همه برای یک هدف که آنهم احقاق حق و حقوق پایمال شده 13 ساله هست باید یک صدا و متحد باشیم و حقمون رو از حلقوم این حقو خورهای بی انصاف نمک نشناس در بیاوریم
    اینا حاصل زحمات مار و می خورند و فکر می کنند گلی بر سر این شرکت می زنند ( منظور مدیران و هیئت مدیره و معاونین ) اونوقت همه جا بر علیه ما کار می کنند

  6. ناصر می گوید

    البته شاغلین مطالبه گر نبودند دار و دسته خانم افشاری برای بر هم زدن تجمع بحق و آرام بازنشستگان بودند همراه خانم افشار

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چرا این همه اختلاف نظر داشتن؟

      1. ناشناس می گوید

        سردبیر جان موضوع چیه نکنه خوانندگان سایت بیگانه اند چرا یواشکی حرف میزنید عزیز دل یه توضیحی بده ما هم بدانیم قضیه چیه قربون شکلت .

  7. مرلین می گوید

    خوب حالا نتیجه این تجمع چی شد؟؟؟

    1. ناشناس می گوید

      چه سؤالیه خب معلومه دیگه همه چی به نفع شاغلین تموم میشه .

    2. ناشناس می گوید

      نتیجه این تجمع قبوض تجمیعی شد.!!!

نظرات بسته شده است.