مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر حقوقی برای رسمی ها- 7 استان دیگر امروز واریز می شود

مخابرات ما- امروز خبر رسیده که 7 استان دیگر حقوق می گیرند.

مخابرات ما- بر اساس آخرین خبر رسیده به مخابرات ما، امروز برای کارکنان رسمی در هفت استان دیگر حقوق واریز خواهد شد.این استانها به قرار زیر است: 

  • اردبیل
  • البرز
  • کرمانشاه
  • لرستان
  • مرکزی
  • هرمزگان
  • همدان

این استانها هم قرار شده بود دیروز واریز شود اما گویا مشکلات حاشیه ای در مخابرات تمامی ندارد.مشکلاتی که در زمان اجرا یقه مسئولان اجرائی را می گیرد. مابقی استانها نیز باید منتظر روز شنبه  بمانند.

از بانک های مرتبط بابت اطلاع رسانی تشکر می کنیم.ضمن اینکه از خوانندگان خود در این استانها می خواهیم تا عصر امروز تاییدیه این خبر را برای ما ارسال کنند.

 

 

1303890cookie-checkخبر حقوقی برای رسمی ها- 7 استان دیگر امروز واریز می شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
29 نظرات
  1. علی می گوید

    سلام سر دبیر جان خدارا شکر میکنم که خنده برلبت امد خنده در این روزگار غنیمتی است امروز 6تیر حقوق نداده اند کردستان

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم علی جان

  2. علی می گوید

    سلام سر دبیر امروز 5 مرداد میبینی … حقوق نمیدهند خیلی اعصابم خرد است اخ مخابرات بی صاحب

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      کاش میتونستم اون ……. رو منتشر کنم!
      کلی خندیدم!
      در این بی پولی خندیدن هم نعمتی است

  3. رنجبر ازخراسان می گوید

    سردبیرجان بازهم خراسان رضوی ازآخر داره اول میشه چرا واقعا ؟؟؟ ماهم شدیم جزو استانهای محروم و مرزی !!!!!!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب تهران هم هست اصفهان هم هست
      آذربایجان شرقی و مخابرات ایران هم هست
      بنده های خدا همه هستن
      چی بگم من

  4. رسمی جوان می گوید

    سردبیر جان نمیخوان حقوق تهران رو بدن !!! بخدا ماهم آدمیم ، ماهم زندگی داریم ، قسط داریم قبض داریم بدهی داریم …. واقعا دیگه تحمل این وضعیت امکان پذیر نیست ۱۰ روز منتظر حقوقیم … هیچکس باورش نمیشه هنوز حقوق نگرفتیم واقعا مسخرس … خسته شدیم 😔

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      حقوق من هم ندادن!
      من می فهمم چقدر سخته.
      امیدوارم این استانهای مانده رو زودتر بدن دیگه نمیدونیم چه کنیم

  5. همکار اصفهان می گوید

    سلام سردبیرجان این ازپرداخت حقوق امروز پنجمه ماهه هنوز خبری نیست.تو مخابرات اصفهان ساختمان شماره ۲ نزدیک ۳هفتس چیلر خراب شده با کرایه کردن کولر آبی و پنکه داریم دمای چهل و خورده ای را تحمل میکنیم حقوقمونو که نمیدن نمک به زخممونم‌میپاشن بخاطره نداشتن سیستم‌سرمایش هر طبقه که بیش از ۵۰نفر کار‌میکنن را با یکی دوتا کولر تو راهرو خنک میکنن خدای نکرده ینفر مشکوک به کرونا یه عطسه بکنه تمام ساختمان درگیر میشن انشالله ازخوده همکارایه ماسک نزنمون گل بخودی نخوریم، اونوقت مدیر امور اداری که ظاهرا خودش یه حکومت جداازمخابرات ایران داره ۵۰درصد دورکاری مصوب مخابرات ایران را کرده ۲۰درصد و برای این‌ماه ۵روز دورکاری داده یعنی نه گرما و سیستم خنک‌کنندشون نه حقوق دادنشون نه اینکه خدای نکرده همکارمبتلا به این‌ویروس منحوس بشن هیچکدوم مهم‌نیست و درپاسخ به دورکاریه ۵۰درصدی که مخابرات ایران مصوب کرده میفرمایند اون‌گفتن ولی اینکه باشه یا نه را منطقه تشخیص میده ینی مخابرات ایران قوه تشخیص نداره .ازشون خواهش کنید حداقل بخاطره گرمایه هوا و مشکل زیاد بودن همکارا درطبقات واتاقهای لونه زنبوری اجازه بدن حالا که شاه بخشیده وزیر هم ببخشه و دورکاری را به اندازه ایکه مخابرات ایران بابررسی کارشناسی مصوب کرده اجرا بشه .انشالله خدا ببخشدشون

  6. mohammad می گوید

    امیدوارم منتشر کنید
    انتظار ما از شورای عالی و سایر عزیزان این هست که مردانه جلو بیایند و اقدام عملی در این راه انجام دهند. اگر بزرگواران توانایی ندارند استعفا دهند، شخص قابلی جایشان را بگیرد و یا این شورا منحل شود، همه این مسائل باعث شدند تا پرسنل مخابرات همیشه در ضرر باشند

  7. کارمند سی وسه سال خد می گوید

    باسلام.اردبیل ظهر پنج شنبه حقوق واریزشد.ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خدا رو شکر

  8. نیروی شبکه هرمزگان می گوید

    سلام سردبیر یه کمی هم به فکر حقوق نیروهای پیمانکار محلی باشید شبکه کابل هوایی هرمزگان. شرکت سازین ایده آل قشم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      صدها و هزارات شرکت در سطح استانها کار میکنن
      باور کنید در وقت 24 ساعته من نمی گنچه ببینم کجا گرفته و کجا نگرفته
      اما اگر بمن بگین دنبالش میرم و پرس و جو میکنم
      اما قبول کنید کار سختی است. شرکتها نه دفتر و دستک درستی دارند نه پاسخگویی دارند نه …

  9. حمید می گوید

    جناب آقای سلطانی
    ازقدیم نطامی ها به صراحت لهجه ورک گویی معروف بوده اند. آیا کسانی که دراین شرکت مویی سفید کرده اندلایق شنیدن مشکلات وصحبتهای جنابعالی نیستند؟ یکبارمرد ومردانه اصل قضیه ومشکل را راست و حسینی باهمه درمیان بگذارید چراحقوق بموقع پرداخت نمی‌شود؟ ایاواقعا قصدپرداخت معوقات شاغل وبازنشسته را دارید یاهمه سرکاریم؟ تکلیف قردادی های 92؟ نیروهای شرکتی؟ فقط یکبار مرد ومرد ونه و راست وحسینی گفتگوکنید.

  10. شاغل می گوید

    بهترین مدیر مهندس صدری بودن

  11. بازنشسته99 می گوید

    سردبیر عزیز با سلام و تشکر بابت تمامی زحمات و پیگیریها
    ما تعداد اندکی از بازنشستگانی که سال گذشته بصورت عادی بازنشست شده ایم تاکنون موفق به دریافت مطالبات بازنشستگی استحقاقی خود نشده ایم. باتوجه به اینکه اگر در شرکت باقی می ماندیم سرجمع سالانه هزینه بیشتری به شرکت تحمیل می شد از معاونت مالی شرکت انتظار می رود این چندرغازمطالبات ما را بعد از گذشت چند ماه پرداخت کند. سالهای گذشته که بازنشستگی تشویقی تصویب شده بود نیز معمولا مطالبات استحقاقی بلافاصله پرداخت می گردید ولی پاداش تشویقی معمولا بعد از چند ماه پرداخت میشد که متاسفانه برای ما همان حق بازنشستگی معمولی نیز پرداخت نشده. ممنون میشوم منعکس بفرمائید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم من منعکس میکنم می برم روی صفحه اصلی
      ولی به نظر من مدیر عامل و هیئت مدیره وظیفه خودشونو انداختن گردن استانها

  12. طاها می گوید

    با سلام
    جناب سردبیر بزرگوار به مدیران با اصطلاح ارشد سازمان بگوید زندگی خرج داره.
    امرار معاش زندگی ،بانک ،چک و سایر موارد مشکلات روزمره متوجه نمیشن حقوق چرا دیر می گیریم و اینکه کدام شخصی در مخابرات تصمیم به نابودی جایگاه اجتماعی و اقتصادی پرسنل گرفته
    اگر قادر نیستند بکشن کنار وقتی دو سال پیاپی سود تقسیم می کنند و نصفش به خاطر بدهی کارکنان کم و کام خود واربابان خود را شیرین می کنند ،املاک مخابرات را می فروشند. دیگر ناله بستن حساب توسط ارگان ها کاهش درآمد و عدم پرداخت حق بیمه مربوط به سلامتی کارکنان و ……دیگر حقه های انان توجیهی ندارد

  13. محمود می گوید

    از زمانی که سلطانی مدیر عامل مخابرات شد وضعیت شرکت خراب شده واوضاع پرداخت به کارکنان وانگیزه پرسنل به زیرصفررسیده .

    1. ناشناس می گوید

      در زمان صدری و سرائیان هم همین بود! اصلاً بی‌نظمی‌ها در پرداخت حقوق از دوره سرائیان شروع شد و صدری هم در چند ماه نخست فعالیتش با ژست مدیر توانا و عادل حقوق‌ها رو بیست و پنجم داد ولی به تدریج بی‌نظمی‌ها به اوج رسید و در زمان سلطانی هم پیگیری شد!
      بهره‌وری‌ها هم از زمان سرائیان شروع به آب رفتن کرد، در زمان صدری هم که حذف شد و سلطانی هم ادامه‌ده راه صدری شده!

  14. امیدوار می گوید

    و باز هم با ارزوی مرگ برای من که امیدم ناامید شد ….مرگ عزیز بیا .. چک ها و بدهی ها ..را چه کنم …با یک حقوق خشک و خالی ..و هزار گرفتاری و…وآن هم حقوقی که افتاد ب هفته بعد…. اگر این تورم و گرانی نبود میشد حقوق را بخور و نمیر تا سر ماه کشاند…اما از ۲۸ اردیبهشت تا هفته بعد یعنی ۵ تیر ماه ….یعنی ۳۶ روز با یک حقوق و تورم وحشتناک ….محض رضای خدا سرتان را بلند کنید ..

  15. یوسف لی می گوید

    سردبیر محترم . بابت وسواس و دقت وپیگیری در مورد اطلاع رسانی پرداخت حقوق همه کارکنان (رسمی ،شرکتی و بازنشستگان ) تشکر میکنم . یک دونی ای ، دوستت داریم .

  16. رزمنده می گوید

    ولی خوب میشد به ازای دیرکرد پرداخت حقوق مبلغی اضافه داده بشه !! تا اونی که ۲ روز پیش حقوق گرفته با اونی که قراره شنبه حقوق بگیره یکسان باشند.

    سردبیر از ایثار گران بفرمایید.

    1. متفکر می گوید

      میخواهید نزول خور بشوید ؟

  17. محمود می گوید

    مدیران لطف میکنند که حقوق خالی رو بدون مطالبات وبهره وری های معوقه ۱۰ ساله رو طی چندین روز تا نیمه اول ماه واریز میکنند . چطوره یه تشکر از طرف پرسنل برای مدیران فعال بفرستیم . مدیران بی لیاقت که حقشان فقط پست کارشناسی باید به آنها بدهند

  18. مهندس شبکه می گوید

    سلام، استان کرمانشاه امروز واریز شد، ممنون از سردبیر محترم بابت اطلاع رسانی.

  19. سجاد می گوید

    سردبیر جان منتظر شنبه بمانند، یعنی چی؟ یعنی منتظر تصمیم گیری در مورد زمان پرداخت بمونند یا منتظر پرداخت؟ یعنی الان قراره شنبه حقوق بقیه رو واریز کنند یا هنوز تصمیم نگرفتند؟ خدا وکیلی، شنبه پنجم ماهه! باید چه چیزی بهمدیران و سهامداران مخابرات گفت؟ کار از نفرین و ناسزا گذشته! این ها دیگه برازنده شون نیست!

    1. ناشناس می گوید

      شنبه هم گذشت و خبری نشد….
      شاید این شنبه بیاید، شاااید….!!!!!

نظرات بسته شده است.