مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ارتقاء شبکه دیتای مشتریان تجاری مخابرات منطقه خوزستان

مخابرات ما مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: توسعه و بهینه سازی شبکه‌های ارتباطی با افزایش ظرفیت سرویس‌های شبکه دیتای اختصاصی و مشتریان تجاری انجام شد.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به اینکه سرویس‌های دیتای اختصاصی، به لحاظ تأمین کننده ارتباط شبکه‌ای و دیتای سازمان‌ها، ادارات، ارگان‌ها و سایر حوزه‌های دولتی و خصوصی از اهمیت بالایی برخوردار هستند، در همین رابطه توسعه و بهینه سازی شبکه دیتای مشتریان تجاری در دستور کار کارشناسان فنی حوزه دیتای مخابرات استان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این پروژه علاوه بر تأمین، نصب و راه اندازی تجهیزات جدید و برگردان لینک‌های جدید، لینک دوم ۱۰G بین مراکز اهواز بر بستر فیبر نوری جذب و برقرار شد، همچنین با همت و تلاش کارشناسان فنی شبکه دیتا، عملیات توسعه و ارتقاء شبکه دیتا با افزایش ۱۰۰ درصدی پهنای باند و جذب ۱۰G دوم در نهایت دقت و سرعت اجرا شده است.

فلاح زاده با بیان اینکه بهینه سازی تجهیزات شبکه دیتا، کیفی سازی سرویس‌های اختصاصی و افزایش ظرفیت‌های استان از دستاورد‌های مهم این پروژه به شمار می‌رود، اظهار کرد: با برقرار شدن لینک دوم ۱۰G بین مراکز اهواز و ۲ برابر شدن پهنای باند، افزایش قابل توجه سرعت و کیفیت دیتای طرح‌های اختصاصی و مشتریان تجاری در سطح استان را به دنبال داشته است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان داشت: استفاده از پتانسیل‌ها و امکانات موجود در منطقه به منظور پاسخگویی و ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات به مشتریان از استراتژی‌های شرکت مخابرات ایران و منطقه بوده که طبق برنامه ریزی مدون در موعد مقرر در حال انجام است.

1331790cookie-checkارتقاء شبکه دیتای مشتریان تجاری مخابرات منطقه خوزستان

نظرات بسته شده است.