مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دختران ICT از روز جهانی دختران و ICT بنویسند!

مخابرات ما – یک روز اسمی دیگر بنام روز دختران و ICT در تقویم! اما یک روز واقعی می شود اگر ….!

مخابرات ما- در تقویم جهانی، روزی بنام روز جهانی دختران و ICT  نامگذاری شده است تا دختران از فضای ICT  جا نمانند. البته در کشور ما دختران در علم و فناوری هرگز عقب نمانده اند اما واقعیت این است که امکانات به شکل مناسب تقسیم نشده است. دختران در سمت ها و فعالیت های تعیین کننده به حساب نیامده اند همچنانکه پسران هم به حساب نیامده اند.

همایش روز دختران و آی‌سی‌تی روز پنج‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه ۹۸ به همت سازمان فناوری اطلاعات در باغ کتاب تهران برپا شد. دوتصویر از این مراسم را ببینید. در ضمن به یک سوال ما پاسخ بدهید : آیا دختران در ICT  در کشورمان سر جای خودشان ایستاده اند؟

 

لطفا از شعار خودداری کنید.

در این صفحه دو نفر از دختران و بانوان گرامی، هدیه سردبیری دریافت خواهند کرد.

1292390cookie-checkدختران ICT از روز جهانی دختران و ICT بنویسند!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. رنجبر ازخراسان می گوید

    تاوقتی به فرشتگان ودختران مظلوم وباحیای ایرانی بانگاه جنسیتی درجامعه بیندیشیم هیچ پیشرفتی در امور فرهنگی و مهندسی و خانواده موفق نخواهیم داشت

  2. ساناز می گوید

    پخش رسانه‌ای یعنی ict هست. بقول دوستمون هیچ وقت در رسانه های کشور که در حوزه ict هست حرف امیدوار کننده ای واسه دخترها نشنیدیم . هیچ وقت از دختران موفق در زمینه علمی در هر سنی … تجلیل نشد نهایت یه تعداد سلبیریتی بود که اونا هم حرفشون فقط مختص به خودنمایی…. . در همه برنامه های تلویزیون تمجید از مردان وزیر مرد رییس جمهور مرد …. همه چی مرد هیچکس به اندازه مردان ایران دختر ها را در رسانه تمسخر نکرد. بیس و ساختار این کشور اشتباه هست !!!!!!!!!!!

  3. مخابرات می گوید

    مگر دختران در این مملکت ارزشی دارند؟ اصلا در کشوری که به دختر تحصیلکرده اش انگ تاریخ مصرف گذشته می زنند این همایش ها معنی نداره. مسئولا مملکت نیاز هست به اطراف خودشان نگاه کنند ببینند با روح و روان یک دختر چه کارها که نکردند!!!!!. آون علمای گرانقدر شبکه ملی که موقع افطار همیشه دم از ازدواج در چهارده سالگی میزنه و افکار کم سواد جامعه را با خود همراه میکنه در قبال همه دختران مسئول هست و اینکه جامعه ای که کل موفقیت های یک دختر را به ازدواج با مردها اغلب نادان تصور میکنه ادعای روز دختر نداشته باشه دخترها در این کشور مرده متحرک هستند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اگر میشه لطف کنید محلی حرف بزنید که بتونیم گفتگو کنیم
      دختران و ict . کلی گفتن باعث میشه از محیط آی سی تی خارج بشیم

نظرات بسته شده است.