مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر منطقه زنجان، شاید وقتی دیگر!

مخابرات ما- پس از وقفه ای که در معارفه مدیر منطقه جدید زنجان پیش آمده است، به درخواست استاندار استان زنجان، معارفه مدیر منطقه جدید این استان به وقتی دیگر موکول شد.

پس از نارضایتی هایی که در مسیر معرفی مدیر  و معاون منطقه ایجاد شده است استاندار مطلع و درخواست می کند برای هماهنگی های بیشتر بهتر است معارفه در وقتی دیگر برگزار شود.

 

1323030cookie-checkمدیر منطقه زنجان، شاید وقتی دیگر!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. علی می گوید

    مدیری که برای زنجان انتخاب کردن فوق العاد هس میشه از رزومه کاریش فهمید،زنجان باید به رزومه نگاه کنه نه به شایعات فردی که انتخاب کردن لیاقتش خیلی بیشتر از مدیرکل شدنه . لطفا ندیده و نشناخته نظر ندیم بهتره.

  2. علی می گوید

    تبریز

  3. ایلام می گوید

    مدیر در مخابرات و البته خیلی جاهای دیگر براساس سهمیه داشتن و رانت برگزیده میشن

  4. کارمند می گوید

    متاسفانه الان برای گرفتن پست باید به جناحی وصل باشی .
    فردی که درسازمان به درد هیچ پستی نمیخورد وحتی رفتارهای شخصی اش را با دیگران بلد نیست بارشته علوم سیاسی که ارزشی برای مخابرات نداردرا به عنوان معاون معرفی کنند.
    واقعا عامل بدبختی مخابرات نشستن نفرات بدون لیاقت وغیرفنی در پستهای فنی میباشد که باید برای این سیستم اظهار تاسف نمود.

    1. مخابراتی واقع بین می گوید

      اتفاقا ایشان مدیری توانمند و شایسته است چون سالم‌ و صادق است مخالف دارد متاسفانه چند نفری که اهل زدوبند و دزدی هستند همیشه به همه ی انتصاب ها شایسته از جمله این انتخاب معترضند

  5. کارمندرسمی می گوید

    سلام مدیری که می خواستند معارفه کنند به خدا وقت مدیریتش نیست انشاءالله صورت نگیرد که وضع مخابرات منطقه زنجان از فعلی هم عقب گرد می کند

نظرات بسته شده است.