مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

زیر پوست شهر، غیر از کرونا هم خبری هست

مخابرات ما- غیر از کرونا خبرهای دیگری هم هست در مخابرات.

مخابرات ما- کرونا همچنان در حال تاخت و تاز است و چیزی نمانده مخابرات ایران را تسخیر کند.در استانها هم خبر گرفتاری بسیاری از همکاران را می شنویم.

جدا از مخابرات با توجه به اینکه به روز تجمع کارکنان استان تهران و بازنشستگان سراسر کشور نزدیک می شویم تکاپویی برای عبور از این بحران در مخابرات دیده می شود.

با وضعیت فعلی کرونا مشخص نیست چه زمانی تهران و استانها از وضعیت قرمز خارج می شوند.یعنی هر نوع تجمع مخابراتی در هاله ای از کرونا فرو رفته است!

در عین حال خبرهایی از دور و نزدیک شنیده می شود که جلساتی برای تعیین تکلیف مطالبات شاغلین و بازنشستگان بین گروه های مختلف صنفی کارگری تهران و مدیران در حال برگزاری است.اما برای اعلام نتایج هنوز زود است.

پس صبر می کنیم تا نمایندگان کارکنان همه چیز را اعلام کنند.

 

1310220cookie-checkزیر پوست شهر، غیر از کرونا هم خبری هست

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. کارگر کوچولو می گوید

    آقای سردبیر سلام
    حتما آخرین بخشنامه کرونای مشهد را دیده اید.من که با دیدن آن بسی بیش از گذشته بر خود بالیدم که تحت لوای اینچنین مسئولینی کار میکنم.واقعا انجام اینهمه حجم مسائل ریاضی وفنی برای زدن از یک روز دورکاری فقط از اذهان این سروران بر میآید وبس.اینها واقعا نمیفهمند یا اینکه خودشان را به نفهمی زده اند ،وقتی دولت میگوید مثلا ادارات با پنجاه درصد کار کنند هدفش نصف تعداد کارکنان است که در اداره حضور داشته باشند تا از تراکم نفر در واحد سطح ود ر نتیجه سرایت ویروس کم گردد،به زبان مسئولفهم اگر در یک اتاق سه در چهار تا بحال چهار نفر کار میکردند از این به بعد دو نفر باشند ،تا هم فاصله ایندو بیشتر شود وهم احیانا مراجعان کمتروهم رفت وآمد در سطح شهرو… کجبه همین ترتیب.حال کدام شیر پاک خورده ای اینهمه محاسبات پیچیده را در ذهن آقایان جا داده والله اعلم.آقایان کلا فلسفه دورکاری را از یاد برده و آنرا در سطح یک استراحت بین هفته پنداشته اند.جل الخالق از این همه کیاست.

  2. یحیی می گوید

    رسمی شدن قراردادی ها چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. پرنده آبی می گوید

    سلام سردبیر جان
    آنقدر مدیران ما در انجام دور کاری تعلل کردند تا بالاخره کرونا یقه ما رو هم‌گرفت.
    التماس دعا

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      آخ …
      مراقب خانواده باشید لطفا

نظرات بسته شده است.