مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

انجمن صنفی کارگری مخابرات گیلان و انتشار دو نامه

مخابرات ما- می دانید که مخابرات ما دفتر دبیرخانه مخابرات یا انجمن ها و تشکل ها نیست که تمامی نامه های آنان را منتشر کند اما امیدواریم با این حرکت-انتشار نامه های گیلان- انجمن ها تشویق به عکس العمل و ابراز نظر در باب مشکلات کارکنان شوند.

مخابرات ما- انجمن صنفی استان گیلان در ارتباط با مخابرات ما دو نامه برای انتشار ارسال کرده اند که یکی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی است و دیگری به شکل بیانیه خطاب به همکاران صادر شده است.

در نامه به دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز نارضایتی و دلسردی کارکنان از وجود شرکتهای اقماری و پیمانکاران محلی، از ایشان خواسته شده نسبت به تبدیل وضعیت نیروی انسانی در این سازمان تلاش شایسته ای انجام شود.

نامه دوم به صورت بیانیه صادر شده است. در بخشی از آن نوشته شده است امروزه کارکنان از پرداخت هزینه های درمانی  و زندگی خود با مشکل مواجه شده اند در روزهایی که دولت و مجلس تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را در دستور کار خود قرار داده اند کارکنان مخابرات همانند سابق به فراموشی سپرده شده اند.

از آنجا که هر نوع انتخابی از متن دو نامه، گزینشی نامناسب خواهد بود تصویر کامل نامه ها را در اختیار شما قرار داده ایم که با کلیک روی  تصاویر بالا قابل رویت خواهد بود.

 

1318840cookie-checkانجمن صنفی کارگری مخابرات گیلان و انتشار دو نامه

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. سجاد می گوید

    ارادت، سردبیر جان، دوستان در کامنت های این صفحه میفرمایند که عنوان این خبر اشتباه هست و نگارنده نامه انجمن صنفی مخابرات استان گیلان نیست! با توجه انتشار فقط متن نامه توسط سایت، بررسی صحت این ادعا و تشخیص نگارنده نامه ممکن نیست، چون قسمت مربوط به گیرنده و فرستنده و امضا رو حذف کردید، لطفاً یک بررسی بفرمایید و در صورت صحت این مدعا، بفرمایید تا عنوان اصلاح بشه.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم حتما نگاه میکنم

  2. سعیدی می گوید

    درود به غیرت و شرفتون
    ان شاءالله بقیه استانها هم یه حرکتی کنن

  3. شرکتی می گوید

    انگار شکم این همکارمون خیلی سیره که خبری از وضعیت شرکتیها نداره ..حقوق یک ماه کارمند رسمی 4 برابر حقوق شرکتی هستش با این اوصاف این همکارمون داره از معوقه حرف میزنه..تو یه شرکت چند قطبی چنین مشکلاتی هم پیش میاد..همه ما شرکتی ها زخم خورده مخابرات هستیم حداقل لطف کنین نمک به این زخم خورده ها نزنین

  4. رسمی می گوید

    برام سواله ایا مخابرات گیلان کارمند رسمی نداره (که واسه معوقاتشون حرکتی بکنند)که این همه نامه واسه شرکتی ها زدن

    1. شاغل رسمی می گوید

      بنده خدامگه باورت شده که هرچی میگن راسته وسندومدرک داره یه عده ای جمع شدن یه متن نوشتن دادن اقای سردبیر این بنده خداهم اورده تو خبرهای سایت .نه به داره نه به باره.نه گوش شنوایی است که اقدام عاجل داشته باشه.اینها فقط ازتجمع درمقابل ستاداجرایی میترسندوهربارهم اسم تجمع میاد چهارستون بدن اقایان به لرزه درمیاد وبیانیه میدن که تجمع نکنید عنقریب خواسته هایتان رامطرح میکنیم.وفی الفورپرداخت میشه.ماهم میگیم قسم حضرت عباس یادم حروس کدوم روباورکنیم.ای مدیریت ازموده راازمودن خطاست دچارخطای مضاعف نشوید.حجم خروشان اعتراضات زیاد شده مطالبات ومعوقات مارابدهید.واسلام.

    2. نیروی شرکتی می گوید

      دوست عزیز ، این نامه رو مخابرات گیلان نزده ، بلکه از طرف انجمن صنفی بخش خصوصی مخابرات صادر شده

    3. دوست قدیمی می گوید

      سلام
      من رسمی هستم ولی عزیزان شرکتی هم برادران و خواهران ما هستند و امیدوارم اتفاقات خوبی برای این عزیزان رخ دهد.

نظرات بسته شده است.