مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- آقای مدیر عامل خیل انتصابات مشاورین مختلف در این چند ماه چه نتیجه ای داده است؟

مخابرات ما- آنچه این بار انتخاب کرده ایم مطلبی طولانی و جالب از سوی یکی از اعضای سایت است.او شرایط جاری را در نامه ای به مدیر عامل تشریح می کند.

 

بهزاپ

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ در ۶:۳۳ ق.ظ

سخنی با مدیر عامل محترم و تیم مشاوران محترم شان ؛

جناب مهندس سلطانی چند ماه از از حضور جنابعالی و مجموعه مدیریتی جدید در مخابرات ایران می گذرد و متاسفانه آنطور که انتظار می رفت و می رود چشم انداز خوبی از تغییرو تحولات مورد انتظار در جهت بهبود فضای کار ،تلاش و افزایش درآمد شرکت و رسیدگی به مشکلات همکاران دیده نمی شود !
در این اوضاع و احوال شرکت که شما بهتر از دیگران بر عمق مشکلات آن آشنا هستید ، متاسفانه دیدگاه مسلط ،نگاه و تفکر عدم اعتماد به مدیران و نیروهای توانمند داخلی و حفظ وضع مدیریتی موجود به خوبی مشهود هست ،خیل انتصابات مشاورین مختلف در این چند ماه خود تاکیدی بر این مدعا هست ،هر چند بکار گیری محدود مشاوران آن هم با تخصص بسیار بسیار بالا در حوزه های خاص در جهت گشایش برخی امور هم امری معقول و و پسندیده هست ،اما روش فعلی ،تنوع و تعداد انتصابات جنابعالی در ستاد و در شرکت ها بخصوص مشاوران بهت و تعجب فراوانی برانگیخته ، !

آقای مهندس سلطانی گرامی ؛مدیران با تجربه و متخصص ی به مراتب توانمند تر ی در مخابرات هست که نمی شود اسم همه آنها را در این یادداشت آوردافرادی مثل مهندس امامی ،دکتر قضاتی ، مهندس پور شاکر ،مهندس جعفری ،دکتر عسگری راد ، دکتر حسینی ،مهندس زارعی و بسیار ی دیگران نخبگان در ستاد و مناطق کشور حضور دارند که در زمان مدیران قبلی برکنار و بایکوت شدند ،اکنون چرا باید به عنوان کارشناس و در امور غیر مرتبط در گوشه ای از ساختمان های شرکت روزگار بگذرانند ؟!این در حالی است که کارکنان هر روز شاهد ورود مشاوران و چهره های جدید به مجموعه و همچنین با کمال تاسف تثبیت برخی مدیران ناتوان قبلی باشند ؟، پیشنهاد موکد می کنیم نگاهی به ظرفیت های داخلی شرکت داشته باشید ‌حداقل یکبار با این بزرگواران و یا نیروهای توانمند دیگر شرکت هم دیدار داشته باشید و نیم نگاهی به رزومه و توانمندی آنها هم داشته باشید

 

نوشته های شما، صرفا نظر خوانندگان و اعضای  سایت است و ربطی به مخابرات ما ندارد اما بواقع این شرکت نیروهای بسیار توانمندی دارد که با حضور مشاوران نو رسیده به حاشیه رفته اند. اسامی گفته شده بخش کوچکی از این شرکت است.

 

1286910cookie-checkشما نوشته اید- آقای مدیر عامل خیل انتصابات مشاورین مختلف در این چند ماه چه نتیجه ای داده است؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. کارمندرسمی می گوید

    سلام شخصاباآقای علی مطهری کارکردم وسپس ونماینده مجلس،قائم مقام شرکت مخابرات ایران وچندمعاونت کارکرده وبرتجربیات قبلی اش افزوده اما ایشان درگوشه ای بعنوان کارشناس هستندهرچندایشان حداکثرحقوق مزایای رامیگیرن وشایدخیلی هم راحت هستن اما شرکت متضررمیشود،چطوربابودن امثال ایشان مشاورازبیرون میارن ؟

  2. ناشناس می گوید

    این مطلب رد گم کنی هست در زیر سایه اسم آقای مطهری ایامی عجیب غریبی وجود دارد که ضعیف هستند

  3. مطهری می گوید

    از نظر لطف دوستان سپاسگزارم. علاقه ای به مطرح شدن اسمم ندارم.لطفا دوستان عزیز و مدیریت محترم سایت خواهش بنده را بپذیرندو مطالبی را که مستلزم ذکر نام حقیر هست درج نفرمایند. با تشکر و پوزش

  4. ناشناس می گوید

    اولا مشاورها و مدیران باید از افراد مورد تایید همین مشاوره‌ا باشند که خودشان آنقدر ضعف دارند که بیشتر به مشاور نیاز دارند ثانیا در نام‌هایی که برده اید بعضی ها کا نامه سیاهی دارند ….
    عزت زیاد

  5. ناشناس می گوید

    ماجرای مهندس مطهری خیلی جالبه
    اوایل آقای صدری از معاونت استعفا داد و آقای صدری هم تبعیدش کرد کارشناسی مرکز آموزش
    اگر این بلاها سر مدیرا میاد که خدا به داد ما کارمندا برسه

    1. کارمندرسمی می گوید

      مدیریت جدیدبه چه علت ازمعاون بازنشسته ومشاورقراردادی استفاده می کنه که باعث تحمیل ده ها میلیون هزینه درماه به شرکت میشوند؟
      درحالیکه افرادشایسته دربدنه مخابرات وجودداردوهمکاران اسامی بعضی ازآنهاراذکرنمودن

  6. ناشناس می گوید

    به ایشون ظاهرا سمت مدیریت استان البرز پیشنهاد شده بود. قطعا با توجه به سوابق ایشون پیشنهاد مناسبی نبوده. چندین درجه پایین تر از سمت های قبلی ایشونه.
    سردبیرجان من اتفاقا میخواستم این پیشنهاد رو بدم این مطلب یادم انداخت. به نظرم از کاربران و خوانندگان سایت بخواهید که مدیران پیشنهادی معرفی کنند. خود کارمندان بهتر از هر کسی مدیران رو میشناسند و با توانایی های اونها آشنا هستند. هر کس تجربه خودش رو از مدیرش بگه. کاش خود شرکت از کارمندا نظرسنجی میکرد.

  7. رحمان می گوید

    باسلام مطلب جالب وبجایی بودواقعن آقای دکتر علی مطهری انسانی شریف متخصص صادق وبسیارتوانمند میباشندوجای ایشان درراس مخابرات خالیست

  8. ناشناس تنهايي می گوید

    ایکاش دوست عزیز نویسنده مولفه های لازم لرای یک مدیر و مشاور موفق را ذکر می نمود و بعدا شخصیتهایی را که نام بردند با این مولفه ها تطبیق می کردند و آنگاه نتیجه می گرفتند که آیا آنها مستوجب برکناری و بایکوت بودند و یا خیر ؟
    صرفا نباید اقدامات مدیران قبلی را در عزل و جابجایی مدیرانرا موضوعی شخصی و در جهت عقده گشایی ها قلمداد کرد چه بسا شرایط و مقتضیات سازمان آنگونه ایجاب میکرد. همچنانکه این چرخه در دوران مدیران فعلی نیز تکرار شده و پس قردا معزولین امروزی نیز آیا از مدیران فعلی باز شاکی خواهند بود؟

    1. صاحب خبر می گوید

      ای کاش این اتفاق می افتاد تا معلوم می شد که ارتقای کی به رفاقت به وزیر برمی گردد کی به نمایندگان مجلس و کی به نهادها و چه کسانی مینی بوسی ، اتوبوسی و گاهی هم قطاری وارد این مخابرات شدند و چه کسانی ……

نظرات بسته شده است.