مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شاخص‌های کیفی شبکه شرکت مخابرات ایران 30 درصد بهبود یافت

مخابرات ما -مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تشریح شاخص‌های کیفی مربوط به بخش زیرساخت شبکه و اینترنت اظهار داشت: شاخص ها به صورت میانگین، 30 درصد بهبود کیفیت را نشان می‌دهد.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش سیتنا، مهندس مجید سلطانی گفت: افزایش کیفیت در شاخص‌های شبکه، برای اکثر مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت در ماه‌های گذشته محسوس بوده و نشانگر توجه ویژه شرکت به افزایش کیفیت ارتباطات به ویژه در بخش دیتا با توجه به نیاز‌های رو به افزایش مشتریان در شرایط کرونایی حاضر است.

وی تصریح کرد: شاخص‌های کیفی شبکه مانند مقدار DNS، jitter و latency و Packet-loss با کاهش قابل توجه در چند ماه گذشته، بهبود کیفیت سرویس‌های مختلف و تحقق رضایتمندی مشتریان را در خدمات ارائه شده به دنبال داشته است.

مهندس سلطانی گفت: به منظور افزایش مستمر کیفیت خدمت رسانی به مشتریان و در راستای تحقق شبکه IP محور، روند پایش کیفیت و بهینه سازی شبکه در تمام استان‌ها با بهینه سازی شبکه در حال اجرا و پیاده سازی است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین خاطرنشان ساخت: به منظور رسیدن به این هدف با همکاری بخش‌های مختلف شرکت مانند مشتریان، تجاری، شبکه و فناوری اطلاعات، عملیات مختلفی مانند راه اندازی سامانه اندازه گیری شاخص‌های کیفی شبکه، در حال انجام است که نقش مهمی در مدیریت متمرکز و پایش مستمر شاخص‌های کیفی شبکه، به صورت متوازن و بهبود این شاخص ها در تمام کشور داشته است.

1311100cookie-checkشاخص‌های کیفی شبکه شرکت مخابرات ایران 30 درصد بهبود یافت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناصر می گوید

    جناب مهندس سلطانی بزرگوار
    با سلام انشاءالله که این ۳۰ درصد افزایش کیفی صحت داشته و به کام مشتریان شیرین باشد بنده ۲۷ سال در قسمت نگهداری مسئولیتی داشتم آن موقع ادارات ارزیابی آیتمهای ارزیابی را سال به سال یا افزایش میداد یا آیتمهای موجود را ریز می کرد تا بیشتر مشکات و نواقص احتمالی را مشخص نمایند و در پی آن قسمتهای نگهداری نسبت به رفع آن در مهلت داده شده اقدام و پاسخ را گزارش می کردند ولی با عنایت به اوضاع نگهداری در وضهیت فعلی این امر میسر نیست و شاهد افزایش کیفی نخواهیم بود مگر اینکه وضع مالی مخابرات با آمدن وزیر جدید بهبود یابد ممنون

نظرات بسته شده است.