مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نشست هم اندیشی مدیران ارشد شرکت مخابرات با ریاست فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی

مخابرات ما –  نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به همراه مدیر عامل  در نشستی با رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

مخابرات ما- به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران مهندس دهناد، نایب رییس هیات مدیره شرکت به همراه مهندس سلطانی مدیر عامل  به منظور هم اندیشی در خصوص تبیین راه حل های رفع مشکلات ایثارگران شرکت مخابرات ایران در یک نشست   روز دوشنبه، 22 شهریورماه 1400،، با دکتر امیرآبادی فراهانی، رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفت و گو کردند.

مهندس سلطانی هدف از این نشست را تبادل نظر وتبیین راهکارهای عملیاتی در خصوص رفع مشکلات مربوط ایثارگران دانست و بیان کرد : با بررسی وهم افزایی که دراین جلسه ایجاد شد، مسایل امور ایثارگران تشریح و با هم فکری با رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی نتایج مطلوبی در این خصوص حاصل شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ایثارگران دفاع مقدس را سرمایه اصلی ایران اسلامی دانست واعلام کرد تلاش ما در کاهش مشکلات و دغدغه های این عزیزان است.

وی نتایج این نشست را مطلوب و امیدوار کننده ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: جلسه مفیدی با ریاست محترم فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در خصوص مسایل و مشکلات این قشر عزیز برگزار شد که امیدواریم با پیاده سازی راهکارهای قانونی، مشکلات این عزیزان به حداقل ممکن برسد.

1318680cookie-checkنشست هم اندیشی مدیران ارشد شرکت مخابرات با ریاست فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. قرار دادی می گوید

    خب نتیجه اش رو اعلام نمیکنن!!
    بالاخره چی امجام میشه؟

  2. حسین می گوید

    با سلام، بجز ایثارگران تو این مملکت بقیه ادم نیستن، بقیه زن و بچه ندارن، بقیه تو این فشار تورم له نشدن، یا بجز ایثارگران بقیه تو امریکا یا اروپا زندگی میکنن، چرا کسی نیست بگه اقا زمان جنگ مگه کشاورز و دامدار و پزشک و معلم و راننده و… لازم نبود، اگه طرحی هست برا همه باشه وگرنه بله به خود ایثارگران عزیز هرچقدر میخوان برسن، اما فرزندان و … چرا، مگه ما فرزند این اب و خاک نیستیم،

    1. ناشناس می گوید

      شما عزیزان هم می تونید با تلاش و پشتکار پیگیر اجرای طرح طبقه بندی و همسان سازی و….باشید.نه اینکه تلاش نکنید و برای کسانی که امنیتتون رو بدهکارشون هستید هم روا نداشته باشید.

  3. جواد می گوید

    سلام موضوع نشست پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی مخابرات بوده است که سردبیر عزیز کامل بیان ننموده وسعی کرد کلی گویی کند ودو پیشنهاد مربوط به مشکلات دیگر مخابرات بوده است وربطی به تبدیل وضعیت ایثارگران ندارد و اقای دکتر امیر ابادی قول پیگیری در لس ودولت داده است البته ما هم خیلی دعا می کنیم وخوشحال هستیم مشکلات مخابرات حل شود چون ما هم در همین خانواده البته ظاهرا از مادر دوم هستیم که هم هستیم هم نیستیم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جواد آقا
      این خبر به نقل از سایت دیگری است
      وقتی اینطوریه چیزی نمی تونیم بهش اضافه کنیم
      تحلیل و این چیزها هم به دلیل حساسیت موضوع اصلا به سمتش نرفتیم
      خودمون هم در جلسه نبودیم کسی هم خبری به ما نداده.جلسه سه نفره که نتیجه اش قابل انتشار نیست توسط رسانه
      بنابراین جوری ننویسید که انگار ما عمدا خبر رو کامل ننوشتیم

  4. امیر می گوید

    اقای سردبیر دقیقا همون خبر مخابرات رو شما گذاشتی . نه من میدونم نه شما میدونی که این جلسه موضوعش تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکتی بوده که هفته پیش تجمع کردند و باعث شدن مدیران به تکاپو بیفتند. به شعور مخاطبت احترام بزار .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      آقای عزیز
      وقتی خبری را به نقل از جایی میذاری نمی تونی چیزی به میل خودت اضافه کنی
      یه ذره انصاف داشته باشید
      به دلیل حساسیت ها هم هیچ خبری خودمون نذاشتیم

  5. ناشناس می گوید

    مگه تعرفه ها افزایش پیدا نکرد.خدایا اینا دست شیطان رو از پشت بستن

  6. خدمات اولی از یاسوج می گوید

    در قبال تبدیل وضعیت ایثارگران دو پیشنهاد یا بهتره بگیم شرط گذاشت مدیران مخابرات

نظرات بسته شده است.