مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تجمع بازنشستگان مخابراتی در جلوی وزارت ارتباطات -امروز 5 دی ماه 1400

مخابرات ما- امروز 5 دی ماه یکشنبه ، بازنشستگان مخابراتی در اعتراض به شرایط پرداختهای بازنشستگان و ندیده گرفتن پرداخت مطالبات ده ساله توسط مدیران در جلوی وزارت ارتباطات تجمع کردند.

خبرنگار مخابرات ما – حامد

مخابرات ما- به گزارش خبرنگار مخابرات ما، یکشنبه 5 دی ماه 1400، جمع کثیری  از بازنشستگان مخابراتی از سراسر کشور در مقابل در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تجمع کرده و با شعارهای مختلف خواسته های خود را اعلام کردند.بخشی از شعارهای حاضران این بود:

  • بیمه های تکمیلی حق مسلم ماست
  • بازنشسته داد بزن حقتو فریاد بزن
  • تا حق خود نگیریم آروم نمی- گیریم

 

این گروه از پیشکسوتان مخابراتی  برای رساندن صدای خود به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلوی وزارتخانه مزبور تجمع کرده بودند.

آنچه واضح بود اینکه  بازنشستگان در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات معوق 10 ساله خود  طبق آیین نامه استخدامی و اجرائی سال 1389 مصوب هیئت مدیره مخابرات ، البته به نرخ روز ، همچنین بی نظمی در پرداخت های ماهانه از جمله کمک هزینه نقدی رفاهیات، بویژه بی سروسامانی بیمه های تکمیلی  تجمع کرده بودند.

 

یکی از حاضران و مسئولان تجمع با بلندگوی دستی اعلام میکرد که :

“ما می خواهیم حرف خودمان را به وزیر برسانیم و فقط برای گرفتن حق خودمان آمده ایم و صرفا خواسته صنفی داریم. خواستار اجرای کامل آیین نامه به نرخ روز برای کلیه بازنشستگان هستیم.”

 

در بخشی از تجمع چنین به نظر می رسید که تعدادی از نمایندگان بازنشستگان با نمایندگان وزیر ارتباطات به گفتگو نشسته و خواسته های خود را اعلام کرده اند. یکی از بانوان شرکت کننده در تجمع که در نقش نماینده بازنشستگان در جلسه شرکت کرده بود به حاضران گفت:

“در جلسه کوتاهی خواسته های خود را مطرح کردیم قرار شد صاحبان قدرت و امضا خواسته های ما را پیگیری کنند اگر تا هفته آینده به نتیجه مورد انتظار  نرسیدیم دوباره مجبوریم اینجا جمع شویم. ما میخواهیم وزارتخانه نقش نظارتی خود را اعمال کنند.”

 

سه فیلم تصویری زیر از این مراسم تهیه و برای مخابرات ما ارسال شده است.

(چنانچه گزارش دیگری از سوی بازنشستگان و کانون های آنان به دستمان برسد حتما منتشر می کنیم)

 

تجمه 5 دی ماه 1400 بازنشستگان مخابراتی- فیلم اول

تجمع 5 دی ماه 1400 بازنشستگان مخابراتی- فیلم دوم

تجمع 5 دی ماه 1400 بازنشستگان مخابراتی- فیلم سوم

1337740cookie-checkتجمع بازنشستگان مخابراتی در جلوی وزارت ارتباطات -امروز 5 دی ماه 1400

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    تکرار مکررات:
    نتیجه تجمع و اعتراض بازنشستگان = رسیدگی به وضع شاغلان

  2. امیدوار می گوید

    چرا نباید سازمانهای بیمه ای و بازنشستگی بعد سی سال حق و حقوقات واقعی و هماهنگ سازی با شاغلین رو پرداخت کنه و مجلس دولت رو مکلف به اجرای اون کنه
    توی این شرایط وحشتناک تورمی هر چی هم مخابرات به بازنشستگان محترم بده دردی رو دوا نمیکنه

    شاغل خصوصا نیروی خصوصی با دریافتی ۵ میلیون چی بگه که داره فعالیت روزانه واسه سر پا نگه داشتن همین مخابرات به گل نشسته میکنه
    باز هم یک پله بالاتر هست اون بازنشسته عزیزی که چندین سال پیش که شرایط اقتصاد مطلوب بود با گرفتن معوقات و تشویقی تونست ی آپارتمان متوسط واسش بخره و بعد چند سال کار کردن در دهه های قبل تونست حداقل های زندگی رو فراهم کنه
    نسل حال حاضر مخابرات در برزخ شرایط گیر افتاده است نه شرایط اقتصادی مملکت ایده آل هست نه حقوق و مزایایی که داره عمرش رو سپری میکنه و آینده ای مبهم و شرکتی بدون چشم انداز حتی سالانه

نظرات بسته شده است.