مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ضرورت ایجاد زیرساختی یکپارچه برای توسعه اکوسیستم دیجیتال کشور

مخابرات ما -مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: به دنبال ایجاد زیرساختی یکپارچه برای توسعه اکوسیستم دیجیتال کشور هستیم.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم افتتاح پروژه فاز ۸ پلاس توسعه همراه اول اظهار داشت: اپراتور اول تلفن همراه با تکیه بر توان زیرساختی مخابرات کشور و هم افزایی حوزه های ثابت و سیار، نقش خود را در توسعه اکوسیستم دیجیتال کشور با بهره برداری از پروژه فاز ۸ پلاس به عالی ترین صورت ایفا می کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: پروژه فاز ۸ پلاس توسعه همراه اول به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های مخابراتی کشور، پیشران توسعه صنعت ارتباطات است و در اجرای آن، شرکت مخابرات ایران با توسعه فیبر برای توسعه سایت های نسل سوم و چهارم و بالاتر و ایجاد پهنای باند کافی داخل مراکز برای پشتیبانی از سایت ها، حداکثر همکاری را با همراه اول در اجرا و تحقق چشم انداز توسعه فاز ۸ پلاس انجام داده است.

مهندس سلطانی گفت: در این مسیر لزوم توانمندسازی عوامل اجرایی استان ها و هماهنگی مناطق مخابراتی بسیار لازم است .همچنین تلاش برای ایجاد انضباط مالی روزافزون در تمام بخش های مخابرات و همراه اول و ارتباط مناسب با شرکت نقش اول کیفیت (ناک) از پیش نیازهای به سرانجام رسیدن این پروژه مهم کشوری است.

وی با گرامی داشت تقارن برگزاری مراسم فاز ۸ پلاس با هفته بسیج ، انجام چنین پروژه ای را محتاج جاری شدن روحیه بسیجی در سراسر مجموعه مخابرات و همراه اول عنوان کرد و افزود: فعالیت های همراه اول به ویژه در دو سه سال اخیر با رویکردی جدید، بسیارجامع نگر و قابل ستایش بوده است.

مهندس سلطانی تاکید کرد: اجرای این پروژه، حاصل نگاه و استراتژی درست مدیریتی است که علی رغم شرایط اقتصادی سخت تمام اپراتورها، این تحول عظیم ایجاد شده است.

وی با تاکید بر همکاری صمیمانه و پیگیرانه مخابرات ایران به ویژه در مناطق در طی دوسال گذشته برای به ثمر رساندن این پروژه گفت: این همیاری و همکاری ، نمونه ای از همگرایی بخش ثابت و سیار و پروژه ای زیربنایی برای توسعه کل صنعت ارتباطات کشور است.

مهندس سلطانی ، ایجاد انگیزه رقابتی برای استان ها و مناطق مخابراتی را یکی از راهکارهای مهم در ارزیابی عملکرد میزان هماهنگی مخابرات های مناطق با حوزه سیار عنوان کرد و افزود: بررسی عملکرد استان ها از سوی حوزه ستادی در بخش ارتباط با سیار به صورت مستمر و برنامه ریزی شده انجام می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: در صورت مواجه نبودن شرکت مخابرات ایران با مشکلات موجود، یعنی تحریم داخلی حاصل از سیاستگذاری نادرست و تحریم خارجی، این شرکت می توانست بسیار بهتر از وضعیت فعلی ، اقدامات توسعه ای را در سراسر کشور انجام دهد.

مهندس سلطانی گفت: تمام مجموعه کارکنان مخابرات و همراه اول، یک خانواده هستند و در این راستا ، اختیار لازم به استان ها در مورد حداکثر همکاری با مجموعه سیار داده شده است که این نظم مدیریتی در اجرا و تسریع پروژه فاز ۸ پلاس همراه اول بسیار تاثیرگذار است.

وی در ادامه توصیه هایی به مدیران ستادی و مناطق مبنی بر تعامل و همکاری را مطرح کرد و افزود: اقدام به موقع مدیران مناطق، استفاده از پتانسیل های فنی مخابرات در استان، برنامه ریری جامع برای اخذ پیمانکاران اجرایی توانمند، و استفاده از حداکثر پتانسیل منابع انسانی خود مخابرات برای اجرای پروژه ها، استفاده از تمام ظرفیت های مخابرات و در نهایت توسعه شرکت را به دنبال خواهد داشت.

1331760cookie-checkضرورت ایجاد زیرساختی یکپارچه برای توسعه اکوسیستم دیجیتال کشور

نظرات بسته شده است.