مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آماده‌سازی مرکز بستری موقت بیماران کرونایی در بابل

مخابرات ما -مرکز بستری موقت بیماران کرونایی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن ورزشی مخابرات بابل آغاز به کار می‌کند.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران،رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل گفت: مرکز بستری موقت بیماران کرونایی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با ظریف اولیه ۸۰ تخت در سالن ورزشی مخابرات واقع در کمربندی شرقی، بوستان ۱۹/۱ به زودی آغاز به کار می‌کند.

دکتر سیدفرزاد جلالی افزود: این مرکز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بابل، سپاه پاسداران، مخابرات و هلال‌احمر شهریتان بابل تجهیز و آماده شد.

او گفت: در راستای جلب مشارکت و استفاده از ظرفیت گروه‌های داوطلب در مقابله با موج پنجم همه‌گیری کرونا، از همه کارکنان ستادی که مایل به فعالیت به عنوان «منشی- صندوق- ترخیص» در مرکز بستری موقت شهید سلیمانی هستند، دعوت به همکاری می‌شود.

دکتر جلالی افزود: برای اعلام آمادگی با شماره‌های ۰۱۱۳۲۱۹۹۱۰۸ و ۰۹۰۱۹۸۴۹۶۶۳ تماس بگیرند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل با بیان اینکه در تزریق واکسن بابل و استان خیلی موفق‌تر از میانگین کشور هستیم، گفت: حدود ۸۰۰ هزار نفر در استان مازندران واکسینه شده اند که حدود ۲۵ درصد جمعیت استان است.

او افزود: بطور متوسط نزدیک به ۶ هزار نفر در بابل و تقریباً ۲۵ هزار نفر در استان واکسینه می‌شوند و در صورت تامین واکسن میتوانیم روزانه ۵۰ هزار نفر را واکسینه کنیم و در مدت یکماه، یک و نیم میلیون نفر و در دوماه کل استان را تا آخر شهریور پوشش می‌دهیم.

دکتر جلالی گفت: اگر تولید داخلی به دست ما برسد به ویژه برکت و انستیتو پاستور سرعت تزریقات بیشتر می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل افزود: گسترش سویه جدید کرونا و افزایش شمار تازه مبتلایان نیازمند تصمیمات مهم در این زمینه است.

1311920cookie-checkآماده‌سازی مرکز بستری موقت بیماران کرونایی در بابل

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.