مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شب چله (شب یلدا) می خواهیم یک مسابقه بگذاریم.پیشنهاد بدهید

مخابرات ما ( سردبیر) – پیشنهادی از سوی رصدگر رسید. تقریبا چند هفته پیش بود که ایشان پیشنهاد داد شب یلدا یک مسابقه برگزار کنیم. ما هم پذیرفتیم.

 

مخابرات ما ( سردبیر) – پیشنهادی از سوی رصدگر رسید. تقریبا چند هفته پیش بود که ایشان پیشنهاد داد شب یلدا یک مسابقه برگزار کنیم. ما هم پذیرفتیم.

این بار جوایز این مسابقه و مسابقه قبلی را با هم ارسال می کنیم. ارسال جوایز قبلی خورد به پیک کرونا.طوری همه ما را از زندگی سیر کرد که واقعا از حضور در پسخانه می ترسیدم.ترس نه به معنای اینکه از خودم بترسم. نه! حوصله ای باقی نمانده بود که کار دیگری بکنیم.

خب حالا دم را غنیمت بشمریم و پیش از آنکه کرونا یا هر آفت دیگری کام ما را تلخ کند برویم سراغ طرح خودمان! شب یلدا و یک مسابقه!

شما چه پیشنهادی دارید؟

  • شعرخوانی
  • عکاسی خانوادگی
  • عکاسی مناسبتی
  • آزاد

یا هر کسی هر کاری دلش خواست بکنه!

 

زود نظرات خود را ارسال کنید.رصدگر جمع و جور میکند و نوع مسابقه را اعلام می کند! جوایز ما همان زیرموبایلی های بسیار زیبا با لوگوی مخابرات ماست.

 

 

 

1334810cookie-checkشب چله (شب یلدا) می خواهیم یک مسابقه بگذاریم.پیشنهاد بدهید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
34 نظرات
  1. مهدی می گوید

    اگه حقوق ندن از شب یلدا خبری نیست

  2. ناشناس می گوید

    سلام خداقوت
    با توجه به اینکه همکاران ما از تمام استان ها هستن پیشنهاد میکنم رسوم مربوط به شب یلدای استان خودشون رو به صورت عکس یا کلیپ کوتاه و یا متن ارسال کنن
    کسی که بهتراز همه تونسته این رسوم رو با عکس یا فیلم یا نوشته انتقال بده برنده باشه
    اینجوری هم با رسوم هر استان و شهر اشنا میشیم و هم میتونید بهترین آثار رو تو اینستاگرامتون موندگار کنید.

  3. امیر می گوید

    با سلام خدمت سردبیر عزیز و گرامی
    هر کس در صفحه اینستاگرام خود عکسی درباره شب یلدا در صفحه اینستاگرام شخصی خود پست کند و شما زحمت بکشید یک هشتگ مخابرات ما راه بیندازید با موضوع مسابقه عکاسی از مراسم و آیین‌های شب یلدا و صفحه اینستاگرام مخابرات ما را منشن و روی عکسهایشان را تگ کنن……
    این عکس می‌تواند از سفره شب یلدای دوستان یا هر فرهنگ و سنتی باشد که به این شب ارتباط دارد با قرعه‌کشی و یا انتخاب خودتان به بهترین جایزه بدهید.

  4. شاعر دلخسته می گوید

    سلام. البته موضوع شعر حتما مخابرات باشه.

نظرات بسته شده است.