مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نامه ای سرگشاده به وزیر ارتباطات : مدت کوتاهی وقت دارید تا دعای ما بدرقه راهتان شود

مخابرات ما – یکی از مخابراتی ها نامه ای سرگشاده خطاب به وزیر ارتباطات نوشته است.خواسته او چیست؟

 

ایشان در نامه ای که در بخش کامنت ها و دیدگاه های مخابرات ما منتشر کرده است به وزیر ارتباطات خاطرنشان کرده است که زما ن بسیار کوتاهی تا پایان وزارتش مانده! لذا باید به سرعت کاری را انجام دهد که ….

پرنده آبی

سلام
جناب آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات

۱۷ سال است تعرفه های مخابراتی افزایش نداشته است و بعد از خصوصی سازی هر کسی از راه رسید از این گوشت قربانی ( مخابرات بدبخت) قسمتی را برداشته است. یک زمانی ما مخابراتی ها بعد از شرکت نفتی ها بالاترین اشل حقوقی را داشتیم اما اکنون بلائی امثال شما به سر مخابرات… نه بهتر است بگوئیم به سر کارمندان مخابرات آورده اید که به نون شبشان محتاج شده اند و هر روز روز شماری می کنند ببیند این ماه حقوق به حسابشان ریخته میشود یا نه؟
جناب وزیر اینکه ارتباطات سیار را از ثابت جدا کرده اند و سود آن را می برند و ثابت را ضرر ده نشان می دهند کاملا درست است اما اگر میتوانید جلویشان بایستید و مجبورشان کنید این دو را ادغام کنند اگر در توان خودتان نمی بینید تا وقت باقی است قدم خیری بردارید و این قائله را خاتمه دهید و بیش از ۷۰ هزار کارمند رسمی و غیر رسمی را با افزایش تعرفه نجات دهید.
به نظر شما تا کی میتوان به این روند ادامه داد و باعث نابودی زیر ساخت های کشور شد؟ شاید سهامدار عمده مخابرات ( که به رایگان مخابرات را بدست آورده است) دلش نسوزد آیا شما به عنوان دولت باید تیشه به ریشه مخابرات و زیر ساختهای آن بزنید ؟
جناب آذری جهرمی عزیز وزیر جوان دولت تدبیر امید مدت کوتاهی وقت هست تا دعای خیر ما بدرقه راهتان شود. لطفا عجله کنید وقت تنگ است.

نظر شما چیست؟

وزیر ارتباطات در آخرین گفته هایش از همگرائی ثابت و سیار ذکری کرده است اما آیا همگرائی همان خواسته مخابراتی هاست؟

 

1288810cookie-checkنامه ای سرگشاده به وزیر ارتباطات : مدت کوتاهی وقت دارید تا دعای ما بدرقه راهتان شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
26 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام.بالاخره جلو ضرر را بگیرند سود ملی است.دعواهای سیاسب نخابرات را به پرتگاه برد.ماهم هزار از هزار فرسنگی پیام دادیم لیکن جوان است و زیربار نرو.خداراشکر بازهم تا رمقی مانده عجله کنند.دیت از لجبازی وباند بازی بردارند ونام نیکی همچون پدرشان که فدای اب وخاک کشور وشهید شدند وروحشان شاد باشد. حرکتی مردانه جهت توسعه.پیشرفت.ودرکنار ان حق وحقوق ابوابجمعی رابگیرند وبدهند ویادگار بگذارند.امروزه اقای ابراهیمی مدیر عامل سابق راه کارگزاران را هموار وهزاران خانواده دعاگویشان هستند اقای وزیر حقوق بازنشسته ها را پرداخت کند ونیروهای شرکتی را تصمیم به تبدیل قرار داد میتقیم کند ثابت وسیار را ادغام کند تا همراه وهمواره مشکلات ناشی از این بی هماهنگی ها حل وفصل گردد.امیدوارم پند پدرانه پیرمرد موسفید 31 سال سابقه وعزلت نشین را همگی گوش بدهند اگر ضرر کردند بنده را محاکمه وبه کویرلوت تبعید کنند.ارزوی سلامتی برای همه مردم عزیز وطنم وبدور از کورونا. شادکام وسالم زندگی کنند.ارادت ویژه..

  2. ناشناس می گوید

    گاهی اوقات با یک تصمیم اگاهانه می توان هم دنیا را داشت و هم اخرت را

  3. ناشناس می گوید

    باسلام ،تازمانیکه سیتیم این جوری باشداگرتعرفه هم بالارود توفیقی حاصل نخواهدشدمگرواقعا”انقلابی درمخابرات رخ دهدوکلیه مدیران ومسئولان تغییریابند

  4. ناشناس می گوید

    خدا هم از ایناس

  5. ناشناس می گوید

    دوست عزیز نامه ی خوبی بود ولی شما وقتی نتیجه میگیری که این نامه رو به یک آدم مخابراتی بزنی وگرنه نه وزیر ونه مدیر عاملش و….. هیچ کدام مخابراتی نیستند و قول شما مسئول تقسیم گوشت قربونی هستند.

  6. مهدی می گوید

    سلام سر دبیر
    واقعا هیچ خبری نیست
    بیست و پنجمه
    خدایا چیکار کنم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      از روز شنبه دنبال خبر میرم
      واقعا خبری نبوده تا الان

  7. ناشناس می گوید

    خوب باید ببینیم ایشون اصلا به دعا اعتقادی دارند یا نه؟

  8. ناشناس می گوید

    باسلام سر دبیر جان این حضرات اومدن از سفره مخابرات چیزی ببرن نه اینکه نونی تواین سفره بزارن خدا باعث وبانی این وضعیت مخابراتو بفرسته تو لیگ دسته اول فوتبال

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ببره توی لیگ روستایی

  9. ناشناس می گوید

    لاشه مخابرات را بردن الآن که دیگه استخوانشم پوسیده،یازده سال دربدری کشیدیم چشم به این سه ماه دوختید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      آدمیزاد به امید زنده است
      ضمن اینکه همه ما فقط چشم ندوختیم بلکه تلاش هم می کنیم

  10. ناشناس می گوید

    ایشان کامالاً درست فرموده اند ما هم با او هم فکر و هم نظر هستیم . اما امیدواریم مسئولین محترم بویژه وزیر محترم توجه فرمایند!!!!

  11. Me می گوید

    این امام زاده سالهاست که شفا نمیده
    قربانی دعواهای جناحی هستیم
    دعوا های خاله زنکی
    چرا آب و برق و گاز می تونند افزایش تعرفه بدن؟ ولی مخابرات نه؟
    چون از سهامداره عمده خوشتون نمیاد؟ هم جناحی یا هم فکرتون نیستن؟
    ما بچه طلاق هستیم. طلاق بین مخابرات و دولت. هم سهامداره عمده الان خوشه و هم دولت
    ماهستیم که بیچاره شدیم
    علی برکت الله

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حرفتون خیلی جالب بود
      ما بچه های طلاق هستیم!

  12. عبدا... می گوید

    باسلام
    برادر بهتربود بفرمایید شما به مخابرات کارنداشته باشید همه کارها خودش درست میشود…..

  13. ناشناس می گوید

    ایشان از کسانی بود که مخابرات را به آتش کشید.الان هم یک مزرعه سوخته تحویل وزیر بعدی میدهد. بعضی وزرای غیر اقتصادی و بی انصاف دولت دلشون خوشه که در طول مدت وزارت ، خدمات وزارت متبوعشان افزایش قیمتی نداشته ! (آن هم در مملکتی که همه کالاها و خدمات ده برابر افزایش قیمت داشته) مخابرات روزهای سختی در پیش دارد…..

  14. ناشناس می گوید

    یک دو سه
    اظهار عجز در برابر ظالم مکن
    اشک کباب موجب طغیان آتش است

  15. ناشناس می گوید

    سلام
    کچ فهم ولچباز ترین وزیر دوران پس انقلاب ….

  16. ناشناس می گوید

    سلام سر دبیر محترم اگه اینا میخواستند کاری بکنند وضع مملکت این نبود .

  17. مخابرات اشغالی می گوید

    چون نظر ما را خواسته اید عرض میکنم: با آن قسمتی که به جای ادغام درخواست افزایش تعرفه را کرده اند موافق نیستم. چون اگر تعرفه هزار برابر هم بشود چیزی به ما نمی رسد. فقط بخشی از اشتهای سیری ناپذیر این جماعت را جواب خواهد داد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اصولا افزایش تعرفه درآمد را بالا نخواهد برد.
      حتی اگر تعرفه 2 برابر بشه درآمد 20 درصد هم بالا نمیره
      باید شکل محاسبه برگرده به قبل
      و سیار برگرده به خونه خودش

      1. همكار می گوید

        سلام
        سیار برگرده خونه خودش و افزایش تعرفه ها صورت بگیره هیچ فرقی به حال من و شما و سایر همکاران نداره و هر انچه که سود ببرن میریزن تو حساب های خودشون
        شرکت هارو خصوصی کردن که خودشون بشینن رو صندلی هیات مدیره و تا میتونن بخورن و برای خودشون و خانوادشون منفعت کسب کنن و در نهایت با پایان دوره کاریشون برن از این خاک و هر چی به تاراج بردن رو اونجا خرج کنن و به ریش من و شما بخندن
        رهبری بزرگوارن فرمودن این نحوه اجرای خصوصی سازی اصلا مد نظر ایشون نیست و قبول ندارن
        در بازه زمانی فعلی تنها اتفاقی که میتونه تا حدودی مخابراتو از وضعیتی که هست نجات بده اینه که دولتی بشه و از دست سهام داران نجات پیدا کنه و لاغیر

  18. امیر می گوید

    دوست عزیز شرکت نفتم دیگه مثل قدیم نیست فقط مناطق جنوب یا پتروشیمی و پالایشگاه رو نبینین الان کارمندای رسمی شون حقوقشون خیلی پایینه پدر بنده سال پیش از شرکت نفت بازنشسته شد

  19. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    نوش دارویی وبعد از مرگ سهراب امدی . امدی جانم به قرباند ولی حالا چرا . حالا که من از پا افتاده ام چرا؟ جانم از وقتی شرکت مخابرات بدون کارشناسی درست . واز روی میل ومن در اوردی به بخش مثلا فلانی واگذار شد تیشه به ریشه مخابرات زدنند ورفت . درست بشو نیست نه که وزیر رییس وزیر هم کاری از دستش نمیاد. تازه وزیر به فکر پست اینده خودش است . مخابرات چه . جانم گذشت .مگر چه بشود .

  20. هستی می گوید

    سلام جناب سردبیر ای بابا اگه اینا کاردرست کن بودند الان وضع مخابرات این نبودماکه هرروز برای صدری وجهرمی داریم دعامیکنیم امیدوارم خدا هم دعای ماروقبول بفرمایندتلهی امین

نظرات بسته شده است.