مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پایداری خوب شبکه‌های مخابراتی برای برگزاری انتخابات مطلوب در لرستان

مخابرات ما -مدیر مخابرات منطقه لرستان از پایداری خوب شبکه‌های مخابراتی برای برگزاری انتخابات مطلوب در استان خبر داد.

مخابرات ما (مالکی)-ایسنا/لرستان – نبی‌الله شمسی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز ۲۸ خرداد روز حماسه‌آفرینی ملت ایران و بزرگوار لرستان است که با حضور سبز و پرشور خود برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بزنند و ثابت کنند که همیشه در صحنه هستند.

وی با بیان اینکه مخابرات لرستان از مدتها  پیش تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات به صورت اکترونیک در نظر گرفته است، افزود: در حال حاضر وضعیت به لحاظ زیرساخت‌های مخابراتی در استان نرمال است.

شمسی‌فر بیان کرد: با هماهنگی با مجموعه استان تمام شعبی که از طریق بستر همراه اول ارتباط آنها برقرار می‌شوند آنلاین هستند و مشکل خاصی در این راستا نداریم.

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: اکیپ‌های فنی شرکت نیز در ایستگاه‌های حساس و مهم شهرستان‌ها مستقر شدند و در تمام شهرستان‌ها کارشناسان حضور دارند و به صورت وبینار با آنان در ارتباط هستیم.

وی افزود: با پایداری خوبی که در سطح شبکه‌های مخابراتی حاکم است امروز شاهد انتخابات پرشور و حماسه‌آفرین خواهیم بود.

شمسی‌فر عنوان کرد: در چهار شهرستان خرم‌آباد، بروجرد،کوهدشت و پلدختر براساس اعلام قبلی تمام فرآیند انتخابات بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود و در حال حاضر مشکلی نداریم و وضعیت پایداری حاکم است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان خاطرنشان کرد: در مابقی شهرستان‌ها یک سری فعالیت‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که مشکل خاصی در آنجا گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: همه حوزه‌های فنی، ستادی، شبکه و دیتاحضور دارند و در همه شهرستان‌ها روسا و مدیران در محل کار حضور دارند و چهار تا بی‌اتی‌اس(BTS) سیار هم پیش بینی کردیم و اکیپ‌های گشت‌زنی نیز در سطح استان در حال تردد و گشت‌زنی هستند تا مشکلی پیش نیاید.

این مسئول گفت: در ایستگاه‌های حساس و کوهستانی اکیپ‌های فنی مستقر هستند و تاکنون مشکل خاصی نداشتیم و فرآیند انتخابات در شعب اخذ رای در حال انجام است.

1302940cookie-checkپایداری خوب شبکه‌های مخابراتی برای برگزاری انتخابات مطلوب در لرستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.