مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

چه خبر است! هر کسی ملکی را به سمت خودش می کشد!

مخابرات ما– تنها جایی که می توان همه چیز را صادقانه در گزارش ها ملاحظه کرد حسابرسی های سالیانه است.بخش هایی را با هم نگاه می کنیم.

مخابرات ما– اطلاعات و صورت های مالی تلفیقی شرکت مخابرات ایران که اخیرا توسط این شرکت منتشر شده گزارش های بسیار جالبی دارد.این گزارش ها نشان می دهد هنوز پس از گذشت بیش از یک دهه از خصوصی سازی مخابرات، صاحب برخی املاک مشخص نیست! در مواردی مخابرات ملک را تصاحب کرده اما دولت خود را صاحب آن می داند در مواردی که وزارت ارتباطات در دوره وزیر قبلی با لشکرکشی املاک و ساختمانهایی را در اختیار گرفته اما واضح است که  مخابرات خود را مالک آن می داند.

 

به هر حال فعلا در مقابل قانون همه صبوری کرده اند تا تکلیف نهایی روشن شود.البته زیان این صبر آسیبی است که به این اماکن می رسد چرا که تا مالک آن معلوم نشود کسی برای نگهداری هزینه نمی کند.

 

فهرست این املاک در صورت تلفیقی مخابرات به صورتتصویر زیر آمده است:

در ردیف 11 ملکی به نام دانشکده مخابرات در ترمینال غرب تهران و مجتمع اداری و دانشگاهی فولاد شهر اصفهان، توسط وزارت ارتباطات تصرف و اسناد مالکیت مجتمع اداری و دانشگاهی فولاد شهر اصفهان به نام آن وازرتخانه صادر گردیده است.

نمی دانم نامش را چه بگذارم! راستش حافظه تاریخی من نسبت به تصرف این املاک خاطرات خوبی به یاد نمی آورد.حالا حداقل باید خوشحال باشیم که برای بقیه املاک بدنبال راهکار قانونی هستند و شبانه تصرفش نمی کنند.

بندهای بعدی نیز ذکر همین اختلافات است. اختلافات مالی که منجر به بستن حسابهای شرکت مخابرات شده است از سال 1397 حل نشده و به  سال های 1399 و 1400 کشیده شده است.انگار صرفا این دو باید به زبان قانون با یکدیگر صحبت کنند.

روزی روزگاری، در زمان خصوصی سازی مخابرات دو گروه با هم هم مسیر بودند.خصوصی کنندگان مخابرات و وزارت ارتباطات به نمایندگی از دولت.

در همان سالها بخاطر داریم که همه چیز با مصالحه و زبان خوش حل و فصل می شد.هر جا لازم بود تصمیمی گرفته شود به آینده حواله می شد.خلاصه در روزگار گل و بلبل دولت و مدیران مخابرات در یک نوشته دقیقا گفتیم:

حالا فروشندگان مخابرات و دولت با هم ساخته اند تا مخابرات را بفروشند.فعلا با هم رفاقت می کنند.اما بهتر است رفاقت را کنار بگذارند و همه چیز را روشن و شفاف بین خود روشن کنند.از جمله پول مردم در مخابرات ثابت و همراه اول، زمین ها و املاک موجود و …. تا در روزی که بین این دو گروه رابطه غیر دوستانه می شود شمشیر در نیاورند!

ما گفتیم!

اما بیش از اندازه یک معامله با هم رفاقت کردند تا اینکه امروز در دوران روابط غیر دوستانه روی هم شمشیر بکشند!

هنوز هم دیر نشده است.بنشینند با یکدیگر این مشکلات را حل کنند پیش از آنکه دارائی مخابرات بابت حق العمل وکیلان به هدر برود.

پیش از مجمع  نمی شود این مشکلات را حل کرد؟

 

1299780cookie-checkچه خبر است! هر کسی ملکی را به سمت خودش می کشد!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. mehdi می گوید

    سلام
    این عملکردها نشان بی مدیریتی،مدیران پر ادعا است.

  2. علی می گوید

    اقای سردبیر لطفا اطلاعات غلط به خورد مخاطبین ندید ساختمان پروژه مجتمع دانشگاهی مخابرات واقع در فولاد شهر اصفهان بنام مخابرات هست و هر ماه هم هزینه های جاری و سرمایه ای انجام میشه تنها مدعیش وزارت اطلاعات بود که با پیگیری تیم حقوق ادعاش رد شد..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست من
      گزارش مجمع است ها!
      گزارش تلفیقی! از روی آسمون نیاوردمش

نظرات بسته شده است.