مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

جلسه آموزشی جالب در مخابرات اصفهان برگزار شد، بالابردن سواد مخابراتی اصحاب رسانه

مخابرات ما- در میان خبرهای چند روز گذشته ولی به اصفهان رسیدیم مشاهده شد جلسه آموزشی جالبی در مخابرات اصفهان برگزار شده است با هدف بالابردن سواد مخابراتی اصحاب رسانه.به همین دلیل به گزارش کوتاهی از آن پرداختیم.

مخابرات ما- در جلسات زیادی با حضور اصحاب رسانه و اهالی مخابرات شرکت و سپس به گزارش های رسانه ها مراجعه کرده ایم.سطح گزارش های رسانه ای در حد مطالب ارائه شده در جلسات نبوده است.یعنی سطح اطلاعاتی هر دو بخش، همگون نبوده است.لذا وقتی نشستی در اصفهان برگزار شد که هدفش ارتقاء سواد مخابراتی اصحاب رسانه استان اصفهان بوده است جلب توجه کرد.

در سایت مخابرات منطقه اصفهان گزارشی از این جلسه ذکر شده که مختصری از آن را میخوانید.

 

نشست تعاملی ارتقاء سواد مخابراتی اصحاب رسانه استان اصفهان صبح سه شنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۰  با حضور جمعی از مسئولین مخابرات منطقه اصفهان و اصحاب رسانه استان در محل مجتمع فرهنگی مطبوعاتی برگزار شد.

 در این جلسه  فرشته صبائی رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ضمن تشکر از همکاری مدیریت مجتمع فرهنگی مطبوعاتی و اصحاب رسانه در جهت برگزاری این جلسه گفت: هدف از این جلسه آشنایی ضمنی اصحاب رسانه و مطبوعات با مفاهیم اولیه مخابراتی در بخش های مختلف ثابت، سیار و سرویس های باند پهن است که می تواند نقش مهمی در ارتقاء سطح دانش آنان در مواجهه با مفاهیم عرصه ارتباطات داشته باشد.
 در این جلسه حمیدرضا عسگری رئیس اداره بازاریابی و امور مشتریان، بهنام میرزا رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار، شاهین ملک زاده رئیس اداره فروش خانگی تلفن ثابت، هادی عطار زاده رئیس اداره خدمات پس از فروش و امیر کلانتر رئیس اداره فروش خانگی به ایراد سخن پرداختند.
لازم به ذکر است، این نشست همزمان به صورت زنده از طریق شبکه های اجتماعی بازپخش میشد و تعدادی از اصحاب رسانه نیز از این طریق در جلسه حضور یافتند.

 

کار بسیار جالبی انجام شده است اما مثل همیشه نقص بزرگ ما مخابراتی ها در اطلاع رسانی است.کاش هماهنگ می شد تا تعداد بیشتری از اهالی رسانه از این فرصت استفاده می کردند.اما هنوز هم دیرنشده.چنانچه صوت یا تصویر این جلسه موجود است در اختیار مخابرات ما قرار گیرد تا به نحو مناسبی منتشر شود.

 

1342220cookie-checkجلسه آموزشی جالب در مخابرات اصفهان برگزار شد، بالابردن سواد مخابراتی اصحاب رسانه

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. رسمی بالای سی سال می گوید

    یه آموزشی هم برای روسای ادارات بزارن بد نیست
    با لیسانس آمار بدون هیچ سابقه فعالیت فنی شدن رییس اداره
    نه میدونن کافو چیه نه میدونن کابل چیه
    نه میدونن سایت به چی میگن

    اخه کارمندا با همچین رییسی چطور میتونن کار کنن

    راحت میشه سر همچین رییسی رو کلاه گذاشت

نظرات بسته شده است.