مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اطلاعیه انجمن صنفی کارگری مخابرات منطقه گیلان در پایان هفته جاری

مخابرات ما -اطلاعیه انجمن صنفی کارگری مخابرات منطقه گیلان: ظرف ۱۰ روز پاسخی درخور شان همکاران دریافت و اقدامات لازم انجام شود.

مخابرات ما – انجمن صنفی کارگری مخابرات منطقه گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرده است که طبق صحبت های انجام شده با مسئولین و نامه مدیر منطقه گیلان مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ به مدیرعامل مخابرات ایران  مبنی بر اجرای صحیح طرح طبقه بندی مشاغل هلدینگ شرکت مخابرات ایران توسط تمام پیمانکاران استان گیلان و پرداخت معوقات بیمه آنان، مقرر گردید ظرف ۱۰ روز آینده پاسخی درخور شان همکاران دریافت و اقدامات لازم انجام شود.

در بخش ابتدایی این اطلاعیه آمده است که همزمان با اعتراض تمام همکاران به وضعیت قراردادی و مشکلات درمانی ، از همان لحظات آغازین بسیاری از نهاد های دولتی و نظارتی و نمایندگان محترم گیلان در مجلس شورای اسلامی با جدیت به این مسئله وارد شده و ضمن شنیدن مشکلات و دغدغه های کارکنان ، مساعدت و حمایت خودشان را اعلام کردند.

در بخش انتهایی این اطلاعیه از  همه  کارکنان خواسته شده طبق روال معمول به انجام وظایف محوله و خدمات رسانی مشغول شوند و ضمن آن از مسئولین خواسته شده  اقدامات مناسب را انجام  و به تمام پرسنل استان اطلاع دهند.

 

 

1342800cookie-checkاطلاعیه انجمن صنفی کارگری مخابرات منطقه گیلان در پایان هفته جاری

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. الهام می گوید

    درود بر همکاران عزیز
    دوستان فقط باید دنبال قرارداد مستیم باشند و حذف شرکت های پیمانکاری و این امر حاصل نمیشود به جز تجمع جلوی استانداری ها و مخابرات ایران و…
    تا فشار نباشه هیچ کس برای شرکتی ها هیچ کاری نمیکنه

  2. مهدی می گوید

    “انجمن صنفی کارگری مخابرات منطقه گیلان” یک نام جعلی است. مخابرات گیلان انجمن صنفی ندارد.

نظرات بسته شده است.