مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وضعیت شبکه ارتباطی مخابرات منطقه خوزستان نرمال و پایدار است

مخابرات ما -مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: وضعیت شبکه های تلفن ثابت، همراه و دیتا با وجود حجم بالای مصرف و استفاده از شبکه با توجه به برگزاری انتخابات در سطح استان پایدار است.

مخابرات ما (مالکی)-رحیم فلاح زاده جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: شبکه های ارتباطی و مخابراتی استان در حوزه های مختلف تلفن همراه، ثابت، دیتا و همچنین شبکه فیبر نوری با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده به منظور اجرای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  ارتباطات در سطح استان پایدار است.
وی افزود: از جمله اهم اقدامات مخابرات برای پایداری شبکه ارتباطات در روز انتخابات توسعه زیر ساخت های شبکه، تشکیل و استقرار تیم های عملیاتی در سطح ادارات استان و شهرستانها تا اتمام انتخابات،  رصد لحظه ای ارتباطات، گشت همکاران حراست در مسیرهای ارتباطی شبکه فیبر، بهینه سازی و تهیه باطری سایت های همراه، ژنراتور برق، آماده باش بودن تیم های فنی عملیاتی برای رفع هرگونه اختلال احتمالی و افزایش ظرفیت پهنای باند شبکه های ثابت و همراه است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: از ساعات اولیه شروع اخذ رأی، کمیته انتخابات مخابرات به منظور رصد لحظه ای ارتباطات استان  برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا ایجاد شد.

بر اساس این گزارش، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد به صورت همزمان در حال برگزاری است.

سه میلیون و ۶۳۵ هزار و ۶۳۵ نفر در خوزستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند که ۹۷ هزار و ۱۲۹ نفر از رای دهندگان در این انتخابات رای اولی است.

انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز در خوزستان قرار بود برای نخستین بار، همزمان با دیگر کلانشهرها، به صورت تمام الکترونیکی انجام ‌شود اما انتخابات الکترونیکی با مشکل فنی روبه رو شده و تعدادی از شعب به صورت دستی انتخابات را انجام دادند. نجاتی رییس ستاد انتخابات خوزستان پیش از این گفته بود: ۲ هزار و ۲۰۰ صندوق اخذ رای الکترونیکی برای اهواز پیش بینی شده است که از این تعداد، ۵۳۷ شعبه شهری مستقر می‌شوند و ۵۱۶ شعبه ثابت و ۲۱ شعبه سیار خواهند بود.

1302920cookie-checkوضعیت شبکه ارتباطی مخابرات منطقه خوزستان نرمال و پایدار است

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.