مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شرکتی که زیان ده است با چه عقل و منطقی برج دو قلو می سازد

مخابرات ما- این هم نوشته دیگری از یکی از اعضای سایت.البته به انتخاب سردبیر بوده است ولی اگر با من بود، انتخاب کار بسیار مشکلی می شد.

این نوشته در ذیل مطلب زیانده بودن مناطق مخابراتی نوشته شده است.لازم به ذکر است که این نوشته ها نظرات خوانندگان سایت است والزاما نظر مخابرات ما محاسبه نمی شود.

حق گو می نویسد:

در طی این سالها ، کی و چه زمان یک آمار درست و واقعی از سوی صاحبان قدرت و سهام عمده مخابرات خصولتی شده داده شده است که این دومین باشد ؟

چرا اشاره نفرمودید به اینکه شرکتی که زیان ده است با چه عقل و منطقی برج دو قلو در آن حد و اندازه و با ان هزینه های نجومی باید بسازد ؟ شرکتی که خریدار آن برای پرداخت اقساط خریدش ملک حراج می کند و می فروشد و برای پرداخت مطالبات کارکنان خودش هزار مکر و حیل براه می اندازد با چه عقل و منطقی به یک تیم فوتبال کمک فراوان میلیاردی بصورت مکرر می نماید؟
شرکتی که زیان ده است چرا باید اضافه کاری مدیرانش از حقوق سه کارشناس بیشتر باشد ؟ آن هم در دنیایی که مدیران ارشد شرکت هایی مثل IBM صرفا دو برابر یک کارشناس فنی دریافتی دارند .

شرکتی که زیان ده است و مشکل دارد با چه دلیل و عقل و منطقی دستمزد به مسئولین رده بالای وزرات کار یا بازنشستگانش بپردازد ؟
شرکتی که زیان ده است چرا باید شرکت همراه را بعنوان گوشت برای خودش و از مابهتران بردارد و استخوان را برای شرکت تلفن ثابت که همه سرویس های همراه اول را انجام میدهد بگذارد ؟ اصلا همراه اول چرا باید از تلفن ثابت منفک شود ؟

در نهایت جناب سردبیر

من قطع به یقین به این رسیدم که هیچ اختلافی بین وزیر و صاحبان سهام عمده مخابرات و ستاد فرمان اجرایی امام نیست ،

هیچ ناهماهنگی ندارند باهمدیگر ، همشون دست شو در یک کاسه است و همشون یک شکل و یک دل و هماهنگ هستند و رمز کاراینجا است که ما نمی دانیم چه در ذهن دارند ؟

چرا این بازی اختلاف و تعرفه را راه انداخته اند ؟ در مقابل شخصی مثل رئیس ستاد اجرائی ، کدام وزیر منجمله ارتباطات کاره ای است که بتونه بگه نه ، من تعرفه افزایش نمی دهم ؟ تا حق مردم را حفظ کنم ؟ سازمان تنظیم مقررات مگر در این ممکلت کاره ای است که برای افزایش دادن یا ندادن تعرفه تصمیم بگیرد ؟ وقتی که صاحبان قدرت فعلی مخابرات  بخوان کاری بکنند ، خواهند کرد و این امر در طی این سالها مکرر اتفاق افتاده است و این جاست باید جهت رمز گشایی دنبال این باشیم که چه در ذهن دارند ؟ دنبال چه هدف بزرگتری هستند ؟

مجموعه مخابرات کسر در آمد ندارد و آمار ها فیک و دروغ هستند و مخابرات در آمد کافی دارد ، این درآمد ها در جای دیگر غیر از مخابرات سردر می آورد و باید بگوییم برایش کیسه دوخته اند و به راحتی از جیب مخابرات و کارمندانش می رود مثل بلایی که در بورس سر مردم آوردند و همه مسئولین دنبال حل مشکل بودند به ظاهر اما نتیجه تا به امروز چی شد ؟

جالب است بدانید در مراکز استان ها بادر آمد یک مرکز ۵۰k می توان مطالبات و حقوق بسیاری از کارکنان مجموعه را به راحتی پرداخت نمود . آیا یک بار فیش تلفن ثابت صد نفر را در شهری که زندگی می کنید بررسی کردید ؟ می دانید هر تلفن ثابت درماه چقدر در آمد دارد ؟ یک بار میانگین این رقم ها را برای دهها میلیون تلفن ثابت و همراه در کل کشور حساب کردید که بدانید مخابرات ایران غرق در آمد است ؟
من این آمار ها را فیک می دانم ، کاری به این هم ندارم که این مدیران دنبال چی هستند اما این را قطع به یقین می دانم که حسن نیت ندارند و حرف شان با عمل شان یکی نیست و این یکی از صف منافقان است که در قرآن و کلام پیامبر گرامی اسلام به آن اشاره شده است ..

 

1286980cookie-checkشرکتی که زیان ده است با چه عقل و منطقی برج دو قلو می سازد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. رضا می گوید

    شرکت مخابرات کلی درامد داره همه جا افزایش حقوق ۵۰ درصد داشتن و وزارت بهداشتو علوم هم افزایش ۱۳۰ درصد حقوق اما مخابرات چی نه تنها افزایش اینچنینی نداشتیم کلی معوقات حق جذب و بهره وری ۹۸ و ۹۹ و معوقات رفاهیات و …را هم بدهکارن بیمه هم که اصلا هیچی نمیده حقوقارم تا ۱۰ هرماه با تاخیر میدن..اونوقت چه انتظاری از کارکنان دارین آیا بنظرتون کارکنان با اینهمه مشکل اقتصادی میتونن درست کار کنن به یقین یه مدت دیگه مخابرات کاملا ازبین میره و کشور از لحاظ ارتباطات و فناوری بسیار ضعیف خواهد شد اونوقت دیگه نیروی کاربلد هم نخواهید داشت

  2. رضا می گوید

    دقیقا این نظر اکثر مردم وکارکنان هستش! وقتی به مردم می گیم مخابرات پول نداره بهمون می خندن

    1. نمیدونم می گوید

      مخابرات تنها ارگانیست ک تو کرونا سود کلان برد

  3. رنجبر می گوید

    درود بر شرفت جناب حق گو
    وای بر کسانیکه سرمایه ملت و زحمات چندین ساله همکاران مخابرات را با خصوصی سازی برباد دادند و چنین مشکلاتی برای همکاران وخانواده ها مخصوصا بازنشستگان را فراهم اوردند

  4. میخوام برای همیشه از مخابرات برم می گوید

    سلام جانا سخن از دل ما میگویی
    منتها کبک سانان برف مصنوعی زیانده را خود ساخته و پرداخته کردند تا خلق هوشیار مخابراتی را بفریبند و حق و حقوق و مطالبات من و شما را به یغما ببرند و جنگ زرگری را انداخته اند تا حق بجانب جلوه کنند
    عمو پادشاه لخت است ما لباس زربفت نمیبینیم

  5. ناشناس می گوید

    به قول میرزا آقا خان نوری اگر برای ما آب نداره برای عده ای نون داره

  6. بازنشسته رسمی می گوید

    سلام برسردبیرمحترم و همکاران آقای حق گودرود و سلام برشما آفرین درطول ۱۱سال خصوصی سازی اولین و آخرین حرف و حقیقت را گفتی ودیگر جای شک و شبه ای وجودنداردتمامی این مطالب بالا به یقین صحیح میباشدودیگرجای فکرکردن وجودندارد والسلام.

  7. خدمات اولی از یاسوج می گوید

    آفرین به شما و درود و هزاران درود به سردبیر بابت انتشار این پست

  8. خدمات اولی می گوید

    سلام . بخدا گرفتاریم از پرداخت‌ها بگین اگه نمی خواستین پول بدین چرا فیش ها رو گذاشتین. بخدا حساب کردیم . به بدهکارها، به اقساط بانکی چی بگیم به قرآن دیگه صبرمان تمام شده چقدر عذاب بکشیم

  9. ناشناس می گوید

    مدتهاست عملیات عمرانی برج ها متوقف شده. من که هر روز از کنارشون رد میشم میبینم هیچ خبری نیست. تنها فرقی که کرده اینه که تابلو زدند برج های شهید سلیمانی! یک کار ناقص رو تابلو زدند به اسم شهید سلیمانی که به نظرم توهین به شهید سلیمانی است.

  10. ناشناس می گوید

    با سلام به آقای حق گو:حق گو جان مشکل مخابرات یا بطور کلی کشور این است که می خواهند ملتی کار کنند وامتی بخورند؟

  11. علی می گوید

    حرفت منطقی است شرکت زیانده نیست خصوصی نیست فقط برای نخوان پول پرسنل بدن یا نیرو استخدام کنن این نقشه ها میکشند

نظرات بسته شده است.