مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سرقت کابل، تلفن‌های یک شهر و ۲ روستا در قزوین را قطع کرد

مخابرات ما -سارقان با سرقت کابل‌ها و فیبر نوری مخابرات موجب قطع طولانی‌مدت تلفن‌های ثابت، همراه و دیتا در بخشی از ناحیهٔ شهری مهرگان و روستاهای ورس و باورس در استان قزوین شدند.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، از عصر روز گذشته در پی سرقت کابل‌ها و فیبر نوری در ناحیهٔ شهری مهرگان توسط سارقان، انواع خطوط تلفن اعم از تلفن‌های ثابت، همراه و دیتا در بخشی از ناحیهٔ شهری مهرگان و روستاهای ورس و باورس قطع شدند.

با پیگیری خبرنگار فارس از طریق اهالی و ساکنین این ناحیهٔ شهری و ۲ روستای نزدیک به آن، اختلال شدید در ارتباط تلفن همراه، قطعی تلفن ثابت و قطعی اینترنت در این مناطق مشکلات فراوانی را برای مردم ایجاد کرده است.

شرکت مخابرات منطقهٔ قزوین نیز در یک اطلاعیه اعلام کرده با توجه به زمان‌بر بودن عملیات ترمیم و فیوژن فیبرهای نوری، حل این مشکل کمی زمان‌بر بوده، اما نهایتاً تا امشب مشکلات ارتباطی مردم رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ناحیهٔ شهری مهرگان، شهرک بزرگ مسکن مهر قزوین بوده و امروز ناحیهٔ منفصل شهری در بخش محمدیه از توابع شهرستان البرز در استان قزوین محسوب می‌شود و در فاصلهٔ ۱۵ کیلومتری شهر قزوین قرار دارد.

1318940cookie-checkسرقت کابل، تلفن‌های یک شهر و ۲ روستا در قزوین را قطع کرد

نظرات بسته شده است.