مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

این از بازنشستگان 99 که هنوز حقوق نگرفته اند شما برای حل کدام مشکل آمده اید

مخابرات ما- در طی یک ماه گذشته هفته ای دو بار به این موضوع پرداخته ایم! آیا گوش شنوایی هست؟

 

مخابرات ما – پیش از ورود مدیران جدید، بخوبی تمامی مشکلات را برایشان ردیف کردیم.همه می دانستند به چه جایی پا گذاشته اند! شاید وزارت هوش از سر برخی برده بود اما آدم های باهوشی هم در میانشان دیده می شد.

آنچه این بار می گوییم حداقل حق یک نفر بازنشسته است! گرفتن حقوق در ماه اول و دوم! اما اینک پس از 4 ماه هنوز بازنشسته های مخابرات نوانسته اند حقوق بگیرند! چگونه این مدیران می توانند با آرامش بخوابند!

باور کنید به عنوان سردبیر از شدت برخی دردها شبها در خلوتم فقط بر وضع موجود می گریم! از من کار بیشتری ساخته نیست اما …!

لطفا شما این نوشته را بخوانید شاید من درکش نمی کنم!

جناب آقای سردبیر سلام

و ظهر بخیر و تبریک عید سعید فطر و التماس دعا در روز عرفه ،

احتراما ضمن اظهار خوشحالی و شعف از پرداخت حقوق حقه همکاران شاغل قبل از پایان ماه ، به استحضار میرسانم من به اتفاق چند نفر دیگر از همکاران که عضو صندوق بازنشستگی کشوری هستیم در اسفند ۱۳۹۹ بازنشست شده ایم ، تا الان که حدود چهار ماه از بازنشستگیمان گذشته متاسفانه بدلایل مختلف از قبیل تاخیر در پرداخت کسورات بازنشستگی توسط مخابرات ( تا یکماه قبل ) ، عدم ایجاد سامانه بازنشستگان مطابق با رای ۲۳۶۰ دیوان عدالت اداری توسط صندوق بازنشستگی کشوری که اشعار میدارد کسورات بازنشستگی مطابق اقلام تامین اجتماعی و برقراری حقوق بازنشستگی هم مطابق با تامین اجتماعی ، عدم پرداخت حداقلی رفاهیات ( خواربار) و عدم پرداخت پاداش پایان خدمت و دیگر پرداختیها هیچگونه دریافتی نه از شرکت و نه از صندوق بازنشستگی نداشته ایم .

لذا خواهش میکنم علاوه برپیگیریهای اینجانب از متولیان استانی و ستاد مخابرات موضوع رو به نحو مقتضی به اطلاع مدیرعامل محترم ، رئیس محترم هیئت مدیره و متولیان امور ( خصوصا معاونت محترم مالی شرکت ) برسانید که عده ای از همکارانشان حدود پنج ماه است که هیچ دریافتی نداشته اند و شما هیچ اقدام قابل قبول که منجر به پرداخت حقوق بازنشستگی ، پرداخت پاداش پایان خدمت و دیگر طلبکاریها که جزء حداقلی انجام وظایف میباشد نداشته اید تا شاید بیدار شوند و نسبت انجام وظایف و پیگیری و اقدام لازم در خصوص هماهنگی سریع با صندوق بازنشستگی کشوری جهت رفع موانع ، انجام و گردن نهادن به تعهداتیکه دیوان عدالت اداری بعهده صندوق بازنشستگی گذاشته و صندوق هم طی مکاتبات زیاد قبول تعهد کرده اند بروند و مشکلات را برطرف و احکام حقوقی را مطابق با رای دیوان صادر نمایند ،
جسارتا میبینیم اگر دریافتیهای دیگران چند روز با تاخیر مواجه شود همه همکاران که حق هم دارند چگونه دنبال دریافت حق و حقوقشان هستند ولی ما مستاصلیم که باید از چه کسی دنبال احقاق حقمان باشیم و درضمن پاسخگوی هزینه های سرسام آور زندگی هم بدون حقوق طی این چهار پنج ماه باشیم . امیدوارم که خداوند همه را به راه راست هدایت کند تا به انجام وظایف حداقلی شان به پردازند . ومن الله توفیق.

همکار بازنشسته ما، از انتهای سال 99 تا امروز یک ریال دریافتی نداشته است.خجالت آور است!

  • 1- حقوق نگرفته اند
  • 2-ریالی پاداش پایان خدمت نگرفته اند
  • 3- هیچکسی متولی رفع مشکل آنان نیست

برای من بسیار دردناک است که یک مسلمان و یک همکار بگوید:

ما مستاصلیم که باید از چه کسی دنبال احقاق حقمان باشیم

خجالت آور است!

اگر مسلمانید تیمی بگذارید که مشکل حقوقی این دوستان را حل کند.اینکه پول نمی خواهد! هزینه ندارد!

اگر نمی توانید بخشی از پاداش پابان خدمت آنان را فوری پرداخت کنید تا چند ماهی زندگی کنند و منتظر دستور حکیمانه شما بزرگان بمانند!

چه بگویم؟!

شما مرا هم خسته کرده اید! و از اصالت و اخلاق مداری این بازنشستگان سوء استفاده می کنید!

شما که نمی توانید برای چه آمده اید؟ ما که داشتیم با بدبختی هایمان زندگی می کردیم!

 

 

 

1309460cookie-checkاین از بازنشستگان 99 که هنوز حقوق نگرفته اند شما برای حل کدام مشکل آمده اید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. رنجبر از خراسان می گوید

    واقعا این مسولین در منصب خود به چه کاری مشغولند ؟؟؟؟ پرداخت حقوق ومعوقات شاغلین ؟؟ پرداخت حق مسکن وخواربار بازنشستگان ؟؟ پرداخت سنوات ومطالبات بازنشستگان ؟؟؟ پیگیر حقوق بازنشستگان 99 ؟؟؟؟؟ پیگیر فراهم نمودن تجهیزات کافی برای نگهداری وتوسعه مخابرات ؟؟؟؟ پیگیر باز گشایی مراکز رفاهی با رعایت پروتکل های کرونایی جهت استفاده کارکنان زحمتکش مخابرات ؟؟؟؟؟ پاسخگو بودن مدیران وباز بودن درب اتاق هایشان به روی کارکنان جهت رفع مشکلات عدیده انان ؟؟؟؟؟؟ پرداخت بموقع حق بیمه های تامین اجتماعی وصندوق کشوری ؟؟؟؟؟ پیگیری پرداخت فاکتورهای درمانی کارکنان توسط بیمه مربوطه ؟؟؟؟؟
    جواب همه این سوالات منفی است همه اینها با تاخیر دوساله تا 5 ماهه صورت میپذیرذ
    حال سوال اینجاست که این مسولین چرا خجالت نمیکشند که بر منصب مسولیت تکیه زده اند ؟؟؟
    ایا رییس مجلس یا قوه قضاییه یا رییس جمهور باید بیاید این مشکلات کارکنان را حل وفصل کند ؟؟
    به وظیفه تان عمل نمیکنید و قشر عظیمی از تلاشگران عرصه ارتباطات را معطل اقدام خود نموده اید
    وای بحالتان روزی که باید پاسخگو باشید
    ایا این عزیزان بازنشسته که بخاطر عملکرد ضعیف شما خسته شده و خودرا بازنشسته نموده اند برای مخارج زندگی خود بااین تورم سرسام آور از کجا ارتزاق کنند حداقل کاری که شما میبایست انجام میدادید نفری 50 میلیون تومان شب عید بحسابشان واریز میکردید وتا بحال پیگیر حقوق بازنشستگیشان میبودید که اینگونه مستاصل نمی بودند
    باشد که وجدانها بیدار و به وظیفه ها در اسرع وقت بپردازید

  2. اعتراض می گوید

    خبر حقوق برخی بازنشستگان تامین اجتماعی- پنجشنبه 31 تیر ماه 1400- نیست

    مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کی پرداخت میشود؟؟ خرداد هم به نیمه رسید و
    پیرو وعده سازمان تامین اجتماعی مقرر شده بود لااقل اوایل خرداد پرداخت مابه التفاوت انجام شود ولی بازهم خلف وعده کرد…بالاخره کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    زمان واریز مابه‌التفاوت فروردین کی انجام میشود

    مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی کی حل می‌شود؟
    مابه التفاوت حقوق فروردین ماه بازنشستگان چه زمانی پرداخت میشود ؟

  3. بازنشسته99 می گوید

    سلام. ضمن ابراز تاسف برای این تشکیلات عریض و طویل با این دوست و همکار عزیزم احساس همدردی میکنم. من بازنشسته تامین اجتماعی در سال 99 هستم و حقوق ماهیانه ام در تامین برقرار شده است. لیکن ریالی پاداش از مخابرات دریافت نکرده ام و جالب اینجاست که هیچکس پاسخگو نبوده و بازی “کی بود کی بود من بودم” را در پیگیریها برایمان در می آورند. گاهی ازآن همه احساس مسئولیت خود و دیگر همکارانم نسبت به مخابرات احساس پشیمانی میکنم!!
    خداوند همه کسانی که حق الناس را رعایت نمی کنند به سزای اعمالشان برساند.

  4. اعتراض می گوید

    به مشکلات کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات رسیدگی کنید. دولت، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس وظیفه دارند به مشکلات کارکنان و بازنشستگان مخابرات رسیدگی کنند.

نظرات بسته شده است.