مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

انتصاب عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران

مخابرات ما – با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد شریف خانی به عنوان نماینده سهام دولت در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران منصوب شد.

مخابرات ما –  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از مهندس راسخ، طی حکمی دکتر محمد شریف خانی را به سمت «نماینده سهام دولت در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران» منصوب کرد.

برنامه‌ریزی و سیاستگذاری برای همراهی شرکت مخابرات ایران با وزارتخانه برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و دستیابی به اهداف طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات، توسعه ارتقاء دسترسی پهن باند ثابت با تاکید بر توسعه فیبرنوری، توسعه و تکمیل شبکه انتقال درون استانی و درون شهری مخابرات ایران، افزایش انضباط مالی و اداری در شرکت مخابرات ایران و برنامه ریزی برای افزایش بهره وری و مدیریت هزینه ها و بهبود معیشت و تکریم کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران از اهم انتظارت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از محمد شریف خانی است که در حکم انتصاب وی آمده است.

محمد شریف خانی دارای مدرک دکتری مهندسی برق از دانشگاه واترلو کانادا است و هم اکنون با مرتبه علمی دانشیار، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف است. وی بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت اجرایی- پژوهشی را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کارنامه خود دارد. «معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما»، «ریاست مرکز فضای مجازی سازمان صداوسیما»، «مدیر دفاتر و مراکز فناوری دانشگاه صنعتی شریف»، «مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات» بخشی از سوابق اجرایی شریف خانی است. انتشار بیش از ۴۰ مقاله در معتبرترین مجلات و کنفرانس های بین المللی و ملی و ثبت چند اختراع در حوزه ی برق و الکترونیک بخشی از سوابق علمی، تحقیقاتی وی است.

 

1338300cookie-checkانتصاب عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران
12 نظرات
  1. عباسعلی مفطی می گوید

    پول ما رو کی میدن،مردیم از گشنگی،آخه ۱۵ میلیون حقوق بازنشستگی کجای زندگیمون رو جواب میده،بازنشستگان گرامی لطفا برای عضویت در کانون بازنشستگان کانون کثیف بازنشستگان مخابرات مراجعه بفرماید

  2. ناشناس می گوید

    در مورد 3/4 خدمت سربازی بازنشستگان تفاوت ناشی از این در پاداشهای تشویقی وپاداش سنواتی ومرخصیهای ذخیره شده کی پرداخت میگردد!!!!!!!!!!

    1. ناشناس می گوید

      باعرض سلام ادب خدمت سردبیرمحترم اینجانب علی نظری به مدت ۱۷سال درشرکت مخابرات استان زنجان شهرستان طارم شهراببر درقسمت شبکه هوای وخرابی کابل دراین اداره مشغول به کارهستم وباکمترین حقوق مزایای این اداره مشغول به کارمیباشم وبعدمن کسانی آمدن به این اداره که باشرکت تی سی تی(همراه)مشغول هستن وازشماسردبیرمحترم خواهشمندهستیم به دادمابرسید

  3. ناشناس می گوید

    هیئت مدیره محترم مخابرات خوش آمدید
    لطفا به داد بازنشستگان مخابرات برسید 12 سال است نتوانستیم حق وحقوق عقب افتاده را بگیریم امروز که 10 دی ماه است تاکنون بن خواربار بازنشستگان مال آذر را واریز نکرده اند معوقات 12 سال پیش را به گرو گرفته اند هر روز امروز وفردا میکنند تورم 50 درصد شده این مبلغ معوقات دیگر ارزشش را از دست داده فقط میتوانیم با این معوقات 4 عدد پفک برای نوه هایمان بخریم و………….

    1. قاسمی می گوید

      مردم مومن برو خدارو شکر کن که ماه ب ماه یه پولی برات میریزن شاغلش رفاهیات نداره اون وقت شما توقع داری برات خوارربار بریزن؟

  4. رضا ممقانی می گوید

    با سلام
    سردبیر عزیز یک تحقیق هم در مورد بازنشستگی انجام بدهید. ما چندماهی است که تقاضای بازنشستگی داده ایم میگویند نرم افزار آماده نیست واگر بخواهید باید طبق زوال قبلی باشد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بازنشستگی با طرح جدیدی در کار نیست متاسفانه
      شعار زیاد دادن ولی کاری براش نکردن
      به نظر میرسه باید با شرایط عادی بره هر کی میخواد
      من خودم هم خسته ام سر دو راهی هستم
      به زور به زور میتونم برم راحت شم
      ولی نمیدونم چه کنم

      1. رضا ممقانی می گوید

        سردبیر عزیز منظور بنده بازنشستگی بدون احتساب رفاهیات و….در کسورات بازنشستگی است. یعنی آون طرحی که برای ۹ درصدی ها مثل تامین اجتماعی قرار بود اجرا بشه ساز و کارش آماده نیست. طرح پیشکش

  5. خسته می گوید

    پس اون یکی عضو دولتی چی ؟ الحق مخابرات سرزمین عجایب ! یکی دیگه وابسته است دیگری رو عوض میکنن !؟

  6. یاحقی می گوید

    سلام به سردبیر عزیز.انشالله که این آقا استاد بتواند چند کلمه انگلیسی صحبت کند .مثل تیم مذاکره کننده هسته ای مجبور نباشند باخودشان مترجم ببرند.

  7. کارمند مخابرات تبریز می گوید

    درود بر وزیرمحترم و دانا ، جزاک الله

  8. یاحقی می گوید

    سلام به سردبیر عزیز خسته نباشی برادر.این انتصابهابه دردخودشان می خورد.بدهی همکاران شاغل وبازنشسته را بدهند با این تورم وگرانی شایدمرهمی باشدبرای بازنشسته وشاغل.درضمن این اساتید دانشگاه وهیئت علمی و صد کوفت دیگر کمی زبان انگلیسی بلد باشند که در خارج از کشور برای گفتگوبرای مهمترین تصمیمات مجبور به گرفتن مترجم نباشند.

نظرات بسته شده است.