مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر تصویری- نامه شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات به وزیر ارتباطات در مورد بازپس گیری دانشگاه مخابرات توسط دولت

مخابرات ما- شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات طی نامه ای به وزیر ارتباطات ، از تصرف دانشگاه مخابرات اصفهان توسط وزارت ارتباطات انتقاد کرد.

مخابرات ما- تصویر زیر نامه این شورا به وزیر ارتباطات است.

 

1342380cookie-checkخبر تصویری- نامه شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات به وزیر ارتباطات در مورد بازپس گیری دانشگاه مخابرات توسط دولت
7 نظرات
  1. بازنشسته مخابرات می گوید

    سلام امروز ۳۰ دی حقوق بازنشستگان کشوری واریز می شود ….

  2. قصاب می گوید

    هر وقت مدیران و مالکان این شرکت مخابراتی بودن اون موقع شما بیا دلت برای دانشگاه و آسایشگاه این مجموعه بسوزه و جوشش رو بزن . بنده خدا دیگه کم مونده قصاب سر بازار بیاد بگه من مدیرعامل و عضو هیات مدیره مخابراتم .

  3. علی آقا می گوید

    با سلام
    حالا این دانشگاه در اختیار مخابرات باشه به نفع پرسنله ؟؟!!!کی این املاک صرف کارکنان شد ؟؟
    تروخدا اینحرفارو بیخیال شین حقوق چی شد ؟؟؟؟

  4. Ali می گوید

    سلام شورای عالی با نامه نگاری به جایی نمی رسه

  5. یاسین می گوید

    سردبیر از حقوق کارگزارا یه چیزی بگو

  6. ناشناس می گوید

    با نام خدا و سلام .نامه وزین و متین جناب آقای مهندس پایست نشانگر سطوح عالی آگاهی و تعهد ایشان به شرکت مخابرات ایران والحق و الانصاف شخصیت شایسته ای برای سازمان عظیم این شرکت است که باید از وجود توانمند ایشان بهره مند گردیم .بر وزیر محترم ارتباطات فرض است با درک شرایط وخیم شرکت مخابرات ایران نسبت به اعاده دانشکده اصفهان به دامان شرکت دستور عاجل صادر فرمایند.از تمام دلسوزان و آگاهان درخواست می کنیم با حمایت خود از کیان و اموال این شرکت در حفظ و بقا ساختار آن کوشا باشند. با احترام جاوید سرچمی .

  7. ورودی ۹۲ می گوید

    سردبیر جان از حقوق رسمی های استان تهران خبری نداری ؟ فکر میکنی کی امکانش هست واریز کنند؟

نظرات بسته شده است.