مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کسی صدای مشترکین را می شنود؟ حفظ مشترکین وظیفه ماست

مخابرات ما- وقتی تلفنی به علت بدهی قطع می شود پس از پرداخت قبض، وصل نمی شود.

مخابرات ما- قطع تلفن بصورا مکانیزه و به سرعت انجام می شود اما وصل شدنش با کرام الکاتبین است.

روزانه موارد زیادی به ما منعکس می شود که با وجود پرداخت قبض تلفن وصل نمی شود.این شماره ها را سعی می کنیم بوسیله ارتباط مستقیم با استانها رفع مشکل کنیم.ولی کار ما این نیست.باید برایش فکری اصولی کرد.اگر مکانیزه شدنی نیست حداقل گروهی را بگذارید بصورت دسنی و بصورت تصادفی نمونه هایی را چک کنند.

باور کنیم مشترکین ما مشکل دارند.باور کنیم درآمد ما از محل رضایت مشترکین بدست می آید.

 

محسن

1400/05/03 در 5:46 ق.ظ

وقتی مخابرات که انتظار میره که در راستای خدمت رسانی و خدمات نوآورانه به مشترکین پیشگام و حتی الگو ی دیگر سازمان ها باشدو در رقابت با کشورهای دیگر به مشترکین خود خدماتی جدید ارائه کند. متاسفانه این گونه عمل می‌کند که برای مبلغ ۷ هزار تومان یا حتی کمتر از این مبلغ خط تلفن را قطع میکند و از اون بدتر اینکه وقتی شما قبض تلفن را پرداخت کردید باید کلی تلاش کنید و کلی هم وقت بگذارید تا از مخابرات درخواست کنید تلفن تون را وصل مجدد کند. حالا سوال اینجاست این مخابرات آیا نمیتونه همون جور که اتوماتیک وار در صورت عدم پرداخت قبض خط تلفن شما را قطع میکند پس از پرداخت قبض از سمت مشترک مخابرات دوباره به صورت اتوماتیک وار خط تلفن مشترک را وصل کند که مشترکین این همه به زحمت نیفتند.؟؟
در محله ما تعداد زیادی پیرمرد و پیرزن هستند که هر ماه با این مشکل مواجه هستند چون نه قبضی به دستشون میرسه و نه سواد اینترنت و استفاده از این گونه خدمات را دارند حداقل به خاطر این بندگان خدا یکم یک طرفه قوانین را صادر نفرمایید
با تشکر. اجرکم عندالله.

 

1310090cookie-checkکسی صدای مشترکین را می شنود؟ حفظ مشترکین وظیفه ماست

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. همکارشسکام از تهران می گوید

    با سلام و احترام خدمت سردبیر گرامی،
    بیمه خرداد ماه واریزشد ولی بیمه اردیبهشت ماه هنوز واریز نشده است، نگرانم که مثل سال قبل که بیمه خرداد ماه واریز نشد امسالم مثل سال قبل اردیبهشت ماه واریز نشود، واقعا مخابرات دقیقا داره چکار می کند نظارت بر شرکت شسکام که ندارد شرکت شسکام خیلی راحت بیمه هامونوواریز نمی کند هیچکس هم کاری نمی کند، یعنی یک مدیر یا مسئولی که فقط به منافع خودش فکر نکند و منافع بقیه راهم در نظر بگیرد، همدرد و شریک در مشکلات کارمندانش باشد وجود ندارد، سردبیر مهربان و دلسوز لطفا شما بگویید که اگر تا پایان مردادماه بیمه اردیبهشت واریز نشد باید چکار کنیم، لطفا نگویید از شرکت شسکام پیگیری کنید که فایده ندارد حتی واسه بیمه خرداد۹۹ به مخابرات منطقه ۴ هم نامه زدیم توجه نکردند.با تشکر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست من
      پیگیری هاشونو دقیقا می بینم
      هم خدمات اول هم شسکام
      واقعا گیر از اینا نیست
      مشکل از مخابراته که این پولها رو نمیده
      وگرنه ستاد این دو شرکت خودشون مثل شما هستن از این شرکت پول میگیرن و دفترچه های بیمه شون اعتبار نداره.
      من دارم می بینم
      ضمنا من خودم پیگیری میکنم یادآوری میکنم دنبالش میرم
      حتما میدن نگران این نباشید ولی خب روی اعصابه این کارها

  2. کارشناس می گوید

    هر چه فشار برای وصول مطالبات بیشتر شود قطعی زدن های مخابرات هم بیشتر می شود .
    چه در قطع تلفن و چه در تخلیه و بعد هم سلب امتیاز داریم از هم دیگر سبقت می گیریم .
    حذف جابه جایی تلفن هم واقعاً طرح بی رحمانه ای بود.

  3. در شرف بازنشستگی می گوید

    سلام. عزیزم حرف شما متین است. تمام سیستم های مکانیزه مخابرات فشل است. از سامانه شاوک بگیر که جونمون به لب میرسه تا صدا و تصویر را بگیریم تا HR بگیر تا سیستم جامع مشترکین و سامانه CRM FTTH و …. ولی اولین مشتریان و با اولویت بالاتر خود کارکنان هستند .

    وقتی مدیریت ارشد سازمان ما کوچکترین وقعی به مطالبات کارکنانش نمی دهد انتظار مشتری مداری انتظاری بجا نیست. از چه کسی تامین امکانات را طلب کنیم؟ از همانها که حقوقمان را بی پروا میخورند و به کارکنان رسمی و غیر رسمی رحم نمی کنند؟ خوب بابا رسما اعلام کنید درب توسعه بسته و فقط نگهداری میکنیم. الان دایر کردن تلفن زیر 2 میلیون تومان اجحاف به مخابرات است. هزینه برقرای مکالمه استانی از پول یک عدد آدامس کمتر است. ندادن سهم TCI از دادن امکانات روزانه نگهداری ارتباطات MCI اجحاف است. زمزمه جدا کردن دیتا از ثابت اجحاف است. ما کجای این معادلات هستیم؟ من ناراضی از خودم چطور مشتری را راضی نگه دارم؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب واقعیت اینه توسعه تعطیله
      نگهداری میکنن فقط
      توسعه خیلی محدود و در صورت اجباره

    2. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب واقعیت اینه توسعه تعطیله
      نگهداری میکنن فقط
      توسعه خیلی محدود و در صورت اجباره

  4. مهدی می گوید

    مرکزمحل کارمن که بالغ برشش هزارمشترک داره یکساله که سرقت کابل وپستهای بازسازی نشده.هروزبخاطرقطع برق ونبودباطری مناسب تلفنهاتا۱۲ساعت قطعه اینترنتهاهم باهمین زمان قطع میشه اگرهواخیلی گرم بشه بخاطرنبودکولرمناسب سوئیچ می خوابه بخاطرپنج هزارتومان بدهی تلفنهاقطع میشه وشایدیکهفته طول میکشه تاوصل بشه سرتون بدردنیارم معجونی ازمشکلات داریم ومخابرات بی دروپیکرومسترکان صبور!!!

  5. شرکتی نا امید از آمل می گوید

    با سلام، متاسفانه ما هم در شهرستان آمل تلفن های زیر پنج هزار تومان هم قطع میشود و هیچ دستور العملی لحاظ نمیگردد و باعث اعتراض و نارضایتی شده شهرستان آمل بخاطر قطع تلفن ها با مبالغ پایین در لاوصولی استان همیشه در صدر است مشترکین شهرستان آمل از این مسئله بسیار ناراضی هستند

  6. اعتراض می گوید

    کاربران فضای مجازی راهکار ارائه دهند

    از کاربران فضای مجازی انتظار می‌رود با اجرای برنامه‌های اصولی و حساب شده در این فضا، برای رهایی کشور از مشکلات اقتصادی و مقابله با اختلاسگران بازار وارد عمل شوند و به وسیله همصدایی با عامه مردم در مورد اعتراض به گران شدن یک کالا، مانند کاربران دیگر کشورها راه‌های مقابله با سودجویان آن کالا را ارائه دهند. متاسفانه افرادی در کشور ما به جای مقابله با گران‌فروشی‌ها و مشکلات اقتصادی مردم، در صدد افزایش قیمت‌ها و کمک‌ به افراد سودجو برای ادامه خلاف‌هایشان هستند.

  7. اعتراض می گوید

    سیستم پاسخگویی سامانه ۱۱۸ زمانبر است

    اجرای سیستم انتظار چند ثانیه‌ای برای سامانه پاسخگویی اطلاعات تلفنی ۱۱۸ که چند سالی است شامل دریافت هزینه از مشترکان تلفن شده است، به نظر من اقدام مناسبی نیست و عدم پاسخگویی به موقع و معطلی حدود یک دقیقه‌ای برای تماس با اپراتور از مشکلات این سامانه است. از شرکت مخابرات ایران انتظار می‌رود زمان انتظار برقراری ارتباط با سامانه ۱۱۸ را کاهش دهد و اپراتورها را به پاسخگویی سریعتر در سیستم و کاهش زمان برقراری تماس مشترکان تلفن ملزم کند.

نظرات بسته شده است.