مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ویژه سردبیر- حلقه تکراری مشکلات، امنیت کاری و خانوادگی برای کارکنان! بخش اول

مخابرات ما (سردبیر) – حرف هایمان تکراری شده است چون حلقه مشکلات تکراری است.گویا هرگز راه نجاتی از معضلات و مشکلات نداریم! انگار قرار نیست یک مشکل، یک آفت یا یک رنج در جایی تمام شود و به پایان برسد!

 

دلیل آن کاملا واضح است! همه می دانیم! ما برای گذران امروز زندگی می کنیم نه برای ریشه کنی مشکل!

فرضا در مورد کرونا، پیش از آنکه موج جدید این ویروس ما را زمینگیر کند باید مثل همه جای دنیا به مردم خود واکسن می زدیم! اما هدف فقط گذران امروز و گذشتن از همین فاز سخت کروناست، پس ماسک کافی است!

 

درد  و رنج های ما تمامی ندارد! بلکه هر بار با چهره ای مخوف تر از راه می رسد!  این بار نوبت ویروس کرونای انگلیسی است!   دوباره شهرهای ایران (شامل تمامی مراکز استانها) در وضعیت قرمز قرار دارند!

وضعیت قرمز!  ……….. می دانید یعنی چه؟

یعنی باز باید عده ای کرونا بگیرند! باز باید در عزای عزیزان خود بنشینیم! باز باید بگرییم! باز باید ناله کنیم …. تا …. زمان مرگ خودمان فرا برسد و این بار در موج دیگری از کرونا …. ما بمیریم!

 

نمی خواهم کسی را نا امید کنم اما انصافا مدیران و وزیران ما مثل زنده ها با ما رفتار نکرده اند!

 

گفتم مدیران! تا به مخابراتی ها هم بربخورد! مدیران مخابراتی کدام طرح و ایده را برای بهبود شرایط کار و زندگی کارکنان فراهم کرده اند؟ جز انکه حقوقشان را هم نداده اند!

موج بعدی گرونا از راه رسیده است اما ما در مخابرات ایران و استانها، حتی دعا هم نکرده ایم! فقط منتظر بوده ایم مسئولان بهداشت کرونا را کیش کنند تا برود …..!

مطلب طولانی شد.اجازه بدهید بخش دوم را در مطلب دیگری تقدیم کنم!

ادامه مطلب، اینجا را کلیک کنید!

 

1286750cookie-checkویژه سردبیر- حلقه تکراری مشکلات، امنیت کاری و خانوادگی برای کارکنان! بخش اول

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.