مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سنوات و ذخیره مرخصی پایان سال (99) شرکتی ها،فعلا در برنامه پرداخت نیست

مخابرات ما- شما سوالات زیادی در مورد پرداختهای پایان سال شرکتی ها داشته اید.تماس های تلفنی هم در این مورد بوده است.اما …

مخابرات ما- امیدوار بودیم پس از پرداخت حقوق کارکنان، شرکت مخابرات ایران بتواند به معوقات پایان سال بپردازد و حداقل سنوات و ذخیره مرخصی نیروهای شرکتی را پرداخت کند.اما ظاهرا ممکن نشده است.

خبر رسمی که می توانیم برای شما بنویسیم این است که فعلا پرداخت سنوات و ذخیره مرخصی و… (پرداختی های پایان 99)  در ردیف پرداختهای مخابرات نیست یعنی فعلا  بیش از حقوق نمی تواند پرداخت کند. در نگاه اول این پرداختی ها به پایان سال منتقل شده است.

اما خبر غیر رسمی و توجه به اخبار و رخدادها ، بنا به تجربه ام چنین نشان می دهد که ظرف دو تا سه ماه آینده شرایط چنین نخواهد ماند و بهتر خواهد شد.آن زمان مخابرات خواهدتوانست به مطالبات بپردازد.تاکید میکنم  این پاراگراف آخر صرفا برداشت من است به عنوان سردبیر شما.

 

باید اضافه کنم دراین شرایط، تمامی پرداختها برای تمامی اقشار کارکنان مخابرات فقط متوقف شده است به حقوق.در این شرایط مخابرات به چیز دیگری (مطالبات) فکر نمی کند.

 

آرزو می کنیم این شرایط سخت و دشوار، بند و بست حسابها، دشمنی سهامداران، روزگار سخت کارکنان و کارگران بزودی رو به بهبود باشد.

 

 

 

 

1293380cookie-checkسنوات و ذخیره مرخصی پایان سال (99) شرکتی ها،فعلا در برنامه پرداخت نیست
39 نظرات
  1. خدمات اولی بیرجند می گوید

    ….. کلاه میبافد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      طبق قوانین جاری کشور نمی تونم منتشر کنم

نظرات بسته شده است.