مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سرپرست معاونت شبکه مخابرات منطقه لرستان منصوب شد

مخابرات ما -سرپرست جدید معاونت شبکه مخابرات منطقه لرستان معرفی شد.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش وارک نیوز، در مراسمی که در سالن جلسات ساختمان معاونت شبکه با حضور مدیر مخابرات منطقه و جمعی از معاونین و مدیران این مجموعه برگزار شد طی حکم صادره فضل اله داوودی به عنوان سرپرست جدید معاونت شبکه مخابرات منطقه لرستان معرفی شد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان در این جلسه با اشاره به اهمیت و نقش بسزای جایگاه معاونت شبکه در پیشبرد برنامه ها و دست یابی به اهداف کمی و کیفی مخابرات گفت ؛ باید در این بخش تلفیقی از دانش و تجربه با نیروی و انرژی جوانان را بکار گرفت و آمیزه ای از این شاخصه ها همراه با تعهد و تخصص می تواند در جلب رضایت مردم و مشترکین کمک نماید .

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت : همکاران ما باید از تجربه و دانش همکاران با سنوات خدمت بالا حداکثر استفاده و بهره مندی را ببرند و دانش و تجربه در کنار هم باعث پیشرفت کاری در همه حوزه ها خواهد شد .

نبی اله شمسی فر با اشاره به رشد حوزه های ارتباطات سیار ، امور مشتریان و روابط عمومی در ارزیابی های اخیر شرکت مخابرات ایران افزود : امیدواریم با تغییرات صورت گرفته در حوزه های مدیریتی در آینده نزدیک شاهد ارتقاء بیش از پیش شاخص های مخابراتی در منطقه لرستان در همه حوزه های کاری باشیم.

در ادامه این مراسم شمسی فر ضمن اشاره به روند رو به رشد انتشار و ابتلا به ویروس کرونا نسبت به رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی تاکید کرد گفت : با عنایت به اینکه در ایام شیوع کرونا و نیاز حداکثری مردم به استفاده از خدمات ارتباطی و مخابراتی ضمن توجه به سلامت همکاران نباید خللی در ارائه خدمات ایجاد شود و همکاران با استفاده از امکانات فناوری اطلاعات برای انجام امور کاری و شرکت غیر حضوری در جلسات استفاده کنند.

در ادامه داوودی سرپرست جدید معاونت شبکه ضمن تشکر از اعتماد مدیر منطقه ، نظم و انضباط کاری ، تلاش مضاعف جهت پیشبرد اهداف شرکت مخابرات ایران ، کاهش هزینه های شرکت و افزایش درآمد ، اهتمام ویژه به پاسخگویی مکاتبات اداری ، مشتری مداری ، حضور منظم در جلسات کاری و پیگیری مصوبات جلسه و رعایت سلسله مراتب اداری را از سیاست های مهم در حوزه معاونت شبکه برشمرد .

1311910cookie-checkسرپرست معاونت شبکه مخابرات منطقه لرستان منصوب شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.