مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان گیلان و تقاضای تغییر وضعیت نیروهای شرکتی

مخابرات ما- انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان گیلان با ارسال دو نامه، درخواست تغییر وضعیت نیروهای شرکتی را دارد.

مخابرات ما- انجمن صنفی کارکنان مخابرات در استان گیلان امروز دوشنبه دو نامه در حمایت از نیروهای شرکتی استان خود نوشته و ارسال کرده است.

نامه اول به مهندس پارسائی مدیر منطقه گیلان نوشته شده که در بخشی از آن می خوانیم:

امضای هر گونه قرارداد جدید- با کارکنان شرکتهای شسکام و خدمات اولمستلزم بازنگری و انجام تعهدات قانونی نظیر اجرای صحیح طرح طبقه بندی مشاغل و پرداخت معوقات بیمه …بوده و هر گونه فشار از جانب شرکت های پیمانکاری مغایر با موازین قانونی است.

سپس از مدیر منطقه گیلان می خواهد در جهت تبدیل وضعیت نیروهای استان به قرارداد مستقیم اقدام نماید.

 

نامه دوم به آیت ا… رئیسی ریاست جمهوری اسلامی ایران نوشته شده است. در این نامه ضمن تاکید بر درآمد سرشار شرکت مخابرات ذکر می کند که اقدامی در جهت تبدیل وضعیت نیروهای خود انجام نداده است.

در این نامه به رئیس جمهوری، بازنگری اساسی در وضعیت نیروی انسانی و تبدیل وضعیت -نیروهای شرکتی – به قرارداد مستقیم جزو حق مسلم آنان ذکر شده است.

1318630cookie-checkانجمن صنفی کارکنان مخابرات استان گیلان و تقاضای تغییر وضعیت نیروهای شرکتی
26 نظرات
  1. شرکتی می گوید

    با عرض سلام به همه همکارای شرکتی مخابرات سراسر کشور و با درود سلام ویژه به همکارای گیلانی که واقعا معلوم شد که شجاعت و دلیری و حق خواهی را از سردار بزرگ گیلان میزا کوچک جنگلی یاد گرفته اند درود سلام به همه شما گیلانی های شریف البته این نامه دغدغه مقام معظم رهبری و جنابم رئیس جمهور محترم ما هم میباشد خطاب به مدران محترم مخابراتی که سرنوشت ما در دست شماست آیا شما حاضر بودید فرزندان خود شما با این همه مشقت و حقوق پایین در این مجموعه کار کنند ؟آحه مگه میشه بالای 25 سال سابقه کار بعد حقوق کف اداره کاری بگیره شما مدیر چه زمان و مکانی در جهان هستید یه کم در مورد اعمال خودتون بازنگری کنید تا خاوند هم از شما راضی باشد شما مدیران با این کارای بی مدیریتی خود باعث شده اید که مشترکین ناراضی باشند خب کارهای شما باعث شده کارائی پرسنل پایین بیاد به قول مدیر عامل قبلی صدری که من میدانم پرسنل انگیزه کاری ندارند پس شما مدیران به همه مشکلات واقف هستید ولی خودتون رو به بی خبری زده اید به امید اتحاد پرسنل شرکتی مخابرات من اله توفیق

نظرات بسته شده است.