مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برای انجام کارهای شخصی هم اجازه‌ی ورود به اداره را نداریم

مخابرات ما -حدود ۷۰ نفر از کارکنان شرکتی استان خوزستان به دلیل‌ عدم امضای قراداد اجازه‌ی ورود به اداره‌ی مخابرات را ندارند.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش خبرنگار ایلنا، حدود ۷۰ نفر از کارکنان شرکتی استان خوزستان به دلیل‌ عدم امضای قرارداد اجازه‌ی ورود به اداره‌ی مخابرات را ندارند. به گفته‌ی آن‌ها مخابرات یک مکان عمومی است اما آن‌ها برای پیگیریِ کارهای شخصی خود نیز نمی‌توانند وارد اداره مخابرات شوند.

این کارکنان در اعتراض به قراردادهای سه ماهه و با توجه به الزام قانون برای بستن قرارداد دائم در کارهای مستمر، دو ماه قرارداد کار را امضا نکردند و بدون قرارداد به کار خود ادامه دادند.

تبصره۲ماده ۷ قانون کار می‌گوید: «در کارهایی که طبع آن‌ها جنبه مستمر دارد. در صورتی که مدتی در قرارداد ذکر نشود، قرارداد دائمی تلقی می‌شود.»

از آنجا که کارکنان شرکتی مخابرات استان خوزستان مدتی بدون قرارداد به کار خود ادامه داده بودند، مشمول تبصره دو ماده هفت شدند و با استناد به آن در هیئت تشخیص موضوع شکایت خود را مطرح و در هیئتهای تشخیص و حل اختلاف، رای به نفع آن‌ها صادر شد.

با وجود این رای، کارفرما همچنان اجازه‌ی حضور این کارکنان در محل کار را نمی‌دهد و آن‌ها حتی نمی‌توانند برای پیگیریِ کارهای شخصی خود وارد مخابرات شوند.

1331020cookie-checkبرای انجام کارهای شخصی هم اجازه‌ی ورود به اداره را نداریم

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. منصور می گوید

    سلام .دورود بر یکایک شما مردان و زنان غیور خوزستان ، تا احقاق حق ، ایستاده و پابرجا بمانید، توکل بر حضرت حق ،ظفر نزدیک است .
    شرکتی از لرستان

نظرات بسته شده است.