مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دستگیری سارق کابل های برق و مخابرات در سراوان

مخابرات ما با تلاش کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان سارقی که اقدام به سرقت کابل‌های برق و مخابرات در سطح آن شهرستان می‌کرد به همراه یک مالخر دستگیر شد.

مخابرات ما (مالکی)-باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان –  سرهنگ  داریوش سرگلزایی گفت:در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان سراوان، بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی سارقی سابقه دار و یک نفر مالخر که اقدام به خریداری سیم و کابل‌های سرقتی از سارق مورد نظر می‌کرد را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی هر دو متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمین دستگیر شده که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند در بازجویی انجام شده به چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و خرید اموال مسروقه توسط متهم ردیف دوم معترف گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان  گفت: متهمین دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده قضایی به داسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان گردیدند.

1340650cookie-checkدستگیری سارق کابل های برق و مخابرات در سراوان
1 نظر
  1. یک آه سرد ازبلوچستان مظلوم می گوید

    فقر چه که نمیکنه فقر فکری مسئولین و خواص باعث فقر مالی مردم و عوام است . دیگر ثروتمندان جامعه هم در امان نخواهند بود چرا که همه زیر آسمان آبی همین جامعه زندگی میکنیم . چه شد که پس از سالیان سال شعار های خوب جامعه را به این روز انداختند . بترسید از روزی که شورش گرسنگان اتفاق بیفتد و آنروز دیر نیست استارت آن شروع شده لنگ درب خانه ها را از جا در میاورند و میبرند دیگر روز هم امنیت رفت و آمد در کوچه های خلوت نیست. دعا دیگر کارساز نیست حکم جهاد لازم است جهاد علیه فساد و فقر و فحشا و بیعدالتی و اختلاس و نوچه پروری ولی متاسفانه قوانینی وضع میشود که سهمیه های نوچه پروری ازمهد کودک و مدرسه دانشگاه و اشتغال و قبرستان ملت را به دو دسته خودی و ناخودی کرده است . عدالت از زمین و زمان میبارد در مخابرات بیشتر از همه جا

نظرات بسته شده است.