مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

قابل توجه رئیس سازمان بازرسی، دلایل ورشکستگی مخابرات (2)

مخابرات ما- یکی از خوانندگان مخابرات ما می نویسد : انحصار در ارتباطات بین الملل است که در اختیار وزارت ارتباطات است نه مخابرات.

مخابرات ما- رئیس سازمان بازرسی ضمن اعلام انحصار مخابرات، اعلام کرده که بخش تلفن ثابت در حال ورشکستگی است اما هیچ راه حلی برایش عنوان نکرده است فقط برای شکستن انحصار برنامه داده است.

مخابرات ما این بحث را به نظر سنجی گذاشت.آنچه می خوانید نظر خوانندگان سایت و پاسخ آنان به رئیس سازمان بازرسی است.

عباس می گوید: 

با سلام ادب .تبریک عرض می کنم میلاد با سعادت پیامبر اکرم ص بمحضر تمام همکاران و دوستان حاضر در گروه .بایستی بخدمت جناب درویشی بزرگوار ریاست محترم سازمان بازرسی چند نکته را عرض کنم .
۱.جناب درویشی ایا فکر نمکنید یک مقدار دیر اقدام نموده اید.باز از بابت اینکه حداقل ورود نموده اید ممنون هسیم
۲.تلفن ثابت ورشکسته شده ،اگر تابحال سرپا ایستاده اولا با ایثار و جانفشانی تمامی پرسنل رسمی ، شرکتی، قراردادی میباشد دوم ده سال است که حق و حقوق پرسنل پرداخت نشده مثل طلب کارکنان رسمی ،بازنشسته ، شرکتی ،قراردادیو……
. سوم پول پس انداز ۶٪کارکنان رسمی که میلیاردها تومان هست بجای اینکه سرمایه گذار شود و دست کارمند را بگیرد عین اب خوردن بر خلاف دستور العمل ایجاد صندوق مصرف و هیچ کسی هم پاسخگونیست .
۳.جناب درویش حضرتعالی مشکل راانحصار اعلام نموده اید ولی نفرمودی انحصار توسط چه کسی ایجاذ شده.نکند حضرتعالی نیز مانند جناب اذری جهرمی انحصا ر را به گردن مخابرات انداختی .بله انحصار ایجاذ شده ولی ازطرف وزارت ارتباطات و فن اوری ا طلاعات است .چون ارتباطات بین الملل که در اختیار خودشان است را بیش ۲۰ برابر کرده اند ولی مخابراتی که فروخته شده بایستی تعرفه ان اصلاح یا بهتر بگویم منصفانه نشود چون در انحصار دوستان وزارت خانه است
۴.جهت جلوگیر از ورشکستگی اولا بایستی اصلاح تعرفه تلفن ثابت بصورت معقول انجام گیرد دوم انتخاب مدیران ارشد شرکت از میان پرسنل توانمند و شایسته خود مخابرات باشد نه از سازمانهای که اصلا نه شناختی از مخابات دارند نه تعصب کاری ان را .سوم یکسان دیدن تمامی شرکت های fcpو مخابرات .و غیره
درپایان امیدوارم تمامی افرادی که دل در گرو بالندگی ایران اسلامی را دارند صادقانه وارد میدان شده واین شرکت عظیم را در زمانی که مردم عزیزمان بیشترین نیاز را به خدمات ارتباطی و اینترنتی دارند را کمک نمایند .

نظر شما چیست؟

 

1324590cookie-checkقابل توجه رئیس سازمان بازرسی، دلایل ورشکستگی مخابرات (2)

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. خسته می گوید

    اصلا با اینکه این خصوصی سازی بود یا هر چیز دیگر و اینکه مخابرات انحصار دارد یا ندارد کاری ندارم ولی دو سالی هست که انحصار ترافیک بین الملل شرکت زیرساخت نه برای مخابرات که برای بقیه اپراتورهای کشور هم برداشته شده و شرکت زیرساخت خود را کنار کشیده و صرفا ترافیک را داخل کشور از اپراتور میگیرد و خارج کشور تحویل خود اپراتور میدهد که اپراتور به هر کریری میخواهد بدهد.
    دلیل افزایش تعرفه بین الملل هم این است که نرخ تعرفه کریرها به دلار است و مخابرات و بقیه اپراتورها به دلار با کریرها حساب میکنند. پس علت افزایش تعرفه بین الملل را باید در برابری ارزش ریال به دلار و بازار ترافیک بین الملل جستجو کنیم نه انحصار وزارتخانه.

نظرات بسته شده است.