مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

امکان بهره مندی فعالان تجاری خوزستان از خطوط تلفن ثابت کوتاه فراهم شد

مخابرات ما -معاون تجاری مخابرات منطقه خوزستان گفت: مشترکان تجاری در این استان می توانند از شماره تلفن های کوتاه چهار یا پنج رقمی به جای شماره های ثابت فعلی برای سهولت در کار استفاده کنند.

مخابرات ما (مالکی)-حمیدرضا جلیلی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شماره های چهار و یا پنج رقمی اولویت بسیاری از کسب و کارهایی است که می خواهند حضور فعال و ویژه ای در بازار کار داشته باشند.

وی در خصوص نحوه در خواست راه اندازی شماره تلفن ثابت کوتاه اظهار داشت: متقاضیان می توانند با مراجعه به مخابرات منطقه خوزستان و ارائه مدارک درخواست شماره تلفن ثابت کوتاه نمایند تا پس از بررسی مستندات و زیرساخت فنی مورد نظر مشترک ،این خط دایر شود.

وی افزود : خطوط چهار و یا پنج رقمی تلفن ثابت به صورت استیجاری تا زمانی که مشترک خواهان این خط می باشد در اختیار وی قرار می گیرد.

معاون تجاری مخابرات  منطقه خوزستان بیان کرد: این شماره ها ، استانی و یکطرفه بوده  و فقط تماس های ورودی دارند و در صورت تماس از طریق تلفن ثابت درون استان نیاز به شماره گیری کد ۰۶۱ ندارند.

جلیلی گفت: برای تماس با شماره تلفن های کوتاه از طریق تلفن همراه یا تماس‌های خارج از استان باید کد ۰۶۱ قبل از سرشماره ۴ یا ۵ رقمی شماره گیری شود.

یک میلیون خط تلفن ثابت زیر پوشش مخابرات خوزستان قرار دارد.

خوزستان یک استان صنعتی و تجاری است که فراهم سازی امکانات لازم برای سهولت در امر فعالیت های تجاری در تمامی بخش ها یکی از اولویت های دولت به شمار می رود.

1318400cookie-checkامکان بهره مندی فعالان تجاری خوزستان از خطوط تلفن ثابت کوتاه فراهم شد

نظرات بسته شده است.